Sáb, 12 Xuñ 2010, 21:47 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
O peor de todo e que clasificaronse pero como terceiros de grupo e xoganse mañá dos posto 9º ó 12º. Si se clasificaran segundos entrarían directos a xogarse a copa pero os resultados dos outros equipos non axudaron e quedamos coa mel nos labios...
Por eso estou porque non vou a Cambados nin estaremos loitando po-la copa, pero ainda nos queda a GRAN FINAL DA COPA DIPUTACIÓN DE PONTEVEDRA PREBENXAMIN ó 19 de Xuño . Sorte rapaces.
E os que corrades en Cambados, Moito ánimo e a por todas Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Papabaloo
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Dom, 13 Xuñ 2010, 11:45 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
He tenido la oportunidad de saludar, felicitar y agradecer en persona a Oliveira la organización de esta carrera.
Estupenda. ¡Cómo me ha gustado!, ¡cómo he disfrutado!. Y encima he hecho MMP ¿qué más se puede pedir?
Dom, 13 Xuñ 2010, 14:31 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Al final conseguí recuperarme a tiempo para correrla;sufrí e hice un tiempo de 50 minutos ,pero viendo lo enfermo que estaba hace un mes me siento orgulloso de haber podido completar los 10 kms.
Repontia
Maratoniano
29/11/09
0 Carreiras
107 Mensaxes
Dom, 13 Xuñ 2010, 15:10 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Estupenda carreira... boa organización... un pracer correr carreiras así...
noraboa Oliveira!!
xeno1980
Foreiro infantil
13/11/09
60 Carreiras
54 Mensaxes
Dom, 13 Xuñ 2010, 15:25 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Felicitaciones para la organización!!! No ha faltado d nada, el tiempo nos ha respetado y encima he hecho tb marca personal (37:48). Una carrera muuu recomendable!!!
Gracias y saludiños!!
ALEJRE!
Novo foreiro
30/05/10
0 Carreiras
32 Mensaxes
Dom, 13 Xuñ 2010, 16:09 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Que ben estiberon os de CAMBADOS,pero Yayo e Pildorilla son algo .......
non sei como chamarlles e dironos polo ano ata decir cheja.Vaia dous si se dan a man en publico que non faran en privado.ja ja jaja.
tara
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Dom, 13 Xuñ 2010, 16:18 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
felicitar a oliveira por todos ese dias que pasou sin durmir pensando en nos ,e o final sempre che sale todo ben, mil gracias tamen por animarnos os pastelitos a fruta e os voluntarios que voa sente ,solo recordar os dueños que aten os cans que no sprint de meta casi me como un perrito e non era quente ,noravoa o meu compi por rematar a carreira tan contento vemonos na prosima
xabi
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes
Dom, 13 Xuñ 2010, 17:26 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambadosoliveira, sinto non poder haberer acudido pero tiña carreira de monte na provincia de León.
Norabóa amigo pola organizaicón deste 10mil posto que non ten nada que envexar a ningún de Galicia!!!
Norabóa tamén os meus amigos ourensás eloy ( 15º) e pelu (23º) polo seu gran resultado,dos primeiros entre os populares.
gacelita
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
Dom, 13 Xuñ 2010, 17:36 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Enhorabuena por esta magnífica carrera.
Todo el tiempo que han invertido los organizadores ha compensado minuto a minuto.
Simplemente genial!
orbita
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes
Dom, 13 Xuñ 2010, 18:10 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Carrera PERFECTA en todos los sentidos ,enhorabuena a Oliveira y a todos los que participaron en la realizacion de esta carrera que no hace mas que confirmar que si se quiere la "Perfeccion"existe.Gracias y Saludos.
Trécola
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes
Dom, 13 Xuñ 2010, 18:12 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Parabens a Oliveira, a organización, voluntarios e xentede Cambados.
Xa participei na edición anterior e quedei encantado.
Gracias por seguir dándonos carreiras coma esta. Agardo voltar o ano que ben.
Saudos e correr Nunca correrei só...
ochobrazos
Foreiro infantil
10/04/09
0 Carreiras
54 Mensaxes
LA CORUÑA
Dom, 13 Xuñ 2010, 18:24 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Al igual que el año pasado, la organizacion excelente, el tiempo bueno para correr, he conseguido llegar en 38:40, conocía el recorrido y es el apropiado, bien los habituallamientos y la atencion final.
Muchas gracias, el año que viene repito y haber si mejoro.
tintin
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Dom, 13 Xuñ 2010, 18:46 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Me uno a las felicitaciones a los organizadores de esta carrera que desde luego por lo que hoy nos encontramos alli en cuanto ambiente, corredores de nivel, recorrido bueno para las marcas desde luego que esta llamada a ser una carrera de referencia en el calendario.
ZeusOurense
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1054 Mensaxes
Ourense
Dom, 13 Xuñ 2010, 19:29 Asunto: Re: II Carreira Popular de Cambados
Enhorabuena oliveira por esta fantástica carrera Muy buena organización, muy buen ambiente y un recorrido bueno para darle toda la caña posible.
Queda apuntada en el calendario Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos