Cheche escribió: |
Bueno eso fué algo fugaz y como bien todos sabeis se ha impuesto la razón y porque no decirlo la "galicia calidade" :mrgreen:. A cambio va a haber que rebajarle la carga de entrenos a la Woman in black, pero eso qué importa! con esa elegancia y ese porte la carrera (a pie) pasa a un segunddo lugar... ![]() |
castinheiras escribió: |
lestrove, por favor, todo o que sexa colaborar, o que faja falta. Eu apoio e axudo a organizala, nesta primeiro edición non imos tirar a casa pola fiestra, nin jastar en roupa, con buscar a data na que coincida a marea baixa, poñer unha hora, buscar un que de a saida e buscar un trofeo para o exemplar digno e merecedor do mesmo, para mín é suficiente......si vemos que a participación se desmadra, avisamos a protección civil e xá esta. Por certo, eu soamente me comprometo a medir a distancia que imos correr, non penso medir nada máis. |
La_chica_de_negro escribió: | ||
¿CÃ?MO?, ¿ASÃ DE FÃCIL? Chaval, a pasar el casting, como todo el mundo ![]() Te quiero en la línea de salida y en primera fila, para verte bien ![]() Después hablamos. ![]() |
Kandpalleiro escribió: |
Ã? esta a carreira da que oin falar en "El larguero" na noite do 7 de Septembro?... |