Foros ›
Autor
Mensaxe
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xuñ 2010, 21:46
Asunto: Seguro

Donde está o papel do seguro dos federados na paxina da federación...disque está todo ali pero o unico que hai é un parte de seguro de accidentes pero non vexo o de lesión salvo que sea ese mismo ou con levar a ficha federativa sirva.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Xuñ 2010, 23:08
Asunto: Re: Seguro

que tipo de lesión?
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xuñ 2010, 23:46
Asunto: Re: Seguro

facendo series de 300 doume un pinchazo na metade dunha serie no muslo ou como se chame...entre o cu e a part datras da perna, pero non sei si será mellor esperar e ir a un fisio ou asi...ai aljo rompeu fijo...porque foi estar no medio sentir un ruído raro, que inda sonou, e no sijiente paso coa misma perna xa fun po chan.
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xuñ 2010, 23:53
Asunto: Re: Seguro

Do centro de salud xa me botaron fora...fun polo meu normal e dixo q eles nin podian nin sabian...como me colleu de camiño pois pasei por ali...pero tampouco me deron nada pa ir a o hospital nin mirar nada e acabou a curta consulta de apenas 2 min dicindo:

"Si tienes un seguro deportivo vete por el" ou aljo asi...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 8:00
Asunto: Re: Seguro

que o teu clube se poña en contacto cá delegación da Federación Galega á que pertences e que ista reclame no centro asociado unha atención "digna".Por desgraza a mín tamén me aconteceu o mesmo cando "fodín" o nocelo e tiven rotura de fibras ó mesmo tempo.

Cheguei a COSAGA i en 3 minutos dime un doctor sudamericano que me atendeu : "tienes esguince de grado3 con posible rotura de fibras dado el edema/hematoma con en la zona"

Díxenlle que polo menos me fixeran unha ecografía pra diagnosticar o grao da rotura pero "tararí que te ví"

Impresentables!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos