Foros ›
Autor
Mensaxe
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 14:55
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Hola, boas tardes irmandiños¡¡ Moi feliz

Solo lle queria comunicar a Amador e homedenejro, neste caso, que tanto Santa, Paulkoech e eu mismo non vamos ir a Toral...

Comentovolo porque tal como falei con Amador onte na carreira de Cambados, que tiña dubidas si ir ou non, porque tiña unha sena, e a carreira de Redondela na porta da casa...seria unha boa ocasion para evitar romper o corpo en Toral e quedar escarallado para unha tempada...co cal na clasificacion as cousas quedarian como estan ata agora sin nesesidad de pejarse unha palisa absurda... Muro Tamen llo aconsello a homedenejro, que a vista de como se encontra non esta para tirar fojetes Bailar e podelle salir cara a aventura...para quedar invalido durante meses... Razz

unha aperta a todos, a Pablo sorte en Toral Aplauso , que o vexo preparado, pero o resto creo que nos queda jrande a maraton polo de agora... Chorando
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 18:16
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

como xa puxen nontronte no foro a sensatez e unha virtude que non abunda moito, por iso as veces cometemos locuras que acabamos pagando, vale a
pena escoitar o corpo de ves en cando e non forzar a tuerca hasta que rompa
por iso pareceme adecuada a decision que tomastes, xa mirades o que lle pasa as veces aos profesionales, que estan asesorados polos entrenadores,
nutricionistas, fisioterapeutas, e asi e todo fracasan moitas veces. Muerto
que non nos pasara aos aficionados que pouco mais sabemos que o que leemos nalgunha revista especializada ou por propia esperiencia?
acabar unha maraton e toda unha esperiencia que algunha vez deberiamos vivir, buscar marca e fariña de outro costal, e hai que sumarlle moitos
"fracasos" antes de atopala. Pensando
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Xuñ 2010, 16:18
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

ngrrrr...zzzzzzz, ngrrrr...zzzzzzz,nggrrr...zzzzzfiuuuuu,nggggrrr...fiuuuuuuuu
zzzzzzzzzz.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Xuñ 2010, 15:35
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

seguimos como na anterior mensaxe, zzzzzzzzzzzzzz...... Chorando
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 18 Xuñ 2010, 17:20
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

runrunpabli escribió:
seguimos como na anterior mensaxe, zzzzzzzzzzzzzz...... Chorando

eiqui andan todos a durmir ou que?
ou adestrando como tolos Mr. Green Mr. Green

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Xuñ 2010, 18:29
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

houston hay unh problem, non sei porque oes pa meterse cos demais andanche listos pero por aqui non aparese naides de naides amador
debeu levar un jolpe e non xe acorda de nada Avergonzado , o home de nejro creo
que esta en supervivencia nunha caverna do polo norte, Muerto irdam esta a facer horas coma un loco porque quere cambiar de coche, ten dudas ferrari-porsche, Pensando eu co capitan xa falo todolos dias, e como son o unico que lle da a tecla pois sabeo todo de 1ª man, en fin e iso que vamos segundos, non che quero contar cando esteamos fora do des ou vinte primeiros pufffffff. Chorando bueno non pa tanto. Angel Angel asi mellor.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Xuñ 2010, 9:39
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

runrunpabli escribió:
houston hay unh problem, non sei porque oes pa meterse cos demais andanche listos pero por aqui non aparese naides de naides amador
debeu levar un jolpe e non xe acorda de nada Avergonzado , o home de nejro creo
que esta en supervivencia nunha caverna do polo norte, Muerto irdam esta a facer horas coma un loco porque quere cambiar de coche, ten dudas ferrari-porsche, Pensando eu co capitan xa falo todolos dias, e como son o unico que lle da a tecla pois sabeo todo de 1ª man, en fin e iso que vamos segundos, non che quero contar cando esteamos fora do des ou vinte primeiros pufffffff. Chorando bueno non pa tanto. Angel Angel asi mellor.

Estamosche moi mentalisados e consentrados po dominjo, non perdemos forsa nin cos dedos, que an de faser falta toditas Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Irdam ten una cata de churrasco o sabado e o dominjo aprovetiara a s sobras Moi feliz

Home de nejro-lixeiramente escurecido doi faser pelejrinasion a Franqueira, non sei si de nocellos ou sionllos (pernas poucas lle quedan) pa ver si se lle arrejlan os males

Amador de cumpleanos ou bautiso ou bodorrio sei que aljo de papar eche..

Bueno deixovos que vou trousar o viño (de bocoi), non estar a arjallar outras cousas.

sorte po dominjo a todos Silbar
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 12:01
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Como sempre andades queixandovos de que si esto que si aquelo, pois nada, ahi vos deixo un chiste para que vos riades un pouco.

"PSICOLOGO.
Un crío se levanta a las dos de la mañana a beber agua, y al pasar por la habitación de sus padres oye ruido y mira dentro.
Los pilla haciendo un 69 y dice:
- Joder, y me quieren llevar a mí al psicólogo porque me chupo el dedo"
Mr. Green Mr. Green Mr. Green

www.casadebrea.com
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 22:31
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Mis felicitaciones a los consiguieron terminar en toral Bailar ,sé de buena tinta que ha sido duro.... Muro
Los que no han podido ir.... Guiño .pues ellos se lo han perdido jjj
A ver si da señales de vida porque empiezo a pensar Pensando que tanta comilona les ha sentado mal. Silbar
miguelbm

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 23:40
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Mi más sentida felicitación al tridente maratoniano de este equipazo. Sois unos verdaderos fenómenos!!!!
Yo le presté mi hombro a vuestro compañero Amador en Redondela para que llorara vuestra ausencia. Me lo agradeció invitándome a una clara de cerveza con pinchos incluidos (más que pinchos parecía un convite en toda regla: empanada de chocos, caramuxos, champiñóns e mexilóns). Y todo para mi solito ya que el bueno de Amador non pode comer de todo!!!!. Mala suerte meu amigo.
Iso sí, po ano temos que buscar outro sitio. Despois da faena de non deixarnos pagar temos que buscar outros lares.
O voso amigo "pistolas" Michi estaba polo lugar, pero as mulleres non lle deixaron vir a tomar a cervexa de post-carreira.
Vémonos en Celanova!!!!

Apertas para todos!!!

Podedes dicirme onde esta o meu compañeiro do Servicio de Socorro (Irdam)? Teño que falar con él que temos que facer a camiseta oficial para o próximo servicio de rescate. E que si non vamos identificados son capaces de votarnos das carreiras por fora de control!!!! Mecajo no mundo!!!!

A pasalo ben!!! O dito, sodes unhos verdadeiros fenómenos, como persoas e como atletas!!!!
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 18:11
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Si señor.

Vos si que sodes de outra pasta. Marcaza de Runrunpabli en Toral e, o só feito de chegar de Montxo e Homedenejro, (non confundir con Homedosaco), cando estamos a falar de un maratón, case que seguro sin entrenamento específico e despois dunha longa temporada, e de moitísimas carreiras, pode que pareza de tolos pero eso sí, con un par.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

SAÚDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 19:17
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

moitas grazas, polas felicitacions, de todolos xeitos parece que se me da mellor aconsexar aos demais que poñer en practica os coñocementos adquiridos, Avergoñado porque como lle decia a oscar "para salir vivo do inferno primeiro hai que batallar co as llamas" e eu mais ben parece que batallei con cerillas,
ou velitas de cumpleanos, Muerto mecajinaleitequemamouneptunomailoseuhirman
que largo xe me fixeron os ultimos catro kms, mais as duas horas seguintes.
faltaron kms en asfalto e cargaronseme os xemelos coma se foran volquetes de un dumper, pero ao fin e ao cabo o que non se consola e porque non quere, seica hai un dito asi " estamos a morrer e seguimos a aprender". Silbar
grazas por todo espero decirvolo en persoa cando nos vexamos, agora co
rollo de fin de curso ando un pouco liado pero xa entrarei por esas casas
de dios para metelo naris e maila tecla Guiño Sorriso Sorriso
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 19:23
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

runrunpabli escribió:
porque como lle decia a oscar "para salir vivo do inferno primeiro hai que batallar co as llamas" e eu mais ben parece que batallei con cerillas,
ou velitas de cumpleanos, Muerto mecajinaleitequemamouneptunomailoseuhirman

ESAS COSAS suelen pasar en las mejores familias Silbar Silbar
tranqui, ya sabes .... consejos doy que para mi no tengo...
de todos modos, impresionante... y como tu bien dices,,, algo siempre hay que sufrir (sino donde esta la gracia Sorriso )
por cierto ultimamante... yo siempre sufro a mitad de carrera o al 60% , donde pienso.. que cojones hago aqui? Guiño osea que no te quejes si solo te paso a falta de 4km Aplauso Aplauso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 21:11
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

toledano escribió:
Si señor.

Vos si que sodes de outra pasta. Marcaza de Runrunpabli en Toral e, o só feito de chegar de Montxo e Homedenejro, (non confundir con Homedosaco), cando estamos a falar de un maratón, case que seguro sin entrenamento específico e despois dunha longa temporada, e de moitísimas carreiras, pode que pareza de tolos pero eso sí, con un par.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

SAÚDOS

Grzas Capi, po la parte que me toca, a verdade e que non sei si fun correr una maraton ou dar una volta e comer unas cereixas no Bierzo Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Teño anedotas pa contar a eito, pero o millor de todo e que hoxe sain a adestrar, e estou impresionado fixen 10 km e metinlle no medio 4 series de 1500 coma si nada.

O que ti dis temos un vicio nejro con decirche que si houbera outra maraton este fin de semana, ala iba si pensalo Moi feliz

Veña un saudo os meus Irmandiños e os oitros Irmandiños Sprinters, e coma non a meu compañiero de viaxe o sr. Licenciado Estremeñeiroç

Vemonos moi pronto Aplauso Aplauso Aplauso
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 21:18
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Joer... alucinante lo vuestro... y lo de otros también.
Pues sí, creo que nos veremos bien pronto.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos