Foros ›
CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Guengue

Novo foreiro
Novo foreiro
3/07/08
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 10:16
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

Por favor, alguién que no pueda correr y me ceda su dorsal, le pago los 3 € de la inscripción y le doy lo premio , camiseta y demás.
Ayer de noche hice la inscripción desde el movil y me fui tranquilo a dormir... y no sé que carallo ha pasado que hoy no aparezco, ni me hicieron el cargo en cuenta.

Gracias
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 16:47
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

Tamén me quixen inscribir onte pola noite e non foi posible. Hoxe comprobei e nas normas da carreira di que se pode facer a inscripción ata o día 21 pero en championchip remataba o 17. O mellor non queren moita participación, ¡que sei eu! Pode que só sexa un erro pero os que nos decidimos a última hora quedamos fodidos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 18:10
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

ufff escribió:
Tamén me quixen inscribir onte pola noite e non foi posible. Hoxe comprobei e nas normas da carreira di que se pode facer a inscripción ata o día 21 pero en championchip remataba o 17. O mellor non queren moita participación, ¡que sei eu! Pode que só sexa un erro pero os que nos decidimos a última hora quedamos fodidos.

Eu anoteime en championchip onte sobre as 7:30 da tarde sin ningun problema, e si miras os inscritos comprobaras que moita xente se inscribeu onte. Non sei por que non che deixou a ti facer a inscripcion, pero xa che digo, eu fixena onte sin ningun problema
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 18:13
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

ufff escribió:
Tamén me quixen inscribir onte pola noite e non foi posible. Hoxe comprobei e nas normas da carreira di que se pode facer a inscripción ata o día 21 pero en championchip remataba o 17. O mellor non queren moita participación, ¡que sei eu! Pode que só sexa un erro pero os que nos decidimos a última hora quedamos fodidos.

Eu me inscribin o 20
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 20:03
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

Eu fixen a inscripcion o Domingo pola noite (20/06) e ningun problema
Nanaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/10
40 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 22:06
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

Fun a anotarme ó luns a tenda de deportes Athletics as 19:30 e xusto uns minutos antes os de Championchip se levaran as inscripcións... non a correrei, pero será por oportunidades, haberá máis...

Mañán a seguir rodando para ir alcanzando maiores distancias e acercarme progresivamente ós 10.000
wapisisisimo

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 1:31
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

mapa del recorrido maps.google.es/maps/ms...a1ea063e5a
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 14:14
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

Sabedes se hai duchas? caso afirmativo, onde?

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 14:21
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

beauvais escribió:
Sabedes se hai duchas? caso afirmativo, onde?

O ano pasado creo que no pabellon do berbes, eu irei preparado, por si acaso Guiño

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Seke

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/04/10
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 15:27
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

Nanaco escribió:
Fun a anotarme ó luns a tenda de deportes Athletics as 19:30 e xusto uns minutos antes os de Championchip se levaran as inscripcións... non a correrei, pero será por oportunidades, haberá máis...

Mañán a seguir rodando para ir alcanzando maiores distancias e acercarme progresivamente ós 10.000
Pow? Moi feliz
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 16:24
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

Seke escribió:
Nanaco escribió:
Fun a anotarme ó luns a tenda de deportes Athletics as 19:30 e xusto uns minutos antes os de Championchip se levaran as inscripcións... non a correrei, pero será por oportunidades, haberá máis...

Mañán a seguir rodando para ir alcanzando maiores distancias e acercarme progresivamente ós 10.000
Pow? Moi feliz

Confírmocho eu, Pow Molón
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Xuñ 2010, 7:51
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

Enfadado Enfadado Yo no suelo ser crítico con la organización de las carreras pero basta que sea de Vigo que me da verguenza de lo que ha pasado esta noche. Primero y lo mas importante, no se puede correr con coches, autobuses y demas vehiculos porque algun dia puede haber una desgracia y creo que este 30 minutos mas cortado el trafico no pasaria nada.
Otra cosa, los que llegan al final tambien tienen derecho a agua. Estas personas que organizan esto no pueden acercarse a otros lugares donde se celebran carreras y aprender un poco. Parece mentira que una de las ciudades mas importante de Galicia sea de las mas pesimas en estes eventos eso si para cobrar andan finos.
Un saludo a todas las personas que volvimos a sufrir el trafico de Vigo en nuestro cogotes.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 24 Xuñ 2010, 8:21
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

Buenas.

Ayer fue una locura salir pitando de Ourense en compañía de toledano para correr esta carrera. Pero me volví contentísimo. Me gustó mucho la carrera y el recorrido. El ambiente, con más de 500 corredores, estupendo. Tuve que pararme unos segundos al inicio del km6 por culpa de un punto (por ahí le llaman flato). Aún así conseguí volver a correr y llegar dignamente.

Yo vi que hubo agua para todos hasta el final... no sé exactamente cuánto tardarían los últimos.

Respecto al tráfico... supongo que una ciudad como Vigo, justamente la noche de San Juan donde hay muchos desplazamientos hacia las playas, es muy complicado regular correctamente el tráfico. A mí, en concreto, estuvo a punto de metérseme un coche en una rotonda y me llevé un pequeño susto. Por lo demás, la zona para correr estaba delimitada.

Espero no perderme esta carrera en otras ediciones.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Xov, 24 Xuñ 2010, 9:03
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

A mí me gusta muchísimo esta carrera, pero hemos de reconocer que para lo que es Vigo, la organización podría mejorar un poquito. De todos modos es una gozada poder correr una prueba tan rápida.
Saludos para todos los foreros.
mortodefame

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/70
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Xuñ 2010, 9:19
Asunto: Re: CIRCUITO VIGO 2010 .- Proxima San Xoan

En la rotonda de orillamar, un policia le dio paso a un coche/furgoneta que casi atropella a un corredor. El policia dando paso sin ver si pasaba en ese momento alguien, eso es intolerable.
Si quieres aprovechar los espacios entre corredores para ir facilitando la coducción hazlo con cabeciña.
Por el resto una carrera que cada año me gusta mas, pena no llegar a tiempo para la foto.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos