Foros ›
I Carreira popular concello da Estrada
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 20:02
Asunto: Re: I Carreira popular concello da Estrada

espero q os gustase y q disfrutaseis lo máximo posible... Sorriso

hicimos todo lo q teníamos en nuestras pekeñas manos para q fuese un día 10, no sé si lo ha sido para vosotros pero para nosotros ha sido de 11... Sorriso

GRACIAS y hasta prontO
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 9:27

Pois se pode ser para o ano non dedes a salida antes da hora prevista, porque eu chegei a recoller o dorsal e ninguen me avisou do adelanto. S2.
totti

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/09
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 10:32

totti escribió:
Hola a todos:
Os horarios das provas seran os segintes:
pitufos: 10:00 h
benxamins: 10:15 h
infantis: 10:30 h
cadetes:11:00 h
xuvenis, promesa, senior e veterans tomaran a saida as 11:45 h
Este horarios son orientativos, trataremos de respetalos o maximo posible
pero estaran condicionados polo transcurso das provas.
saudos a todos e moitas gracias por participar.
Podo chegar a entender o enfando de algun corredor por darse a saida as 11:35, pero creo que dende un principio se avisou que os horarios eran orintativos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 12:15

Eu quero felicitar tanto a totti como a maRKis.puga, polo bo traballo que fixeron en tan pouco tempo organizando esta carreira. NORABOA Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso . Dende logo o circuito esta moi ben, pois pasamos polas principais calles da Estrada (lastima que non houbese un pouquiño mais de publico, pero bo é).Repito, eu felicitobos, pois penso que o merecedes. Tamen foi un pracer coñecervos persoalmente Guiño Guiño .

Evidentemente hai cousas que non estan ben feitas, e outras cousas que non fixestedes e deberiades facer para proximas ediccions, e supoño que alguns as poñeran aqui. Espero que non vos enfadedes polos comentarios, pois supoño que a xente que os poña sera , para que en proximas ediccions non cometades algun falliño que tivestes, ou para tratar de que ainda vos salga moito mellor.

Eu vou decir algunha das cousas que penso se deberian de mellorar:

- O tema dos horarios de saida. Penso que ainda que xa dixestedes que os horarios eran orientativos, pareceme ben que sean orientativos, pero que da hora que poñades, as carreiras salgan con retraso, o que non debe ser e que salgan antes de esa hora, pois tende en conta que algunha persoa pode vir dende lexos contando ca saida para esa hora, e resulta que cando chega xa deron a saida. Eu penso que non se debe sair antes da hora indicada.
-Marcar os kilometros. Penso que e un tema bastante sencillo e que non implica practicamente ningun gasto, e dende logo a moita xente nos gusta que estean marcados para ir controlando o ritmo.
- Avituallamento. Penso que deberia haber dous en vez de un, e de ter que ser solo un eu cambiaria o sitio e pondriao cando se pasa da segunda vez por diante dos cines ou cando empezamos a baixar Calvo Sotelo, pois donde estaba onte situado, a xente xa ben asfixiada de subir a rua Irida, recolle a auga e empeza novamente a subir durante un bo rato, o que dificulta poder beber, ademais a alguns non nos sobraba xa refrescar a boca un pouco antes Muerto Muerto .
-Entrega de premios. Esta ben que sea rapida, non como noutras carreiras que te cansas de esperar polos trofeos, pero onte quizas foi un pouco rapida de mais, pois eu e mais o meu compañeiro Carrillo fomos a ducharnos o meu piso( esta a 100 metros da meta), non enredamos casi nada, e cando chegamos de volta a plaza xa empezara a entrega de trofeos, polo cal o que fose a Baiuca cando chegase de volta xa todo teria rematado.

Para min , nun principio todo o demais, PERFECTO. Insisto, non tomedes a mal os meus comentarios nin os que poida facer outra xente, pois polo menos os meus non son con animo de criticar, senon que e para que en proximas edicions as cousas ainda vos salgan moito mellor do que xa vos sairon nesta.

Nada mais, un saudo, e moitas gracias por conseguir facer unha bonita carreira na Estrada.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 13:38

segurO q habría q cambiar muchas cosas pero hicimos lo q mejor pudimos en un período de dos semanas... trabajamos a destajo casi...

segurO q para el año q viene sale mejor pero... quizás no seamos nosotros los encargados de hacerla, habrá q correr la bola y dedicarnos solamente a disfrutar, no??? Sorriso
totti

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/09
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 14:02

Aceptamos tadas y cada una de las criticas, pues como corredor que soy lo entiendo perfectamente.
El tema de los horarios se nos fue un poco de la mano es verdad, pues las pruebas infantiles fueron muy seguidas( no contabamos que fuesen a ser tan rapidas!!), el avituallamiento... igual tienes razon, en Junio y a 28 grados igual se agradece un par de avituallamientos en vez de uno solo.
Los trofeos... en fin sin comentarios, me sabe bastante mal como quedo, llame personalmente a Pedro Nimo para que estuviera en la entrega(gracias campeon), tenia otros compromisos y aun asi estubo en la entrega. Hubo gente que sabia que tenia premio y se fue porque le daba verguenza subir a recogerlo, otros corredores se estaban duchando y a ellos si les tengo que pedir perdon pues cuando llegaron ya se les llamara (concretamente el segundo y tercer clasificado en categoria promesa y el primer juvenil), a ellos MIL y una disculpas.
Aun asi creo que la prueba no estubo mal la carrera es bonita y el trazado no es muy exigente, apto para hacer una carrera rapida.
Espero que en otras ocasiones se empieze a trabajar un poquito antes y todo salga de maravilla.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 14:10

Poia eu digo que: moitas gracias por facer posibles as carreiras os que as organizades, sin o voso esforzo nunca teriamos nada.
Por favor po ano repetidea e si se mellora pois vale, e si non, penso que tampouco pasa nada.
Gracias tamen a Pedro Nimo por estar ahi.
Por certo ¿E porque non correu? valia de rodaxe rapido para un crak como el.
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 15:49

Saudos os organizadores...pola miña banda, salvo o tema dos horarios penso que o resto, chapeau¡¡¡ cronometraxe "oficial", entrega rapida de dorsales, agua en punto intermedio, bolsa de corredor fantastica (mais quixeran en outras cidades mais grandes), o circuito comodo para correr, e final de pinchos e cerveciña, que mais se pode pedir...

Lastima que coincidise ca carreira do facho de Hercules, sinon teria moita mais participacion...

Un saudo e non deixedes de facela...merece a pena...seguro que na proxima puliredes o tema dos horarios, e sen dubida teredes mais participacion...de todo se aprende e para ser a primeira estuvo moi ben...Animo e felicitacions para os organizadores¡¡¡
Paco

Novo foreiro
Novo foreiro
15/04/07
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 17:08

Saúdos foreiros.
A miña noraboa a Angel,Marcos, Jose,Rubén e todos os que fixeron posible que teñamos neste pobo unha proba deportiva. Os que aquí vivimos, ben sabemos o complicado que resulta en moitos aspectos loitar contra algúns 'elementos' para que todo saia ben cando organizas unha proba deportiva.
Ben seguro que se podería decir moitas cousas para mellorar, pero dame que estes cracks que están facendo moito polo atletismo na Estrada, xa saben qué é o que hai que facer. Eu só vos digo que o fixestedes moi ben e que con respecto ó ano pasado, destes un salto de calidade moi grande na organización: cantas carreiras do calendario contan con cronometraxe Championchip e teñen a un referente actual como Pedro Nimo na entrega de premios?, por decir algo.
Moito ánimo de aquí para diante e non deixedes de intentalo mentres teñades compromiso dos que vos xa sabedes.
Como deportista e como estradense, GRAZAS ó Atletismo A Vila e todos os seus integrantes, seguide así. Angel, espero que te repoñas da lesión e estés dando guerra canto antes.
picallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/06/09
0 Carreiras
141 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 18:19

Cando se vai poder saber as clasificacions???????
maribel

Novo foreiro
Novo foreiro
27/07/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 18:57

Quixera dar a noraboa aos rapazes da organización, xa que, para o meu parecer, a carreira tivo moi ben organizada. Claro, sempre hay coisiñas que se poden mellorar, pero para ser a primeira que organizades merecedes un 10 ***. Aplauso Aplauso Aplauso

Dende aquí tamén quixera animar a todos os estradens@s a participar en futuras carreiras, porque, a verdade, e que nos quedamos algo escasos na participación. Pensando

Saudiños
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 19:42

Tedes os resultados en championchip.

Neste enlace podedes velas:

www.championchipnorte....STRADA.htm
picallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/06/09
0 Carreiras
141 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 19:56

Si, pero son da categoria absoluta, e eu corrin na cadete.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 8:40

Gracias por organizar la carrera, si Dios quiere, pienso repetir.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 9:44

totti escribió:
totti escribió:
Hola a todos:
Os horarios das provas seran os segintes:
pitufos: 10:00 h
benxamins: 10:15 h
infantis: 10:30 h
cadetes:11:00 h
xuvenis, promesa, senior e veterans tomaran a saida as 11:45 h
Este horarios son orientativos, trataremos de respetalos o maximo posible
pero estaran condicionados polo transcurso das provas.
saudos a todos e moitas gracias por participar.
Podo chegar a entender o enfando de algun corredor por darse a saida as 11:35, pero creo que dende un principio se avisou que os horarios eran orintativos.

pois iso, po ano non fagades o mesmo cada data, non viaa ser que teñamos que estar de vispora na Estrada Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos