Mér, 30 Xuñ 2010, 16:14
Asunto: Re: Errores de medición
o que hai que facer e deixar de ser tan tiquis-miquis coas medicions,
esta claro que se a carreira esta homologada, quere decir que si se fai algun record ningun organizador se arrisca a que llo voten abaixa por falta de metros,
ahi esta a razon de que sempre haxa metros de mais nas "homologadas", outra e que quen mide os percorridos sempre se fan por todo canto atallo poida coller un corredor para que despois non haia problems, asi nun des mil podenche sair 200 ou mais metros de mais e nunha media poden se ir aos 300, outra cousa son os percorridos das populares sen homologar,
ahi o unico que vale e comparar tempos dun ano para outro.
se o que queres e facer marca, meteste en pista e ahi sabes que un 3000 non ten nin un metro mais, o mismito con un des mil, etc.
aos oganizadores das carreiras podenselle reclamar varias cousas ao meu entender, se de pago que teña bos avituallamentos, duchas eo percorrido ben señalizado, as medicions e a homologacion encarece o presuposto que manexan por iso moitas veces sen fan en bici en coche ou a ollo.
na media que se organizaba no porriño, comenzaron a medir as 10h, pero a temperatura cando ian no km 10 subira 1Cº e houbo que volver a calibrar o artiluxio, e asi duas veces mais, desplazandose polas veiraruas
indo case que por fora da carretera nas curvas atallando sabendo que os corredores non van ir por ahi as rotondas rectas sabendo que nadie se sube pola glorieta, etc, haiche moitas cousas que se lle poden reprochar aos organizadores das populares, pero ao meu entender as medicions non
volvo a repetilo se queres marca metete na pista e non faras un metro de mais.
un saudo.
puxen cariñas para que nadie se moleste, e a miña humilde opinion