Foros ›
Campeonato de España de Atletismo Avilés 2010
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 21:35
Asunto: Re: Campeonato de España de Atletismo Avilés 2010

Joaquin escribió:

Contestandote a lo de: "arrieros...." te puedo asegurar que: "El que me busca, me encuentra"

bla,bla,bla.....hora y lugar para entrenarnos?
ramallets

Novo foreiro
Novo foreiro
4/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 21:56

veo que sois unos expertos en correr en pista y sobre todo de disputar carreras en campeonatos de españa me gustaria saber vuestro niveles , os aseguro que el atletismo no es futbol , ni carreritas de pasar el rato , en un campeonato nacional no se compite como en un meeting ni como en trofeo un capeonato son casi pruebas tacticas en medio fondo y fondo e influyen muchos factores que no se si sabreis .....
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 22:04

Duelo en ok Corral Moi feliz Moi feliz
Venga, a relajarse y a hablar de atletismo.

Por cierto, doy por hecho que el doblado del 5000 iba pájara perdido para situarse por fuera de la calle 1 en la recta final del 5000 y ni inmutarse al paso de los figuras.

Ni creo que haya que descalificar a Reyes en el 1500 por "arrasar" con todo lo que se meneaba al paso del 150, ni a Sergio por ayudarse un poco del brazo para ganarle la posición a Castillejo. Como siempre, opinión de mua, que no tiene que coincidir con la de otros.

No obstante, las palabras de Castillejo en su página Web de Strands.com son muy esclarecedoras.

Saludos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 22:09

maloquesoy escribió:

No obstante, las palabras de Castillejo en su página Web de Strands.com son muy esclarecedoras.

¿E que dí?.........non nos deixes coa palabra na boca. Sorriso
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 22:11

www.strands.com/grover...s/21519788
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 22:20

"lestrove", doy por hecho que al menos leiste el enlace que pone "maloquesoy".... ya puedes escribir ¿no?
FranIglesias

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/11/08
0 Carreiras
82 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 22:38

[/b]No veo justos los comentarios contra Riobo, como atleta es muy bueno y como persona aún +. Las semis ha demostrado de lo que es capaz y en la final estoy seguro de que lo ha dado todo. Si alguien cree que lo puede hacer mejor lo animo que haga 1:48.
Un saludo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 22:52

Joaquin escribió:
"lestrove", doy por hecho que al menos leiste el enlace que pone "maloquesoy".... ya puedes escribir ¿no?

Bueno Joaquín,aparte de ler o que dí Castillejo no seu blog,acabo de falar con un amigo meu que estivo alí presente,no lugar do delito,e aseguroume que o que tí dís,ten todo o fundamento do mundo........que efectivamente Sergio Sanchez foi un pouco porco coa sua maniobra no sprint. Sorriso
Eu manteño que non houbo pa tanto,pero quero deixar constancia,que sí hai xente que che dá a razón..........aparte de que o veu en vivo e en directo. Guiño
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mar, 20 Xul 2010, 8:58

Eu creo que Castillejo explicou perfectamente no seu blog como foi o asunto, polo menos eu foi o que vin.

En canto ás actuacións de Platas e Riobo decir que foron moi intelixentes xa que sabían que por postos era casi imposible clasificar decidiron tirar nas suas respectivas semifinales para clasificar por tempos.

Riobo quedou de 7º nun campeonato de España con gran nivel, hai que ter en conta que participaban 24 e non 8 que son os que estaban na final.
Ademáis conseguiu a medalla de plata co seu equipo no relevo largo.

Platas quedou 9º de 22 nunha proba na que hai moitísimo nivel.

PD: Para opinar non fai falta correr o milqui por debaixo de 3'40'' si non niguén opinaría.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xul 2010, 10:58

Vaia boca máis grande que teñen algúns para descalificar atletas. Marca mediocre...aquí...marca alá. Desde logo debe haber moitos atletas en Galicia que corran por debaixo de 14'...eu que saiba sólo hay un, e dase a casualidad que ten 13:22 en 5000, e fixo en varias ocasión 13:27 (o ano pasado fixo 13:33). Por certo, a mínima para o Europèo é 13:50, co cal só quedou a un segundo de facela coa súa marca mediocre. Tamén é público que este atleta mediocre estará na final de 10000 ML do europeo. Menos mal que... Muro
En canto a Rioboo, por estivo nunha final de 800 ML, ole sus huevos. Creo que este tipo de probas entras ou sales por unhas milésimas. Que quedou último na final?. Está entre os 6-8 mellores de España.
Vamos, aquí moitos en vez de apoiar os nosos atletas parece que están a dar briza co tema haber quen o fai mellor ou peor. Se o final o único que vale e facer populares...
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 20 Xul 2010, 11:19

Nadie se alegraría más que yo de que Lolo Penas hiciese un marcón en el 5.000, ahora bien el registro de 13.51 en una final del Campeonato de España y con vistas al Europeo me sigue pareciendo muy mediocre, y siento decirlo así.
Y por cierto, el argumento de que por criticar sus actuciones no se apoya a nuestros atletas, me parece una solemne majadería.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mar, 20 Xul 2010, 12:13

copasdeyate escribió:
Vaia boca máis grande que teñen algúns para descalificar atletas. Marca mediocre...aquí...marca alá. Desde logo debe haber moitos atletas en Galicia que corran por debaixo de 14'...eu que saiba sólo hay un, e dase a casualidad que ten 13:22 en 5000, e fixo en varias ocasión 13:27 (o ano pasado fixo 13:33). Por certo, a mínima para o Europèo é 13:50, co cal só quedou a un segundo de facela coa súa marca mediocre. Tamén é público que este atleta mediocre estará na final de 10000 ML do europeo. Menos mal que... Muro
En canto a Rioboo, por estivo nunha final de 800 ML, ole sus huevos. Creo que este tipo de probas entras ou sales por unhas milésimas. Que quedou último na final?. Está entre os 6-8 mellores de España.
Vamos, aquí moitos en vez de apoiar os nosos atletas parece que están a dar briza co tema haber quen o fai mellor ou peor. Se o final o único que vale e facer populares...

As mínimas para os Europeos son bastante mediocres (según a miña opinión).

Que fixese esas marcas non quere dicir que o 13'51 non sexa mediocre xa que o ano pasado correu o 10mil en 27'58 si non me falla a memoria.

Que conste que eu alegraríame un montón si fixese mellor marca incluso o estiven animando.

Hai que ter en conta que Penas é un currante e non ten a dedicación exclusiva como poden ter os que lle ganaron o sábado cos 13' 18-20''

PD: Mira que vos gusta tamén despreciar ó atletismo popular.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 20 Xul 2010, 12:16

Penso que decir que Lolo,Riobó e Platas son malos,non é xusto,pois foron uns dignos finalistas en todo un Campeonato de España Nono

!! Enoraboa os tres !! Aplauso Aplauso Aplauso
ramallets

Novo foreiro
Novo foreiro
4/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xul 2010, 13:26

victor rioobo es un buen ochocientista , pero en galicia los hubo mejores ahora el nivel bajo mucho , no se si os acordais de Ajejandro de Miguel de vigo , ese era bueno no ese VIctor y decir que hubo atletas en galicia con mucha mas proyecion que el que lo dejaron
gustavonieves

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/07/07
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xul 2010, 13:39

increible leer en un foro críticas a los atletas,increible decir que la marca de Lolo es mediocre...has visto la carrera????fue con los primeros hasta que pudo ,hasta el 3000 pasandolo en 8 minutos
y al ver que no podía seguir el ritmo se limitó a quedar 5º..

y Platas y Riobo lo hicieron de puta madre,que yo sepa no van diciendo opr ahi que luchan por meterse en el europeo y los 2 han dado la cara en las semifinales,este año estaba muy caro meterse en la final,el correrla ya era un éxito.

con respecto a lo del 5000...el atleta doblado,(Álex),ya bastante tenía con ir "apajarao",y los atletas implicados en el sprint se estaban jugando una plaza en el europeo,y en el momento si tienes que pisar a uno pa pasar pues lo pisas,ya despues los jueces verán que hacen...
que iba a hacer Sergio??'dejarlo pasar amigablemente???pues no te abres paso,al = que hizo Reyes en el 1500...

Los atletas obraron bien,quizás el que se equivocó ha sido el juez.

www.gustavonieves.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos