Mar, 20 Xul 2010, 18:11 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
Pois nada que hoxe tampouco me deixa inscribirme , espero solo pase co meu correo........
DiegoMolgas
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
1 Mensaxes
Mér, 21 Xul 2010, 10:50 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
...
number
Novo foreiro
21/07/08
0 Carreiras
28 Mensaxes
Sáb, 24 Xul 2010, 10:02 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
Veña veña que xa estamos a unha semaniña da gran carreira popular do ano.
Sáb, 24 Xul 2010, 20:33 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
Por lo que comentais, debe ser una buena carrera. Acabo de apuntarme.
Xabi, gracias por la información del perfil y recorrido.
Supermorais, hace tiempo que no te veo en las carreras, anímate a ésta.
Ven, 30 Xul 2010, 14:55 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
Confirmo que allí estaré, pero en un pésimo estado de forma!!! "El que no corre, vuela"
Ven, 30 Xul 2010, 18:12 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
alguien sabe si despues de la carrera tenemos la opcion de ducharnos ¿?
muchas gracias y mañana nos veremos alla
xabi
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes
Ven, 30 Xul 2010, 18:41 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
JAVICHIN5555 escribió:
siiii, en los vestuarios de las piscinas.... o sinó en el río "a pelo" como en Leiro jejejeje
JAVICHIN5555
Foreiro infantil
9/07/10
0 Carreiras
93 Mensaxes
Ven, 30 Xul 2010, 18:55 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
xabi escribió:
JAVICHIN5555 escribió:
siiii, en los vestuarios de las piscinas.... o sinó en el río "a pelo" como en Leiro jejejeje
gracias crack, pero el agua del rio staba bastante fria jajjajaj
ademas para ducharnos con champu y todo eso como q es mejor los vestuarios de la piscina
tito
Foreiro Senior
26/10/07
0 Carreiras
525 Mensaxes
Ourense
Ven, 30 Xul 2010, 20:57 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
Acabo de inscribirme en la dirección de correo. ¿Alguien podría decirme, si envían confirmación de la inscripción? www.facebook.com/Picouto
Luismi_Borrajo_GZ
Foreiro infantil
22/02/09
0 Carreiras
95 Mensaxes
Ven, 30 Xul 2010, 22:52 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
boas tito.
non creo que che envien xa a confirmación, hoxe andan liados ca organización das Festas pero non tes problema, incluso a todos aqueles que queiran participar poden anotarse ata maña as 19:00 horas no Parque Ansuíña lugar de saida da proba.
JAVICHIN5555
Foreiro infantil
9/07/10
0 Carreiras
93 Mensaxes
Sáb, 31 Xul 2010, 5:48 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
eu tamen envie o correo electronico e non recibin ningunha confirmacion pero pra asegurarme chamei por telefono e sen probremas
Pipe
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Sáb, 31 Xul 2010, 8:57 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
Yo me había anotado antes de irme de viaje y les pedí confirmación. Ellos me respondieron que me habían inscrito. Sin embargo inscribí al niño el jueves y tampoco sé si está o no... hoy lo veremos.
Correlegas... nos vemos en Baños de Molgas. Si alguno se quiere apuntar al furgón de cola, tengo alguna plaza a mi lado "El que no corre, vuela"
Sáb, 31 Xul 2010, 19:39 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
Al final no pude asistir por una pequeña lesion pero estuve dando mi pequeño empujon desde la cuneta.
Darle mi enhorabuena a la organizacion por la carrera y la aficion, y sobre todo a Oscar por la gran victoria por delante de Elpidio y Prieto.
Espero para el año poder estar ya que este y el pasado no pude asistir.
lopez21
Novo foreiro
28/06/10
0 Carreiras
9 Mensaxes
Sáb, 31 Xul 2010, 22:02 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
pelu, noraboa. a verdade é que me alegrei de ke ganaras. noraboa casado polo teu 4 posto. german dende marin primeiro na tua categoria. luismi, posse e julito, impresionantes. a organización excelente, a afición incondicional. eu contento, foi o meu debut ca camiseta de maceda, so tiven que escoitar algun "figo" ou non salias en molgas, pero bueno.... jjajajjajaja xa me esquecia lalo rosales un placer contar contigo igual que con jesus bernal.como veciño de molgas , un placer contar con todos... de moitos non sei o nome. moita xente do clube de maceda, a todos un saudo.
Pipe
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Dom, 01 Ago 2010, 6:25 Asunto: Re: III Carreira Popular San Salvador de Molgas, 31 de xullo
Primera participación mía ayer en Molgas. La verdad es que me gustó mucho el recorrido, aunque con el calor, la humedad y las aguas "del tiempo" se hace bastante durillo.
Era mi arrancada de la pretemporada, así que no hay mucho más que contar. Enhorabuena a todos los vencedores y al pueblo de Baños de Molgas. "El que no corre, vuela"
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos