Foros ›
10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 24 Xul 2010, 19:47
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

MORSATOLA escribió:
Se ofrece Doctor Ingeniero en Metrología del Deporte para dilucidar dudas agónicas, nudos Gordianos y leguas menguantes...Dispongo de todo el aparataje de precisión certificado IAAF, topómetros 99,95% de precisión, medición satélite por sistema GPS y Glonass (precisión militar)...Y medición a ojo por el sistema de Vara Castellana de fresno (VCF).

Contacto: Osvaldo María Pie de Rey.

PD La firma no es seudónimo es heterónimo. Todo el resto es una humorada de Ph más bien bajo. El pehachímetro certificado IAAF, como no.

PD2. Ánimo a los organizadores.

Eres ácido, Morsatola Demo sorrindo . Muy ácido Ríndose Ríndose


Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Xul 2010, 22:30
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

Polipor93 escribió:
Joaquin escribió:
No es que no sea así, pero ¿que es lo que hicisteis para escribir que está bien medido? ¿como lo medisteis? no es por nada pero es que lo mismo se decía de la carrera del CUVI y la verdad de bien medida nada.
Además de estar bien medido estará marcado cada kilómetro. gracis por preocuparos.

No pasa nada... y no quiero resultar "ácido", pero con eso no me das mayor credibilidad que la del CUVI, la cual también tuvo marcados todos los kilometros, lo que yo preguntaba era como fue medida para que me ofrezca credibilidad dicha medida...... pero no tienes porqué contestar, al fin y al cabo al no ser una distancia homologada da lo mismo, mi pregunta era por tú eseveración de que "está bien medida", un saludo cordial.
MORSATOLA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/07
0 Carreiras
185 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 25 Xul 2010, 11:29
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

Khene, no sabes que no llego a fin de mes por culpa de la factura del papel tornasol... Guiño

Morsatola: Sic ad calcem decurrent robusti
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 25 Xul 2010, 11:45
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

MORSATOLA escribió:
Khene, no sabes que no llego a fin de mes por culpa de la factura del papel tornasol... Guiño
Ríndose Ríndose Ríndose


Polipor93

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/08/09
0 Carreiras
135 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Xul 2010, 17:47
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

Joaquin escribió:
Polipor93 escribió:
Joaquin escribió:
No es que no sea así, pero ¿que es lo que hicisteis para escribir que está bien medido? ¿como lo medisteis? no es por nada pero es que lo mismo se decía de la carrera del CUVI y la verdad de bien medida nada.
Además de estar bien medido estará marcado cada kilómetro. gracis por preocuparos.

No pasa nada... y no quiero resultar "ácido", pero con eso no me das mayor credibilidad que la del CUVI, la cual también tuvo marcados todos los kilometros, lo que yo preguntaba era como fue medida para que me ofrezca credibilidad dicha medida...... pero no tienes porqué contestar, al fin y al cabo al no ser una distancia homologada da lo mismo, mi pregunta era por tú eseveración de que "está bien medida", un saludo cordial.
Pues quiero decirte que la he medido con rueda, 120' andando, por eso te digo que está bien medida. Espero que te sirva la respuesta. Saludos y espero que te inscribas si es que no lo has hecho ya.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Xul 2010, 18:44
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

Creo que Joaquin no se inscribe,pero seguro que estara alli dando animos Aplauso
montxo69

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/10
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Ago 2010, 17:05
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

Que tal. Yo ya me inscribi, pero cuando sabremos si estamos entre los 300. Espero estar y que todo salga bien y sobre todo apoyar a los currantes de estas pruebas, ya que si no fuera por ellos.......Un saúdiño.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 18 Ago 2010, 7:12
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

a ver si me puedo escapar un ratillo desde Ourense.. aunque la siguiente semana tenemos Penedos, e igual convenia tomarlo con calma

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
xulioanxo

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/10
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Ago 2010, 14:08
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

Boa tarde, onde hai que inscrever-se a esta carreira???, grazas
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 18 Ago 2010, 19:25
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

xulioanxo escribió:
Boa tarde, onde hai que inscrever-se a esta carreira???, grazas
Te pego a información que aparece no calendario:

5. INSCRIPCIÓNS: Costarán 5 euros y se abonarán en Caixanova a este número de cuenta: 2080 0058 17 0040031348.

La fecha límite de inscripción será el miércoles 8 de septiembre a las 13:30 o cuando se llegue a los 300 inscritos.

En dicha inscripción se hará constar nombre, apellidos, FECHA DE NACIMIENTO COMPLETA, localidad y provincia.
Aquellos atletas que, cuando hubiesen hecho la inscripción, se hayan olvidado de poner la fecha de nacimiento, enviarmela a esta cuenta de correo:
polipor93 @ gmail.com
Este dato es importantísimo y necesario para poder determinar a que categoría pertenece.
No se aceptarán inscripciones fuera de plazo y sin los datos obligatorios.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
xulioanxo

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/10
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Ago 2010, 13:41
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

beauvais escribió:
xulioanxo escribió:
Boa tarde, onde hai que inscrever-se a esta carreira???, grazas
Te pego a información que aparece no calendario:

5. INSCRIPCIÓNS: Costarán 5 euros y se abonarán en Caixanova a este número de cuenta: 2080 0058 17 0040031348.

La fecha límite de inscripción será el miércoles 8 de septiembre a las 13:30 o cuando se llegue a los 300 inscritos.

En dicha inscripción se hará constar nombre, apellidos, FECHA DE NACIMIENTO COMPLETA, localidad y provincia.
Aquellos atletas que, cuando hubiesen hecho la inscripción, se hayan olvidado de poner la fecha de nacimiento, enviarmela a esta cuenta de correo:
polipor93 @ gmail.com
Este dato es importantísimo y necesario para poder determinar a que categoría pertenece.
No se aceptarán inscripciones fuera de plazo y sin los datos obligatorios.

xulioanxo

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/10
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Ago 2010, 13:44
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

beauvais,

son un pouco novato nisto e non sei como se resposta. Muitas grazas pola información.
Por certo sobre o formato da inscrición, vale calquera formato???, hai algún formato tipo????,

grazas e un saúdo
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 19 Ago 2010, 14:17
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

xulioanxo escribió:
beauvais,

son un pouco novato nisto e non sei como se resposta. Muitas grazas pola información.
Por certo sobre o formato da inscrición, vale calquera formato???, hai algún formato tipo????,

grazas e un saúdo

Despois de darlle a sister escribes despois do quote que te aparece rematando a menxase que queres respostar.
Sobre a inscripción imaxino que simplemente tes que ir a unha oficina de Caixanova e mandar a transferencia poñendo en observacións os datos que te solicitan. No meu caso fixen a transferencia directamente a través da páxina de Caixanova porque soi cliente e teño activado este servizo. O problema foi que non me permitía engadir os datos que solicitan polo que os mandei por email.

Saúdos

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
xulioanxo

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/10
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Ago 2010, 15:08
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

beauvais escribió:
xulioanxo escribió:
beauvais,

son un pouco novato nisto e non sei como se resposta. Muitas grazas pola información.
Por certo sobre o formato da inscrición, vale calquera formato???, hai algún formato tipo????,

grazas e un saúdo

Despois de darlle a sister escribes despois do quote que te aparece rematando a menxase que queres respostar.
Sobre a inscripción imaxino que simplemente tes que ir a unha oficina de Caixanova e mandar a transferencia poñendo en observacións os datos que te solicitan. No meu caso fixen a transferencia directamente a través da páxina de Caixanova porque soi cliente e teño activado este servizo. O problema foi que non me permitía engadir os datos que solicitan polo que os mandei por email.

Saúdos
muitas grazas pola informacion
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 19 Ago 2010, 15:32
Asunto: Re: 10 kilómetros xornadas marisqueiras do Berbés

beauvais escribió:
xulioanxo escribió:
beauvais,

son un pouco novato nisto e non sei como se resposta. Muitas grazas pola información.
Por certo sobre o formato da inscrición, vale calquera formato???, hai algún formato tipo????,

grazas e un saúdo

Despois de darlle a sister escribes despois do quote que te aparece rematando a menxase que queres respostar.
Sobre a inscripción imaxino que simplemente tes que ir a unha oficina de Caixanova e mandar a transferencia poñendo en observacións os datos que te solicitan. No meu caso fixen a transferencia directamente a través da páxina de Caixanova porque soi cliente e teño activado este servizo. O problema foi que non me permitía engadir os datos que solicitan polo que os mandei por email.

Saúdos

Sister?
Eu doulle a brother Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos