| koala36 escribió: |
| Esto ponse interesante, pero haber Chacal que vexo que moita palabreria, pero eu quero saber xa donde vai a ser o duelo e mais cando. Por certo, do pasado non se vive, asi que veña, adiante con ese duelo para saber quen ten mais "peito" (xa vedes que fun fino) |
,o resto non fai falla que o diga, deportivamente chucho e un deses atletas que fai sentir sana envidia polas suas cualidades, con un pouquiño mais de sol poderia ser o blanco mais nejro
queria facer esta proposta, o padriño de chucho seria o señor licenciado estremeñeiro que espero nos deleite con unha desas estadisticas que el sabe facer moi ben sobre os resultados deportivos de ambos contrincantes para amosar aos que teñan dudas sobre a quen deben apostar ( eu teño claro). | chucho escribió: |
| pois si, creo que fai falta.. ainda que se me paro a pensar, o feito de que o maior merito deportivo da tua carreira pase por que me gañases unha maraton, cando a miña carreira non era contigo(non tes a suficiente categoria), recordanme a eses equipos de segunda categoria que justifican unha temporada por que foron capaces de gañarlles o madrid(que esta a disputar a liga co barça), ainda que descendan a segunda. non sei se o colles, inrtento decirche que a tua euforia por ganarme fai que me sinta o nivel do madrid, situasme no mais alto. e eso e de agradecer e como eu son agradecido ahi vai: GRACIAS CHACAL!!! |
| chucho escribió: |
| bueno, pois falemos de ciclismo. ti comparachesme con ARMSTRONG porque dis que dei pena. pode ser, pero ARMSTRONG foi o tour para disputalo, non a correlo por correlo. nese caso ti serias como LÖVKVIST Thomas. que quen e ese? ni p... idea. pero esta no tour por diante de ARMSTRONG. e que eu saiba non foi o tour a disputalo, senon a acabalo. e decir, coma ti a maraton. por que eu ir correr unha maraton para facela en mais de tres horas pois non vou. se vou e para correla e disputala con todas as consecuencias. logo se rompo coma ARMSTRONG, pois rompin... pero ninguen me pode acusar de cobarde e de conservador.. de ti non se pode decir o mesmo. e de cobardes darlle a lingua e logo esconderse. |
Ti en Toral non rompeches nada porqueo fin de semana seguinte correchs dúas carrerras ou non sei cantas! | Chacal escribió: |
| Chucho vió mi material y se ha rajado..no esperaba menos de él, este tipo es un cobarde! He dicho!!!!!!!! |
| monchodepelejrino escribió: | ||
A ver Chacal, estamos esperando, que carreira elixes para o duelo, Chucho esta entrenando duramente, tomando chupitos de licor cafe e bebendo servesas "rubias", esperando a que estes preparado para a carreira que ti queiras...."Ha dicho" |