koala36 escribió: |
Esto ponse interesante, pero haber Chacal que vexo que moita palabreria, pero eu quero saber xa donde vai a ser o duelo e mais cando. Por certo, do pasado non se vive, asi que veña, adiante con ese duelo para saber quen ten mais "peito" (xa vedes que fun fino) |
chucho escribió: |
pois si, creo que fai falta.. ainda que se me paro a pensar, o feito de que o maior merito deportivo da tua carreira pase por que me gañases unha maraton, cando a miña carreira non era contigo(non tes a suficiente categoria), recordanme a eses equipos de segunda categoria que justifican unha temporada por que foron capaces de gañarlles o madrid(que esta a disputar a liga co barça), ainda que descendan a segunda. non sei se o colles, inrtento decirche que a tua euforia por ganarme fai que me sinta o nivel do madrid, situasme no mais alto. e eso e de agradecer e como eu son agradecido ahi vai: GRACIAS CHACAL!!! |
chucho escribió: |
bueno, pois falemos de ciclismo. ti comparachesme con ARMSTRONG porque dis que dei pena. pode ser, pero ARMSTRONG foi o tour para disputalo, non a correlo por correlo. nese caso ti serias como LÖVKVIST Thomas. que quen e ese? ni p... idea. pero esta no tour por diante de ARMSTRONG. e que eu saiba non foi o tour a disputalo, senon a acabalo. e decir, coma ti a maraton. por que eu ir correr unha maraton para facela en mais de tres horas pois non vou. se vou e para correla e disputala con todas as consecuencias. logo se rompo coma ARMSTRONG, pois rompin... pero ninguen me pode acusar de cobarde e de conservador.. de ti non se pode decir o mesmo. e de cobardes darlle a lingua e logo esconderse. |
Chacal escribió: |
Chucho vió mi material y se ha rajado..no esperaba menos de él, este tipo es un cobarde! He dicho!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
monchodepelejrino escribió: | ||
A ver Chacal, estamos esperando, que carreira elixes para o duelo, Chucho esta entrenando duramente, tomando chupitos de licor cafe e bebendo servesas "rubias", esperando a que estes preparado para a carreira que ti queiras...."Ha dicho" |