Foros ›
Autor
Mensaxe
DerLange

Novo foreiro
Novo foreiro
4/12/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Xul 2010, 14:15
Asunto: Re: Triatlón de Cambados

Outro máis para a grupeta esa da bici de montaña! Todavía falta moito para a carreira, pero se imos varios do foro poderiamos facer unha mini-kedada.
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Xul 2010, 15:07

Contar conmigo aunque solo sea para darnos la mano en la salida, aunque como tenga el mismo exito que la de esteiro mal vamos, eso si no me rompo nada antes Ríndose por cierto alguien sabe donde es exactamente la prueba de natacion asi lo miro desde el google earth.... igual un fin de semana me voy a hacer unos largos a ver como esta eso.
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Xul 2010, 15:18

Hola.
Yo fuí el año pasado y había varios con bici d montaña.
Un colega y yo posiblement nos animemos, e iremos con ese tipo d bicis así q no os corteis y hacemos un grupeto,todo sea por pasar un buen rato.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 11:07

Pois eu esa semana teño vacacions así que teño esta proba no punto de mira.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 9:51

Una preguntilla, ¿que tipo de equipación es necesaria para participar en un triathlon de este tipo?, porque está empezando a picarme la locura...

saludos.
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 14:48

Si e como foi o ano pasado, para nadar so necesitas uns pantalons cortos normais, para o ciclismo unha bici (da igual de carreiras ou de montaña) e pa correr unhas zapatillas.
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Ago 2010, 11:12

Alguén pode explicar máis polo miúdo a dinámica da proba e das transicións?.
Vale, nado cun bañador (descalzo?). Despois tereime que calzar para a bici e pór unha camiseta. Onde se deixa este equipamento?. Que tipo de calzado e calcetíns son adecuados, etc...
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Ago 2010, 8:00

eu tamén estaría interesado no apartado das transicións, xa que será o meu primeiro triatlón e a verdade vou "á aventura"
DerLange

Novo foreiro
Novo foreiro
4/12/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Ago 2010, 14:32

Tedes todo o funcionamento das transicións e o equipamento necesario no tema do triatlón de Esteiro de fai un mes.
Ánimo e sorte!
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 03 Ago 2010, 16:36

Hola, uns detalles... si a natación é nun porto non hai problema coa area nos pés, si é en praia eu recomendaría ter unha palangana cun pouco de auga para limpia-los pes antes de poñer os calcetins.

A estas alturas xa saberedes tod@s que dentro da zona de transición non se pode estar en riba da bici pero que hai que ir co casco posto.

A mellor opción para o dorsal é o da goma (mercádea nunha lencería, que vos quede xusta para que non caia) si se nada con neopreno, pero nunha distancia tan curta en mar... si non se está moi afeito penso que se perde tempo quitando o neopreno así que eu supoño que nadarei con malla e con ela farei o resto da proba poñendo o dorsal na camiseta que terei que por ó montar na bici.

Non me inscribin aínda porque non sei si terei bici para a data...rabeo por facer aun trialonciño ainda que sexa pequeno.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 04 Ago 2010, 20:57

el año pasado participé en esta prueba y pienso repetir si se realiza, aunque recomiendo que la gente que no estemos habituados a nadar practiquemos antes porque esos 250 metros se hacen eternos. Donde yo creo que debería ampliarse algo más la distancia es en la bicicleta, el año pasado creo que se anunciaban 6 kms y en el cuentakm me salieron 5, y ya puestos a pedir sería interesante que el circuito fuera algo más ancho, pero esto es, como he dicho, pedir demasiado.

nos vemos allí,

un saludo

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
josetxu

Maratoniano
Maratoniano
5/08/10
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Ago 2010, 14:47

Alguien sabes las distancias exactas para el triatlon de cambados y que tipo de bicicleta hay que utilizar,se corre en asfalto o se va por algun tramo de bici de montaña?
graciñasssss
josetxu

Maratoniano
Maratoniano
5/08/10
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Ago 2010, 14:51

por cierto,sabe alguien mas fechas de este tipo de triatlones populares que no sean muy cañeros para iniciados
graciasssssss
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 05 Ago 2010, 15:58

josetxu escribió:
Alguien sabes las distancias exactas para el triatlon de cambados y que tipo de bicicleta hay que utilizar,se corre en asfalto o se va por algun tramo de bici de montaña?
graciñasssss

el año pasado, 250 metros a nado, 6 kms en bici (aunque luego medidos eran 5) y creo recordar que 3 corriendo.Se corre todo en asfalto, tanto bici como carrera.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
josetxu

Maratoniano
Maratoniano
5/08/10
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Ago 2010, 14:24

entonces es recomendable correr en bicicleta de carrera o con una mountain bike se puede salir del paso
que inconvenientes hay si se va con una mountain bike?
gracias por la respuesta

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos