Foros ›
XIV Carreira Pedestre Popular de Noia
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Ago 2010, 8:48
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre Popular de Noia

Eu sinto non poder ir á carreira

Teño que levar ás nenas a un cumpreanos en Vigo

Unha magoa, de veras...

Tiña moitas ganas de correla

Espero poder correla o ano que ven

afiladosrunners.wordpress.com/
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2684 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 20 Ago 2010, 19:04

lestrove escribió:
!! No vá más !!.....pechouse inscrición. Guiño
E pese a que me doia decilo,a xente non acudeu a cita como esperábamos. Indiferente
178 anotados,pareceme ben poucos. Indiferente
Polo que estipulo que 155 serán finalmente da partida. Indiferente
En fin,poucos pero bos. Guiño

lestrove, 178 anotados, teniendo en cuenta la cantidad de carreras que hay este fin de semana, pues no está nada mal y al ser la carrera de pago, no creo que falten a la cita tantos como tienes previsto.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 7:09

Pois despois de caseque 2 meses e medio se competir (parón veraniego) imos estrear hoxe o novo circuito de carreira de Noia.
Esperemos que non aprete moito o sol.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5808 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 21:07

Bueno pues como nadie se anima voy a ser el primero en hacer la crónica de esta carrera. Para mi fue la primera de la temporada, después del parón veraniego, y bueno, como me dijo Lestrove durante la carrera, non me queixo. Ahora hay q ir cogiendo ritmo poco a poco. Se me hizo durísima, y como a mi supongo q a la mayoría, por el calor (por lo menos a mi me afecta mucho, y eso que decía Derek que soplaba airecillo...los cojones! pasé un calor de la hos... También influyó claro la falta de rodaje, y el venir directamente de la playa, tenía flojera en las piernas.
De todas formas se vio que se hizo dura por los tiempos, pues solamente poco más de 30 personas bajaron de 4' el km.
La participación fue aceptable, teniendo en cuenta el día playero que hizo, la gran cantidad de carreras de este fin de semana y que era de pago Disimulando Pero estando Derek y Lestrove por medio la organización fue galáctica, como era de esperar.
Pues nada, a animarse y a ver si se van viendo a más foreros habituales en las carreras.
Hasta otra
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 21:18

Pues yo solo se que en mujeres ganó Marta Fernández y segunda Yolanda Gutiérrez, creo que tercera fué Paula Mayobre, y que también participaron Solange Andreia Pereira, María J. Gestido y Rocío Rodríguez, por lo cual la participación femenina estuvo muy bien, lo siento pero no estuve por allí por lo que esto lo se por boca de Oliva, que a su vez se lo contó Marta, supongo que en hombres sería similar la participación.
Bueno ya entré en "Champion" y ya pude ver los resultados, 1º Manuel Ángel Penas en 30'23", en 2º lugar Manuel Hurtado en 31'07", tercero fué Robertas Geralavicius en 32'25, 4º Óscar Vicente en 32'47" y 5º el actual campeón gallego de Campo a Través Rubén Castro en 32'51".
Marta realizó 36'32", Yolanda 36'45", Paula 37'30", la cuarta fué Azára García de los Salmones en 38'25 y quinta Rocío Rodríguez en 39'07".

Última edición por Joaquin o Sáb, 21 Ago 2010, 21:36; editado 1 vez
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 21:30

Joaquin,tí sempre barrendo pa casa. Guiño
Yomismo,estiveches bastante ben,non a un nivel Galáctico,pero ben. Sorriso
O único Galáctico que asomou por alí,foi Nacho,que o home tamén sufreu do lindo. Guiño
O nivel foi bo...Penas,Hurtado,Robertas,Oscar,Ruben......Marta,Yolanda,Paula,Azara e Rocio Aplauso
Jesus,non me digas que o teu GPS daba 10.200 metros........que eu mismo medín o circuito coa roda oficial.....e eso non falla Guiño
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 21:37

Que conste "lestrove" que edité, antes de leerte.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 21:43

Tranquilo Joaquin,son cousas que suelen pasar a veces,pero non ten importancia algunha. Guiño
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 22:06

jesusb escribió:
lestrove escribió:
!! No vá más !!.....pechouse inscrición. Guiño
E pese a que me doia decilo,a xente non acudeu a cita como esperábamos. Indiferente
178 anotados,pareceme ben poucos. Indiferente
Polo que estipulo que 155 serán finalmente da partida. Indiferente
En fin,poucos pero bos. Guiño

lestrove, 178 anotados, teniendo en cuenta la cantidad de carreras que hay este fin de semana, pues no está nada mal y al ser la carrera de pago, no creo que falten a la cita tantos como tienes previsto.

saludos,

Pues no se cuantos serian en "la partida", pero en la llegada fueron 148, por lo menos se de dos que se retiraron.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2684 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 22:18

Me gustó la carrera, perfectamente organizada, los puntos de agüa en los lugares previstos, incluso desde alguna de las motos te ofrecían mas agüa, mucha gente animando y muy buena puntualidad en las salidas y también en la entrega de premios.

Lestrove, mi forerunner "garmín" que es muy preciso, midió 10.230 m., que es la distancia que yo recorrí, vosotros los Jueces mediis correctamente pero por la cuerda, y para ir por ahí, es muy difícil porque siempre te encuentras corredores que rebasar, etc.

En resúmen un 10 para la Organización.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 22:53

Joaquin escribió:

Pues no se cuantos serian en "la partida", pero en la llegada fueron 148, por lo menos se de dos que se retiraron.

148+2 retiradas+3 retirados=153
Non andiven eu lexos dos meus pronosticos Joaquin.E que nesto do atletismo,casi entendo tanto como tí. Guiño

Jesusb,alégrome que a Carreira fose do teu agrado,pois os organizadores e os Xuices,estamos para eso,para que os atletas poñan o seu esforzo,e nos poñamos os medios axeitados para que o atleta disfrute da Carreira. Satisfecho
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 1:06

Pois si,carreira de 10 en todolos sentidos menos no publico que foi de 11,nunca vin animar tanto a alguen como animaron a Toño ,digolle:ti tes enchufe,e dime:e o que ten correr no pobo dun,como eu sigo co meu declive particular(e non sei porque)dei por rematada a conversa e puideno seguir alguns Kms.;se non fose pola falla de alento diriachelle que ademais fai falla ser querido no pobo.Todo o demais como xa dixen de 10 ou de 11 deixando on lado as sensacions personais.Lestrove a min deume 10.200 Guiño .Saudos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 9:21

Pois haille que dar un notable alto á carreira. Ainda que a min gostabame máis o circuito antigo, este é moito máis rápido e máis longo.
O que acompañou coma sempre foi a calor, as 4 edcións que levamos, dende que se recuperou a carreira vai un calor abafante. A min non me chegaba a auga para botar por enriba.
Respecto a miña carreira, moi contento, sain un pouco atrás, pero enseguida desboqueime (2 meses e medio sen ir a ningunha carreira) e vin que ia demasiado rápido polo que tentei controlarme e despois como caseque todos a sufrir.
Ó final 40'41" oficial que para estar escomenzando a tempada está moi ben.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 10:01

orbita escribió:
Pois si,carreira de 10 en todolos sentidos menos no publico que foi de 11,nunca vin animar tanto a alguen como animaron a Toño ,digolle:ti tes enchufe,e dime:e o que ten correr no pobo dun,como eu sigo co meu declive particular(e non sei porque)dei por rematada a conversa e puideno seguir alguns Kms.;se non fose pola falla de alento diriachelle que ademais fai falla ser querido no pobo.Todo o demais como xa dixen de 10 ou de 11 deixando on lado as sensacions personais.Lestrove a min deume 10.200 Guiño .Saudos.

Moitas gracias Orbita, un placer compartir esos kms contigo,sinto non ter falado mais ...pero o calor pasoume factura (así como sair a un ritmo no primeiro km que claramente non era o meu....non dou aprendido),tes toda a razón , para min a organización foi perfecta , e o público volcouse animando...pero non so a min....o que pasa que ter a familia, primos , irmán e sobre todo o meu pequeñajo fai que se note.dar tres pasadas pola diante da alameda fai que o público disfrute mais da carreira (a min pareceme un acerto).Para min esta carreira por razóns obvias sempre e moi especial (a que mais) e ainda que corra no Pato Blanco de Celanova ,levo moi a gala ser de onde sou.Espero que vos animedes a participar en Broña (Outes) en septembro. saudos

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 11:59

A pesar del caluroso día la carrera resultó inmejorable en todos sus aspectos.Un 10 a la organización y un 100 al público. Aplauso Aplauso Aplauso

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos