Foros ›
XIV Carreira Pedestre Popular de Noia
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
marinela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/09
0 Carreiras
89 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 15:59
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre Popular de Noia

Solo decir un 10, a organización, o público.... a todo en general.
Opino o mesmo que o outro compañeiro Toño tiña enchufe.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
425 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 18:54

boas a todos:
pois para min foi a primeira carreira da temporada e noteino e moito: 47.50 chegoulle ben Avergoñado . o baixo nivel de forma e a calor me mataron na derradeira volta; e iso que os primeiros catro km os fixen moi lentos....
como noiés e multiples veces participante nesta carreira debo decir que, ainda que o circuito antiguo era moi bonito e querido, penso que o novo vai facer que esta pedestre medre posto que o aumento de publico na proba foi espectacular...
xa como participante, a organizacion foi perfecta durante a carreira con varios puntos de auga no percorrido ( o calor era bestial, creo que todos o notamos e ben ) . o unico negativo que podo decir foi na meta pois as bebidas non chegaron para todos os que acabaron...
o nivel da proba moi alto
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 21:28

Unha carreira increible,enhoraboa a organización, e unha mención especial para Clener polo esforzo realizado para que os que nos encanta esta carreira podamos seguir disfrutando dela. Mención especial para o Club Atletismo Noia, xa que moitos dos seus membros estaban nos puntos de control botando unha man, cando seguro que estarían encantados de poder correla.
Un saudo e a seguir con ese nivel de organización.
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 8:52

Esta foi pra min a primeira carreira despois do parón estival. Xa se empezan a ver caras conocidas.. Nacho_1600, Aficionado, Beauvais, Xolinha, Lestrove, Derek, JesusB, Matías... etc.. Moi boa carreira a de Noia de este sábado. O circuito, é pra facer moi boa marca e a organización como sempre ó nivel que todos esperamos.

O único pero, foi a tremenda calor que fixo.. e que a mín me funde. Os 4 primeros kilómetros funos levando a un ritmo de 4.20, pero o sol que nos daba no malecón xa acabou conmigo e a partires de ahí.. xa foi un sufrimento continuo, pra rematar preto dos 47 minutos.... e totalmente fundido.

Polo que alí comentaban non é posible retrasala por mor das colas que se forman pola volta das praias.,,,, pero... ufff..

Pd. Pra o da roda, jajaja. O primeiro km, creo que estaba mal sinalizado, Saiume en 3,54 , partindo de parado e cos trompicós típicos do medio do pelotón e o seguinte km a 4,38... Silbar . o Km 3 xa a 4.21.. .. e logo xa o desastre.
Un saúdo e ata o ano que ven... ( si está nublado.. claro).. jajaja

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
carabina

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
AMES
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 9:40

Estamos a luns e ainda estou convaleciente, a cada paso que dou acórdome Noia... e non estou falando de sentimentalismos...
A carreira un 10, e como case sempre a organización de Noia outro 10 (e eso ten valor doble cando o di alguen de Outes). Como dixo alquimista, ten moito merito que tantos corredores de Noia non poideran participar na sua carreira por darnos auga e animarnos nos cruces, para eles MATRICULA.
Un saudo e ata o vindeiro ano.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 9:49

Todo estupendo...pero eso si...agüiña para todos (incluidos os últimos) ó rematar a carreira, plisssss....porque co calor que facía e non quedar unha triste agua!!!! Enfadado Enfadado
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 12:29

Jotaeme,os kilometros estaban mallados,que os medín eu persoalmente......si acaso un par de centímetros de error. Guiño
URKO,sempre chorando pola bebida,mira que sodes.........coa cantidade dela que habia alí o lado. Sorriso
bouzas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/08/10
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 13:18

eu tan solo decir que a carreira foi de 10 acertando a organizacion dando 3 voltas e unha cantidade de publico moi grande disfrutando dela o poder ver os corredores dar 2 ou 3 pasadas e darlle tamen un10 a organizacion polo seu esforzo
rivava

Maratoniano
Maratoniano
12/11/08
0 Carreiras
52 Mensaxes
Lalín
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 14:37

Desde Lalín quero felicitar a organización polo bo traballo realizado, permitíndonos disfrutar deste deporte. Agradecerlles a tódolos corredores de Noia que non poideron correr e estiveron dando apoio na organización. Asemade pedir desculpas por non poder estar na entrega de trofeos. Un saúdo.
rataix

Novo foreiro
Novo foreiro
26/04/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 15:29

La organizacion perfecta, la pena fuel calor y la humedad pero el resto todo cojonudo yo soy de Vigo y pienso volver el año que viene

Felicidades a los organizadores
luissc

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 17:17

Ola, atletas:
Como membro da organización, quero darvos as gracias a todos os que vos sentides partícipes desta carreira, e que humildemente tratamos de organizar "TODOS" os membros do Club Atletismo Noia,xunto coas institucións e casas colaboradoras para que o final resultase tan positiva como podo apreciar polos comentarios deste foro;de todas formas gustaríame resaltar a título personal os seguintes aspectos ou momentos:
1º - Felicitar ó Comesaña Sporting Club polo triunfo da súa atleta Marta Fernández e o 2º posto de Yolanda Gutiérrez Aplauso .
2º - A "Lolo" Penas pola súa impagable presencia, lémbrame aqueles tempos de Javier Fernández Feijoo triunfando polas rúas de Noia ateigadas de público animando as súas xestas e a de todos/as os/as participantes.GRACIAS,FENÓMENOS... Aplauso .
3º - A Enric Roig polas súas palabras ó finalizar a carreira: "Enhorabuena porque esto ha sido fantástico.Nunca en un pueblo vi este despliegue organizativo y de público".GRACIAS FAMILIA ROIG.
4º - A Lestrove,Drerek e toda a vosa "panda" de xuíces por "sudar a jota jorda",para que todo saíra tan ben;dádeme "caña" que teño moito que aprender.
5º - Para rematar, e non liarme como cando estou co micrófono,transmitirvos a miña emoción e agradecemento polo espectáculo que me fixéstedes disfrutar, e que espero poder seguir disfrutando por MOITOS ANOS MÁIS.
¡VIVA O ATLETISMO! Aplauso Aplauso Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 17:37

Xa vés Luissc,que ainda que este ano floxeou un pouquiño a participación,non a calidade,os atletas marcharon moi contentos de Noia....nadie se queixou,agás algún polo maldito calor. Guiño
Bueno,houbo un que non pillou auga o entrar na Meta,sería o único pero. Disimulando
Esto queda como base po ano que ven,que de seguro vai ser mellor que o deste. Sorriso
E que sepas que eu sintome reconfortado,tanto polo pequeno traballo que eu aportei,como que as cousas sairan sobre o previsto. Sorriso
Agradecer a laboura do compañeiro Cubeliños,él sempre no anonimato,pero sempre eficáz. Moi feliz
Eu xa son do que sempre digo......"As cousas ou se fan ben,ou mellor non facelas" Satisfecho
Vémonos po ano,e contade conmigo no que vos poida axudar.Foi un pracer traballar convós. Aplauso
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 21:02

marinela escribió:
Solo decir un 10, a organización, o público.... a todo en general.
Opino o mesmo que o outro compañeiro Toño tiña enchufe.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Hola Marinela
Acabo de ver las fotos y soy el Toño que comentas (el 41). La verdad que no me puedo quejar por los ánimos, como bien dices, también tenía enchufe (el hecho de ser de Noia se nota, jejeje, aunque ya no viva ahí)
Un saludo y nos vemos en otra carrera
bouzas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/08/10
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 0:39

podeme decir alguen si hai fotos desta carreira e donde se poden ver gracias
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 0:48

bouzas escribió:
podeme decir alguen si hai fotos desta carreira e donde se poden ver gracias

No subforo Fotos e Vídeos

Fotos XIV Carreira Pedestre Popular de Noia (21-8-10)

Socio nº 2 del club de fans de Safita

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos