Sáb, 28 Ago 2010, 13:40
Asunto: Re: tratar fascitis
Ola,
Comecei a entrenar a última semana de xullo e xa entrenei onte 27 Km, preparándome para unha maratón, despois de sufrir fascite dende principio de maio. Como nos soe pasar a todos, cando estamos no noso mellor momento de forma, lesionámosnos. Eu estaba preparándome para mellorar a miña MP na media maratón da Coruña, cando despois de un entrenamento intenso, notei que me enpezaba a fascite. Dende entón baixei a intensidade, pero quixen aprobeitar o pico de forma e corrin a media da Coruña, logrando mellorar a MP. Dende entón, fun trampeando para rematar a tempada a finais de Xuño. A miña experiencia foi que me fastiada moito máis a intensidade que o volume de entrenamento. Tras parar tres semanas en Xullo, con voltarén, frío, estiramentos, pelota de tenis, etc, comecei a rodoar 20 min lento 3 días/semana. Dende ahí todo foi aumentar ata hoxe. Aínda noto algo ahí, pero xa participei o pasado domingo na carreira de Santa Cruz, e estou facendo rodaxes longas.´
Ánimo a todos os fasciteiros.! Espero que vos anime a miña historia, xa que se pode dicir que estou 90% recuperado