Sáb, 24 Xul 2010, 8:34 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
o dia que se celebra todolos anos a de pontevedra e o primeiro domingo de outubro.fai tres anos coincidiu coa coruña10. o ano pasado retrasouse polas disputas co concello
Sáb, 24 Xul 2010, 12:55 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
rubenigui escribió:
Genial, pués el maratón del Miño no me lo perdí en ninguna edición(por relevos) y este año me tocan los 42km y soy de Ourense. Así que posiblemente participe en la de Pontevedra. Saludos
Qué susto! pensé que era la semana anterior al maratón y es la de Vigo. No creo que en tu plan de entrenamiento esté un medio maratón antes que un maratón.
Pues una alegría que no coincidan. Sé seguro que la de Ourense perdería corredores si no fuese así.
Con lo cual, allí intentaremos estar si nada lo impide. "El que no corre, vuela"
Ven, 06 Ago 2010, 12:40 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
comfirmada a fecha da media.o concello xa pagou o que lle devia a ximnastica e da o visto bo a carreira.esperamos veros a todos
Ven, 06 Ago 2010, 12:48 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
Finalmente... ¿qué fecha es? es que ya ando un poco perdido. "El que no corre, vuela"
Sáb, 07 Ago 2010, 18:01 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
24 octubre? mmmm en parada do sil hay una bonita carrera :), dependera de como estermos de recuperados Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España ! oscarunin.blogspot.com esprintes.blogspot.com
Mér, 11 Ago 2010, 23:14 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
Pues a ver si puedo participar, me tendré ke poner las pilas... quiero hacer mi debut en media maratón, esta prueba es adecuada para ello o es demasiado exigente? saludos y gracias de antemano!
Xov, 12 Ago 2010, 17:41 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
pa debutar esta ben.a carreira faise rapida o pasar polo centro urban na meirante parte.recorda a pedrestre de santiago que a xente e as ruas levante en volandas.pode que xexa a media ideal pa facer bo tempo de galicia.
Xov, 02 Set 2010, 10:03 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
hola, ya se que queda bastante para la carrera, pero hay que empezar a darle vidilla al tema, sobre todo animar a todo el mundo a que se anime a participar, es una media bonita, y sobre todo muy rapida, el año pasado fuimos sobre 600, este año hay que intentar doblar.
Saludos
Ven, 03 Set 2010, 11:58 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
Si el trabajo, familia y demás menesteres no rompen demasiado los planes...espero poder debutar en media marathon en esta carrera....
Tiene que ser una gozada correrla por la ciudad en la que vives así que no me la quiero perder...
saludos
kruz Novo foreiro
16/08/10
0 Carreiras
23 Mensaxes
San Lorenzo de Piñor
Ven, 03 Set 2010, 23:16 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
Hola atod@s,lembro a Media do ano pasado, he esta vay aser a miña segunda edición , trascurre practicamente en terreno chan, a escección de unha subida de 1´5km hacia zona vella, con baixada tamen de aprosimada de 1km; o malo foi o tempo, choveu fixo vento e o peor o frio cheguei a correr con guantes, esperemos que isté ano o tempo sea mais clemente...
Sáb, 04 Set 2010, 7:50 Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010
safardatxo escribió:
E moi boa media pra debutar,animo!!
E moi boa pra todo.
Debutar, disfrutar, gran circuito y gran final nas instalacions do centro de tecnificacion deportiva.
E que Pontevedra e boa vila, pero coidado, sempre da de beber a quen pasa, asi que pode ser que necesitemos roupa de auga como o ano pasado.
Como chovia e que frio facia... ricardotero.com/deporte
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos