Foros ›
IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 11:48
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

FERNANDOKORPORE escribió:
Hola de novo:

Este é o enlace para ver a chegada en video da terceira edición da carreira popular de Maside 2009:

www.youtube.com/v/0ir1YDlwONY

¡Anda! ese vídeo colgueino eu... Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
FERNANDOMASIDE

Novo foreiro
Novo foreiro
23/08/10
0 Carreiras
13 Mensaxes
MASIDE
Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 12:03
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

hola de novo Vistahermosa:

Tes saida da autovía en Maside.
Esta saida deixate a 200m da liña de saida da carreira .

Presta atención as indicacións posto que 2 Km antes de chegar a Maside na propia autovía hai unha bifurcación que che da a opción de seguir de frente dirección Santiago ou a de sairte dirección Carballiño-Maside. Colle o enlace de Carballiño-Maside e saete na seguinte saida.

Un saudo.
FERNANDOMASIDE

Novo foreiro
Novo foreiro
23/08/10
0 Carreiras
13 Mensaxes
MASIDE
Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 14:26
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Hola vistahermosa:

Tes saida da autovia en Maside que te deixa a menos de 300m da liña de saida da proba.
mikitriki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 16:13
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Gracias Fernando. Allí estaremos, salvo causa mayor, para disfrutarla, que no me gusta subir al podium Silbar Silbar
mwolde

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/02/09
0 Carreiras
160 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 16:15
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Buenas. Otro que va, primera de la temporada para mí, a ver si no llegamos arrastrando la lengua y con dolores hasta en los párpados.
Forza a tod@s
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 20:22
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Alguen pode decirnos se o tramo de terra e do estilo de Cartelle, ou mais regular.
Estaba pensando en darlle algo de uso a unhas voladoras que teño tiradas, pero si temos pedrolos no camiño vai ser que non, graciñas e aburiño deica o domingo a ver como me levanto da verbena i en que condicions.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 9:58
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Recordo do ano pasado, Germanmd, que os tramos de terra era por monte, sin pedrolos... a non ser que os busques e os pises adrede Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 20:21
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Iste ano endureceron aínda mais o percorrido, vaime coma anel o dedo!!! Mr. Green Mr. Green
mikitriki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 16:19
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Buenas tardes,

El dorsal supongo que se recoge el propio día un poco antes de la carrera, no?

Cómo vasmos de participación?
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 21:36
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

mandei un correo para inscribirme e madie me contestou ,como sei que estou inscrita ? ir dende vigo a ourense de paseo non me apeteze ,xabi cando ben esa foto de cartelle e que me fai ulision jeje ,vemonos rapazes
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 21:45
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

tara escribió:
mandei un correo para inscribirme e madie me contestou ,como sei que estou inscrita ? ir dende vigo a ourense de paseo non me apeteze ,xabi cando ben esa foto de cartelle e que me fai ulision jeje ,vemonos rapazes

E que con isto do verán namórome cada 2 minutos!!! jejej...por riba agora vivo con 2 rapazas que están de "pimpampum", xa as veredes o domingo!!! jajajja
kruz

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/10
0 Carreiras
23 Mensaxes
San Lorenzo de Piñor
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 23:44
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

xabi escribió:
tara escribió:
mandei un correo para inscribirme e madie me contestou ,como sei que estou inscrita ? ir dende vigo a ourense de paseo non me apeteze ,xabi cando ben esa foto de cartelle e que me fai ulision jeje ,vemonos rapazes

E que con isto do verán namórome cada 2 minutos!!! jejej...por riba agora vivo con 2 rapazas que están de "pimpampum", xa as veredes o domingo!!! jajajja
Xavi, ti soo lebas as rapazas cando heu non bou Pensando , magoa o da miña lasión xa que fixen plans pro finde Disimulando , espero que fagas unha boa carreira, e non baias o trantran soo por ires cas rapazas je,je,je. Angel Angel

German xa verialo correo, andaba despitado cas fechas das carriras,xa que non tiña o moden pro portatil,;con respecto o terreno podoche decir que o ano pasado azona por donde discurria eran parte pistas enpolbadas por mor das obras, e co calor que fixo non che quero ni contar Muerto , iste ano supoño que estara millor, se queres levar as zapas voladoras non deberias ter problemas, tamen trascurre por unha fragua con bo chan elogo asfalto... saudos meus e que disfutedes. Guiño
zorroveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/10
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 12:24
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Acabo de vir de Maside: 10 PARA A ORGANIZACIÓN! Percorrido moi bonito e variado ( algo durillo pero que cada quen que se axuste as súas posibilidades), ó chegar moita animación, camiseta técnica, un bo avituallamento (incluída cervexa fresquiña umm!!!). Por suposto outro 10 para tod@s os participantes e en especial @s do KÓRPORE que sempre están animando. Vémonos na próxima.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 13:47
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010


vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 14:59
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Bonita carreira, un recorrido moi bonito ainda que bastante duro. Entre o calor que facia eo continuo sube baixa do percorrido a min desde logo fixome moi duro. A organizacion moi ben, boa señalizacion e moi boo avituallamento en meta ( sobre todo a cerveixa fresquiña ), unha camiseta moi chula, eso si eu non vou poder usala pois non dou entrado dela. Un saludo os correlegas que estuveron por eli, sobre todo a PIPE, RUBENIGUE e TOMBO e felicitar o campeon, OSCAR que leva unha racha impresionante.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos