Foros ›
Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Odesperansa

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 11:06
Asunto: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Buenos días a todos, tengo algo que comunicaros:

Siento mucho haber copiado el nombre del Foro del compañero Xiamenfroi pero me parece lo suficientemente urgente para crear uno nuevo y que lo veais los que administrais la página.

Me acaban de llamar de TVE por la reclamación realizada en su WEB, y parece ser que he sido seleccionado para grabar un comunicado de 30" que emitirán en la tele delante de la "Directora de Parrilla de TVE" a modo de consulta, en breve se pondrán en contacto conmigo para enviarme la cámara.

Me gustaría que me ayudáseis a preparar este comunicado (aunque 30" no dan para mucho) aportándome datos e ideas para expresarlas muy concentradas en él.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 11:22
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Puedes decir que es un deporte en auge en España,con grandes atletas y muy buenas promesas,un deporte con bastantes seguidores ya que auna tres disciplinas distintas,un deporte dinamico,donde no siempre el favorito es que gana,uno de los deportes mas sufridos
Solo 30",no tienen tiempo para dar un minuto?debe ser que tanto repetir las cosas en Teledeporte le deja sin hueco en parrilla
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 11:56
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

3 diplomas olimpicos
2 Campeones del Mundo
2 Campeones de Europa
En categorias inferiores ni te cuento
En claro auge en España
Muy dinámico y emocionante.
3 disciplinas en una misma prueba.
Esfuerzo, sufrimiento, sacrificio y preparación. DEDICACION
Licencias federativas en claro aumento.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 13:43
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

...y a nivel de retransmisión televisiva y con medios adecuados resulta espectacular.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 14:12
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Por cierto, tengo entendido que el sabado televisaran por Teledeporte en directo la final del campeonato del mundo de Tri, donde nuestro Javi Gomez Noya se juega el titulo contra Jan Frodeno.
Esperemos que sea cierto.
Creo que es el sabado a la 1 de la tarde...
Suerte a Javi

ricardotero.com/deporte
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 14:28
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Seria interesante destacar además que actualmente tanto en el campeonato del mundo como en el de europa participan multitud de atletas de nuesto país y en posición de lograr las victorias tanto de cada prueba como del campeonato.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 18:06
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Eu penso que o que di Piky está ben, incidindo especialmente en que é un deporte cuio seguimento está en clara progresión. 30 segundos non dan para moito mais. Odesperansa, grazas por poñerte en contacto con todos para recabar un consenso. E lembra preguntarlles cando o emiten.

Así mesmo, creo que se debe felicitar ao responsable oportuno de TVE por prestar atención ás suxerencias-queixas que se lles fan chegar a través da Defensora do Espectador. Este feito fará a todos sentirse parte importante na programación de TVE, e corrobora en certa medida o lema 'A Televisión de todos'. Aplauso Aplauso Aplauso

Jo, empezamos coa tontería e mirade onde se chega... (xa din: 'Un gran non fai graneiro, pero axuda ao compañeiro). Noraboa tamén a Admin e a todos os que fixeron posible dende o seu comezo esta páxina, que se acaba de demostrar coma verdadeira plataforma de participación e banderín de enganche das inquedanzas de cantos nos achegamos a este mundo das carreiras populares. Grazas (non é peloteo Guiño ), sen vós non sería posible.

Saúdos. Moi feliz Moi feliz Moi feliz
ara74

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 21:08
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Pues decir que es un deporte que aglutina 3 modalidades deportivas, por lo que sería de interés a aficionados a la natación, ciclismo y atletismo, y que es un deporte de futuro, una apuesta por un deporte que cada año dobla o triplica el número de licencias y practicantes. Creo que son dos razones de peso para que la TV se interesen por su retransmisiones, y sobre todo como dice LOU la espectacularidad.
Odesperansa

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 6:15
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Gracias a todos polas vosas aportacións, xa me comentaron que mañan me mandan un cámara a Conxo para grabar, que vergonza(pensei que me ían mandar unha cámara en plan reporteros callejeros).

Tentarei facelo o mellor posible, gracias de novo.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 11:03
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Acabo de poner Teledeporte y estaban echando unresume del campeonato de españa de triatlon,efectivamente,el sabado van a dar el mundial de triatlon a partir de las 13H
Me llamo antencion que el narrador dijera en un momento que el triatlon es un deporte que cada vez tiene mas aficionados y practicantes,si en la propia Tv reconocen esto,porque no se lo toman en serio?
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 13:54
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

safardatxo escribió:
Acabo de poner Teledeporte y estaban echando unresume del campeonato de españa de triatlon,efectivamente,el sabado van a dar el mundial de triatlon a partir de las 13H
Me llamo antencion que el narrador dijera en un momento que el triatlon es un deporte que cada vez tiene mas aficionados y practicantes,si en la propia Tv reconocen esto,porque no se lo toman en serio?

Porque non oen a voz do pobo, dígocho eu. Que están alí arriba no Pirulí e nin oen nin ven. Moi feliz Moi feliz Moi feliz Bendita Internet, que lles permite oír as nosas fermosas e sabias palabras.

Hai que lles seguir insistindo, que no 2011 queremos ver todas as probas... Guiño
Odesperansa

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 21:13
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

boas noites,

nunca 30" deron para tan pouco, tanto en contido como en expresion.

Lonxe de poder aportar todo o exposto no foro, a miña comunicacion (con moitos moitos nervios, ainda non sei moi ben porque)limitouse a dicir duas cousas dos meritos do noso pais neste deporte e da pouca repercusion mediatica que ten.

Por certo, lonxe de ser un comunicado multitudinario (jejeje imaxinabao) este programa no que aparecera a tremedeira exposicion emitirase o primeiro venres do mes que ven as 20:30 na 2ª cadena de TVE.

Sinto non terme expresado todo o ben que debiera diante da camara, pero espero non poñades en dubida a boa fe.

Graciñas.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 22:22
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Non te preocupes, se saíras tódolos días na tele estarías afeito. De todos modos xa foi dabondo o logro, ¿non cres?

Saúdos.
Odesperansa

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 6:14
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Dende logo o que esto demostra e que con vontade e medios pódese facer algo para que te escoiten. Satisfecho

De todas formas, o programa non creo que sexa lider de audiencia na sua franxa horaria Guiño

E se non fan caso, a base de saturar o buzón de correo da defensoar do espectador maloserá, incluso instando a outros foros de outras comunidades para que fagan o mesmo, se todo é organizarse.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 12:07
Asunto: Re: Queremos Triatlón en TVE (URGENTE)

Odesperansa escribió:
Dende logo o que esto demostra e que con vontade e medios pódese facer algo para que te escoiten. Satisfecho

De todas formas, o programa non creo que sexa lider de audiencia na sua franxa horaria Guiño

E se non fan caso, a base de saturar o buzón de correo da defensoar do espectador maloserá, incluso instando a outros foros de outras comunidades para que fagan o mesmo, se todo é organizarse.

Eso, eso, maloserá... Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Podía ser boa idea a de contactar con outros foros... Pensando Quen sabe, ao mellor se pode seguir tirando do fío e aumentar as chamadas de atención sobre TVE.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos