Foros ›
Autor
Mensaxe
bekele_junior

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/06
0 Carreiras
10 Mensaxes
A PONTENOVA
Respostar citando Envío Xov, 21 Set 2006, 12:01
Asunto: fotos carreira de meaño

ola poderiades ser tan ambales de decirme se hai foos da carreira popular de meaño e q me gustaria moito velas. se hai unha paxina web onde as axa por favor deicdema. Gracias
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 21 Set 2006, 14:31
Asunto:

Iso, iso...que algúns gostamos de ter recordos das carreiras. Haber, houbo moita xente facendo fotografías, pero supoño que serían particulares (fillos, amigos, pais,mozas e mozos, etc.). ¿Algúen da organización ten o detalle de colgalas?. Supoño que moitos/as estamos na mesma situación... e que resulta difícil facerse unha foto mentras se corre Avergoñado ... en fin, xa me entendedes Guiño
bekele_junior

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/06
0 Carreiras
10 Mensaxes
A PONTENOVA
Respostar citando Envío Xov, 21 Set 2006, 17:06
Asunto:

xa pos eche boa pena eu cas ganas de tiña verme correr weno seguirei esperando pòr si acaso gracias por respoder
Moi feliz
Okeniata

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Set 2006, 18:14
Asunto:

So dicir que as fotos aínda tardaran un chisco, xa que agora mesmo o responsable de poñelas esta entrenando e preparándose para outra carreira unha moito máis longa, e dura que calquera das que fixera. Ríndose Ríndose Espero que consiga chegar a meta e non se me quede polo camiño, xa que o regulamento pono ven claro:"... na saúde, e na enfermidade e ata que a morte vos separe...". Ríndose :lol:, xa non hai volta atrás.
Pois so quero aproveitar para dar o meu pesáme jejeje Demo sorrindo Demo sorrindo é coña, é coña. Agora en serio, darlle os meus parabéns que pense que é un deportista de fondo. Non vaias a sprintar na primeira noite e che dea un paxara. jejjeeje Ríndose Ríndose

FELICIDADES!!!!!!!!!!

Pd.Agora sería cando tería que sonar o We are the champions?
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 22 Set 2006, 15:00
Asunto:

Hola, hola, hola.

Efectivamente, se hai fotos (aínda non as vin, polo que non sei se valen) tardarán un pouco en estar colgadas. Coma ben di okeniata, agora ando en outros enredos Moi feliz

Saudiños a todos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos