Germanmd escribió: |
Na miña preparacion pro Maraton do Miño, decidin sair de Marin e ir ver o percorrido da carreira i a verdade e que me gustou, moi rapido. Agora o que lle podedes suxerir o Concello e que bacheen unhos buratos que se atopan polas inmediacions da fonte, pra evitar posibles lesions, ou botarlle un pouco xabre como ultimo remedio. A ver se chove un pouco deica ala posto que senon a Pinga Pinga vai deixar de pingar, posto que me costou beber nela. Animos con esta carreira que seguramente vos saia ben. Pola miña banda non me anotarei deica o luns da carreira por ver en que condicions saio da Maraton i non perxudicar economicamente a carreira si non poido ir. Posto que algunha xente anotase as que son de balde i logo van si cadra,aburiño. |
Marcos escribió: |
Ufffff, falta aínda un mes para a carreira, e é demasiado cedo para anotarse. Non vaia ser que haxa unha lesión de última hora. Pola miña banda esperarei ata a última semana, para non vos supor un gasto en caso de non poder ir. A verdade e que volo estades currando moi ben. Teño gañas de participar nesta proba. Ademais, non tódolos días se corre a primeira edición dunha carreira. Quen sabe se dentro de 25 anos estaremos a falar dunha carreira desas que fan historia. Entón poderemos dicir: "eu corrín a primeira edición desta gran carreira, cando aínda era xoven...." Ánimos colegas. |
PINGA escribió: |
A organización da I CARREIRA PINGA-PINGA decidíu que cada edición sexa unha homenaxe para un corredor significativo. Nesta I edición deciciuse que a figura homenaxeada sexa MANUEL ROSALES, un histórico veterano do atletismo non só galego senón internacional. Ademais, é de Marín, Concello onde se celebrará a carreira. Xa vedes que a carreira non deixa de dar sorpresas. Non podedes faltar, será un gran día de festa!!! |
corroseguro escribió: | ||
|
xto2812 escribió: |
se mo permitides fago unha sugerencia: creo q seria necesario e moi util q creases un apartado onde indicarades "como chegar a carreira" desde distintas zonas . un saudo e xa teño añguns amigos q me acompañaran a facer a carreira |