Foros ›
MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 16:18
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! ANÍMATE

speed escribió:
se pod q suba o perfil o foro
Podes atopalo no facebook da carreira
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 16:41
Asunto: Re: INSCRICIÓN DA I CARREIRA POPULAR PINGA-PINGA

Na miña preparacion pro Maraton do Miño, decidin sair de Marin e ir ver o percorrido da carreira i a verdade e que me gustou, moi rapido.
Agora o que lle podedes suxerir o Concello e que bacheen unhos buratos que se atopan polas inmediacions da fonte, pra evitar posibles lesions, ou botarlle un pouco xabre como ultimo remedio.
A ver se chove un pouco deica ala posto que senon a Pinga Pinga vai deixar de pingar, posto que me costou beber nela.
Animos con esta carreira que seguramente vos saia ben.
Pola miña banda non me anotarei deica o luns da carreira por ver en que condicions saio da Maraton i non perxudicar economicamente a carreira si non poido ir. Posto que algunha xente anotase as que son de balde i logo van si cadra,aburiño.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 20:33

Germanmd escribió:
Na miña preparacion pro Maraton do Miño, decidin sair de Marin e ir ver o percorrido da carreira i a verdade e que me gustou, moi rapido.
Agora o que lle podedes suxerir o Concello e que bacheen unhos buratos que se atopan polas inmediacions da fonte, pra evitar posibles lesions, ou botarlle un pouco xabre como ultimo remedio.
A ver se chove un pouco deica ala posto que senon a Pinga Pinga vai deixar de pingar, posto que me costou beber nela.
Animos con esta carreira que seguramente vos saia ben.
Pola miña banda non me anotarei deica o luns da carreira por ver en que condicions saio da Maraton i non perxudicar economicamente a carreira si non poido ir. Posto que algunha xente anotase as que son de balde i logo van si cadra,aburiño.

boas apreciacións. No tema do bacheado aí estamos traballando e deseguro que a estrada estará arranxada.
O nome da fonte venlle precisamente de aí, de pingar toda vida, pero ollo, nunca seca, é a maxia e o encanto que ten esta fonte.
E sobre a túa participación, gustaríanos contar con todos os que poidades, ti valorarás como te atopes, pero nunca se debe forzar demasiado.

Alédanos que te gustase o percorrido. Un saúdo e unha aperta grande amigo.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 16:02

A falta de máis dun mes para a carreira e tras 12 días tan so de inscrición, xa contamos con 35 corredores para a parrilla de saída. Seguímosvos convidando a que vos anotedes. Xa temos xente dende moi diversos puntos da xeografía galega e xente importante como Víctor Riobó ou o fillo do mítico Bernal!!!!!!

Ánimádevos, seguimos traballando para que ese día non vos falte nada e para a carreira sexa toda unha festa dos atletas!!!!!!!!!!
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 22:19

Ufffff, falta aínda un mes para a carreira, e é demasiado cedo para anotarse. Non vaia ser que haxa unha lesión de última hora. Pola miña banda esperarei ata a última semana, para non vos supor un gasto en caso de non poder ir.

A verdade e que volo estades currando moi ben. Teño gañas de participar nesta proba. Ademais, non tódolos días se corre a primeira edición dunha carreira. Quen sabe se dentro de 25 anos estaremos a falar dunha carreira desas que fan historia. Entón poderemos dicir: "eu corrín a primeira edición desta gran carreira, cando aínda era xoven...."

Ánimos colegas.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 23:51

Marcos escribió:
Ufffff, falta aínda un mes para a carreira, e é demasiado cedo para anotarse. Non vaia ser que haxa unha lesión de última hora. Pola miña banda esperarei ata a última semana, para non vos supor un gasto en caso de non poder ir.

A verdade e que volo estades currando moi ben. Teño gañas de participar nesta proba. Ademais, non tódolos días se corre a primeira edición dunha carreira. Quen sabe se dentro de 25 anos estaremos a falar dunha carreira desas que fan historia. Entón poderemos dicir: "eu corrín a primeira edición desta gran carreira, cando aínda era xoven...."

Ánimos colegas.

Non creo que descubramos ningún segredo pero creo que é digno como dí o refraneiro darlle ao César o que é do César e falamos do caso, porque xente coma ti, Marcos, saben o que é chagar á edición 25º dunha carreira e despois de tantas loitas e azares, e aínda máis, sen coñecer aos membros desta organización persoalmente, quixeches engadir o teu gran de area a esta carreira polo que non temos máis obriga que a de agradecerte o teu apoio e sobre todo a túa desinteresada axuda ao noso prometedor tesouro que é hoxe a I CARREIA POPULAR PINGA-PINGA de San Tomé de Piñero.
Moitas grazas, os teus consellos e os teus alentos son PINGAS de auga fresca á nosa idea de facer unha carreira.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 14:47

A TODOS OS CORREDORES: para evitar problemas co aparcamento é importante que veñades con tempo. Aparcamento hai pero non vos esquecer de que tamén estará a xente que ven á XII Festa da Sidra e da Mazá e algúns aparcarán máis preto que outros. Por iso insistimos, vir con tempo evita calquera problema que poida poñer en xogo o correr a carreira.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 23:09

xa estamos rondando as primeiras 50 inscricións. Grazas a todos por animaros!!!!!!!!!!!
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 17:49

A organización da I CARREIRA PINGA-PINGA decidíu que cada edición sexa unha homenaxe para un corredor significativo. Nesta I edición deciciuse que a figura homenaxeada sexa MANUEL ROSALES, un histórico veterano do atletismo non só galego senón internacional. Ademais, é de Marín, Concello onde se celebrará a carreira.
Xa vedes que a carreira non deixa de dar sorpresas. Non podedes faltar, será un gran día de festa!!!
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 18:07

PINGA escribió:
A organización da I CARREIRA PINGA-PINGA decidíu que cada edición sexa unha homenaxe para un corredor significativo. Nesta I edición deciciuse que a figura homenaxeada sexa MANUEL ROSALES, un histórico veterano do atletismo non só galego senón internacional. Ademais, é de Marín, Concello onde se celebrará a carreira.
Xa vedes que a carreira non deixa de dar sorpresas. Non podedes faltar, será un gran día de festa!!!
Sin duda un gran acerto homenaxear a MANUEL ROSALES Aplauso Aplauso

Friends forever
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 21:20

corroseguro escribió:
PINGA escribió:
Sin duda un gran acerto homenaxear a MANUEL ROSALES Aplauso Aplauso
Dende logo que si. Persoas con tanta bagaxe ás costas hai poucas.
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 8:09

se mo permitides fago unha sugerencia:
creo q seria necesario e moi util q creases un apartado onde indicarades "como chegar a carreira" desde distintas zonas .
un saudo e xa teño añguns amigos q me acompañaran a facer a carreira
peguin

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/10
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 12:20

Boas amigos/as!!!
súrxeme unha duda, para recoller o chip e o dorsal en que sitio se pode recoller e hasta que hora antes dda carreira.

Moitas grazas e nos vemos coma sempre na ruta!!!
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 12:54

xto2812 escribió:
se mo permitides fago unha sugerencia:
creo q seria necesario e moi util q creases un apartado onde indicarades "como chegar a carreira" desde distintas zonas .
un saudo e xa teño añguns amigos q me acompañaran a facer a carreira
Si, certamente non é algo esquecido, niso andamos traballando, esta mesma tarde igual comezamos co marcado da carreira, despois coas indicacións cara o lugar. un saúdo e grazas polas túas suxerencias.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Set 2010, 23:43

Continúa a inscrición aberta

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes