Dom, 12 Set 2010, 21:22
Asunto: Re: XXVI Carreira Popular CONCELLO DE MEAÑO
Non estivo mal, e xa van alá oito anos consecutivos, en Meaño bauticeime coma corredor popular.
Este ano ata con chip, que nivelazo!!!!
Cheguei as 9:45 e empecei a quentar (6,330km) unha voltiña o circuito como fan os de formula 1
![Ríndose Ríndose](images/smiles/icon_lol.gif)
estiro ven as pernas pero o lombo, lombo tamen hai que estiralo
![Muerto Muerto](images/smiles/icon_smile_dead.gif)
Pasouseme po-la cabeza non correr hoxe, 15 minutos antes da carreira pegoume unha contractura na espalda ou un punto de frio, xa non sei pero molestaba un webo, menos mal que hai xente solitadaria e pedinlle a unha boa persoa que se estaba botando un antinflamatio en crema e sin dudalo e sin coñecerme doume ata unha masaxe nas costas no lado doloroso ata que a crema foi absorbida po-la pel. Doulle as gracias dende aquí.
O dolor non me pasou pero sicoloxicamente xa estaba mellor. Quero dicir que non me molestou en toda a proba e non foi motivo algun para que quedase detrás de
Titoflis a escasos 20segundos que durante toda a proba ata a costa de fornos leveino a remolque e no alto da costa de fornos Xoixe queimouse e non puido dar máis de sí para coller a Titoflis que se escapou coma un foghete no ultimo 1,5km.
Xa o conseguiches ¡eh!
![Ríndose Ríndose](images/smiles/icon_lol.gif)
pasaches a Xoixe nunha carreira... ajora xa podes durmir tranquilo ou non, porque ajora tocame contraatacar
O meu tempo foi de 24m28seg, teño que dicir que si fixese o tempo que fixen hai dous anos (23m24seg) porque o anterior corrin lesionado pois con ese tempo de hai dous anos estaria subido o podium como tercer clasificado da miña categoria.
Brasillas escribeu:
Como anedota destacar que o meu compañeiro na categoria F quedou 3º, e non nos demos nin conta ata chegar a casa. Haber si ten suerte e lle colleu alguin o trofeo.
Eso pasalle os que non estamos acostumbrados a non gañar nada ou sempre estamos a piques de... mala suerte non poder recoller o premio amigo, ás veces tamen toca gañar ainda que e moi raro ¿verdá?
Saudos a toda a a flota de Cambados,
ó gran Telmocho un pracer volver a verte, o seu compi Juan que compartimos uns kms de descalentamiento, ainda que logo volvin a facer o resto do recorrido completo
![Satisfecho Satisfecho](images/smiles/icon_smile_approve.gif)
e en especial ó bo home que me prestou un pouco de crema antiinflamatoria
Non mellorei marca pero para o ano, que serei mais vello intentarase batir
Saudos e a correr moito.
Dios dea salú, que sobra onde destrajala...