Foros ›
Autor
Mensaxe
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 10:53
Asunto: Re: 12+1 Carreira de Sta. Uxía

Estupenda organización a pesar dese vento traicioneiro...

Persoalmente, é unha carreira que se me da bastante mal, e como soe ser a 1ª da temporada para min pois aínda peor. Aínda así, seguirei sendo un habitual deste popular porque me encanta esta terra.

E darlle as gracias á organización por adiantarlle o premio a meu irmán, tiñamos algo de prisa por volver, polo que non puidemos quedar á entrega de trofeos. Un 10 para todos!!!
marinela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/09
0 Carreiras
89 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 11:02

Gracias, vexo que todos tuvemos a mesma duda.
Eu girei o pasar a caseta coma os que iban diante de min. Pero como fixen menos tempo do habitual sorprendeume, e si lle añadimos o vendaval, pois....non sei
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5874 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 11:13

Yo también tropecé 2 veces por los bandazos del viento, nunca me había pasado. Respecto a lo de recortar en la caseta del muelle donde se giraba, yo no recortaba, seguía bordeando la acera en plan legal 100% Satisfecho pero más que nada por que los que iban delante mío así lo hacían, si hubiese visto que recortaban todos por la caseta supongo que también lo hubiese hecho.. Disimulando si, en ese punto faltaba algún cono, pero seguro que ya los habían puesto y a esas alturas estarían flotando en alta mar...
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 11:17

Glups...pois erro garrafal: a volta era ó final do peirao, onde había (ou tiña que haber) xente da organización Triste Triste De todos xeitos, indicar que pode ser que alfombra se colocase antes do final por mor do vento, e os conos que iban a ser colocados, caían nada máis colocalos. De todos xeitos, temos que entonar o "mea culpa"...xa que se pudo marcar con pintura!!! Enfadado

Con respecto a Madytos01, encantado de coñecerche...peeeero...teu irmán foi 1º cadete. Uns minutos despois de marcharvos, decateime de que era segundo na carreira, pero o gañador era infantil. Polo tanto, Fernando León, 1ª carreira e 1ª victoria!! Intentei localizarvos, incluso por megafonía, pero xa foi imposible!! Faillo saber... Si pasades por Ribeira ou quedamos nalgunha carreira, podemos trocarlle ese trofeo polo de campeón!! Seguro que lle fai ilusión!!
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 11:17

Solo un comentario, uno debe ser "legal".... a pesar de que otros no lo sean.
Por supuesto es una opinión, nada más.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5874 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 11:25

URKO si mal no recuerdo la alfombra se colocó detrás de la caseta para resguardarse del viento, después de girar ya en el camino de vuelta Pensando creo que fue así que alguien lo corrobore...
Joaquín, razón no te falta, desdeluego...
enguix

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 11:50

Fantástica la organización!!!!; el viento un " problema" para todos.....a mí personalmente me costó coger " ritmo"...de hecho mi marca por encima de 1 minuto con respecto al año pasado....
Me encanta esta carrera....la correré , si puedo, todos los años
Mi enhorabuena a la organización y a todos los corredores
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 11:59

Un gran dia de carreira pero o vento fixo das suas ,a alfombra do muelle estaba detras da caseta ,porque no outro lado levaba o vento e as tres voluntarias estaban ali resguardadas, pero creo que se entendia ven que habia que ir ata o final do bordillo,os que iban diante miña a si o fixeron ,pero por veces o vento invitabache a recortar. A miña carreira penosa si non se entrena mellor non ir,que paliza,acabin por vergoña, e mais pa rematar as 4 probas do circuito, ata a proxima,

PD.Felicitar a organizacion ,entrega de dorsales rapido,entrga de premios a pesar de que eran moitos tamen rapido noraboa a todos a o ano que ven
marinela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/09
0 Carreiras
89 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 15:27

Cita:
Joaquin:
Solo un comentario, uno debe ser "legal".... a pesar de que otros no lo sean.
Por supuesto es una opinión, nada más.

Ti pensas que despois de correr o que corrin, e de desplazarme a 1 hora de camiño, e de demais razóns, me importa correr 100 ou 200 m?
Eu fixen o recorrido que pensei que era o correcto. Si o meu interes era facer trampas non abriría este tema.
Penso, é unha opinion, que debería haber alguén indicando o camiño, ou algo pintado no chan,....

Cita:
yomismo:
URKO si mal no recuerdo la alfombra se colocó detrás de la caseta para resguardarse del viento, después de girar ya en el camino de vuelta Pensando creo que fue así que alguien lo corrobore...
Joaquín, razón no te falta, desdeluego...

Si eso e certo, a alfombra estaba ali.
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 16:27

URKO escribió:
Glups...pois erro garrafal: a volta era ó final do peirao, onde había (ou tiña que haber) xente da organización Triste Triste De todos xeitos, indicar que pode ser que alfombra se colocase antes do final por mor do vento, e os conos que iban a ser colocados, caían nada máis colocalos. De todos xeitos, temos que entonar o "mea culpa"...xa que se pudo marcar con pintura!!! Enfadado

Con respecto a Madytos01, encantado de coñecerche...peeeero...teu irmán foi 1º cadete. Uns minutos despois de marcharvos, decateime de que era segundo na carreira, pero o gañador era infantil. Polo tanto, Fernando León, 1ª carreira e 1ª victoria!! Intentei localizarvos, incluso por megafonía, pero xa foi imposible!! Faillo saber... Si pasades por Ribeira ou quedamos nalgunha carreira, podemos trocarlle ese trofeo polo de campeón!! Seguro que lle fai ilusión!!

Jajaja!Pois xa é mala sorte! A ver como reacciona cando llo diga porque xa onte non cabía de alegría nel e eso que o que celebrabamos era unha 2ª posición! De todas formas, xa bastante fixestes adiantándonos a entrega do trofeo, así que non pasa nada. Mandareiche un privado para ver si coincidimos nalgunha carreira e face-lo cambio.

E, de novo, noraboa!!!
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 19:10

Magnífica carrera, da gusto correr en el Barbanza y en Ribeira en particular. La organización excelente, el trabajo que hicisteis magnífico. El viento también fue un handicap además de para los corredores para los del cronometraje y los voluntarios.
Un puntazo los gaiteiros tocando por la calle interior y la gente que animaba.
Repetiremos el año que viene!!

Pd. He colgado unas fotos de la carrera en la sección correspondiente

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1011 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 7:57

Es un placer correr por la zona de Ribeira.
Cualquiera de las cuatro pruebas del circuito. Esta es la carrera que cierra el circuito y no ha defraudado.

Ambiente, organización y entrega nunca faltan. Mis más sinceras felicitaciones. Aplauso Aplauso

P.D. Pache, menos mal que no salió volando tu novia Guiño Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos