Lun, 13 Set 2010, 11:57 Asunto: Hola amigos/as
Que tal compañeiros de ruta??? eu xa estou inscrito, poderiadesme decir onde se recollen os chips no día da carreira? moitas gracias.
Un saúdo e vemonos moi pronto.
xabi
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes
Lun, 13 Set 2010, 12:14 Asunto: Re: Hola amigos/as
en que carreira???
Lun, 13 Set 2010, 17:00 Asunto: Re: Hola amigos/as
Yo estoy casi seguro de que estaba en el tema de la carrera a la que se refiere, y al ir a darle al botón de "Responder" le dio al de "Nuevo tema", que se encuentra al lado. Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
jorbaiona
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes
Lun, 13 Set 2010, 17:37 Asunto: Re: Hola amigos/as
ZeusOurense escribió:
Yo estoy casi seguro de que estaba en el tema de la carrera a la que se refiere, y al ir a darle al botón de "Responder" le dio al de "Nuevo tema", que se encuentra al lado.
Bueno, esto es un claro ejemplo de que cada vez somos más correlegas... o por lo menos foreros...
Lun, 13 Set 2010, 18:44 Asunto: Re: Hola amigos/as
Perdonade amigos, efectivamente lle dín o ó novo tema en vez de a responder. Referíame a carreira Pinga Pinga, non sei en que lugar dan o chip e o dorsal.
Vémonos alí compañeiros, eu tomareia a carreira como un entrenamento de calidade para poñerme a punto para a media de Pontevedra.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos