URKO escribió: |
Solucións: tomar exemplo de Baiona, por exemplo, donde corredores que se inscribisen e non participasen, restricción de volver a apuntarse por un plazo de 10 anos. Cando vin esa norma, de entrada, pareceume descabellada...pero agora xa a vexo con outra perspectiva. É unha das poucas "armas" que ten unha organización. A outra, evidentemente, é cobrar pola inscrición, ou mesmo, cobrar unha fianza (10 euros, por exemplo) que se devolverá unha vez chegado á meta. |
ramallo escribió: | ||
Claro, toda la razón que tienes, la pierdes en este caso conmigo, domingo día de la carrera, 8:30, recibo una llamada del chop (complejo hospitalario de pontevedra) en el que me indican que tengo que ir a trabajar, porque algunos también trabajan los domingos, y no siempre lo saben, días después me dicen vía E-MAIL que por ir a TRABAJAR, me quieren inhabilitar, lo siento AMIGO, pero no sirve para todos. SALUDOS. |
ramallo escribió: |
Claro, toda la razón que tienes, la pierdes en este caso conmigo... días después me dicen vía E-MAIL que por ir a TRABAJAR, me quieren inhabilitar, lo siento AMIGO, pero no sirve para todos. SALUDOS. |