Foros ›
En relación al tema de la portada
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 15:25
Asunto: Re: En relación al tema de la portada

así como te anotas a unha carreira e ós cinco minutos xa apareces na lista de inscritos, cun aviso de baixa cinco dias antes da carreira tampouco é moi dificil eliminar a un corredor, digo eu non???
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 15:28

Estou totalmente de acordo con Urko. Hai moitos corredores que son "dudadores crónicos", e ós listados de inscritos me remito para facer as comprobacións oportunas.

En canto ó botón de borrado nas webs das diferentes empresas, estaría ben pero non é importante. Ó fin e ó cabo, tal e coma dice Joaquín, esa xente que quere desinscribirse (por unha causa de última hora) é unha minoría insignificante.

O problema está nos que se anotan sin estar seguros de se van ou non a ir. E bueno, os que fan doble e triple inscrición fanse merecedores da sanción que puxenron en Baiona de 10 anos de expulsión, pero de tódalas carreiras.

En canto ó tema das camisetas, pode que as organizacións teñan algo de culpa e pequen de inxenuas ó pensar que cada corredor vai coller só unha unidade. Me temo que neste aspecto hai que ser un pouco máis previsor e pensar que a xente non é tan boa. E non o digo polos corredores en particular, dígoo por como é a xente en xeral. Sucede o que sucede coas camisetas igual que sucede cando hai un bote con caramelos en calquera establecemento. Co tino de que son de balde a xente colle puñados para diante. Moito me temo que o levamos no sangue, somos un país así.

Veña, seguro que entre todos cambiaremos estas actitudes. Hai que chamarlle a atención a esos poucos desalmados. Ó fin e ó cabo, somos maioría os que temos civismo, ou eso espero.

Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 20:19
Asunto: Regalo camisetas de carreras

pues eso, que quien tenga alguna tentación de llevarse tres camisetas, una para él, otra para el sobrino de Murcia y otra para la vecina, decir que yo las tengo apiladas en el armario, siempre me llevo la mía, y muchas veces ninguna.
Sentidiño, sentidiño.Que culpa tiene una organización de que seamos unos maleducados.Tanto hablar de la corrección en el mundo atlético, y somos unos miserables, afanando lo que se puede.
Organizadores, mi más sincera felicitación, criticas, nunca, sugerencias constructivas todas.Voluntarios de todas las carreras "chapeau", críticas ninguna, ni siquiera sugerencias, están por que quieren, haciendo posible que los demás corramos esa carrera popular.
Al final, habrá que poner un guardia jurado en las camisetas, y un sistema de vigilancia de video,la leche, con lo fácil que es tener sentidiño
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3775 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 20:47

O das inscripcións e non asistencia, é algo que a min me crispa, pero iso dase nas que son de balde.
Referente o tema de Championchip, eu ainda abondaría máis noutra cousa. Como pode ser que te deixe inscribir en 2 /3 carreiras no mesmo horario?
No momento de facer a 2ª inscrición debería sairche unha mensaxe na que che dixera que xa tiñas unha inscrición e non deixarcha facer ou ter que escoller unha soa.

E o do rapiñaxe, iso xa é millor non entrar, xa que algúns parece que viviran a etapa da posguerra e teñan necesidade de acaparar.
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 21:41

Solo apuntar que yo me inicie en los foros con un tema que se titulaba: "las críticas ayudan a mejorar"...... y sigo pensando lo mismo.
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 14:20

URKO escribió:

Solucións: tomar exemplo de Baiona, por exemplo, donde corredores que se inscribisen e non participasen, restricción de volver a apuntarse por un plazo de 10 anos. Cando vin esa norma, de entrada, pareceume descabellada...pero agora xa a vexo con outra perspectiva. É unha das poucas "armas" que ten unha organización. A outra, evidentemente, é cobrar pola inscrición, ou mesmo, cobrar unha fianza (10 euros, por exemplo) que se devolverá unha vez chegado á meta.

.

Claro, toda la razón que tienes, la pierdes en este caso conmigo, domingo día de la carrera, 8:30, recibo una llamada del chop (complejo hospitalario de pontevedra) en el que me indican que tengo que ir a trabajar, porque algunos también trabajan los domingos, y no siempre lo saben, días después me dicen vía E-MAIL que por ir a TRABAJAR, me quieren inhabilitar, lo siento AMIGO, pero no sirve para todos.
SALUDOS.
JAVICHIN5555

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/07/10
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 14:42

ramallo escribió:
URKO escribió:

Solucións: tomar exemplo de Baiona, por exemplo, donde corredores que se inscribisen e non participasen, restricción de volver a apuntarse por un plazo de 10 anos. Cando vin esa norma, de entrada, pareceume descabellada...pero agora xa a vexo con outra perspectiva. É unha das poucas "armas" que ten unha organización. A outra, evidentemente, é cobrar pola inscrición, ou mesmo, cobrar unha fianza (10 euros, por exemplo) que se devolverá unha vez chegado á meta.

.

Claro, toda la razón que tienes, la pierdes en este caso conmigo, domingo día de la carrera, 8:30, recibo una llamada del chop (complejo hospitalario de pontevedra) en el que me indican que tengo que ir a trabajar, porque algunos también trabajan los domingos, y no siempre lo saben, días después me dicen vía E-MAIL que por ir a TRABAJAR, me quieren inhabilitar, lo siento AMIGO, pero no sirve para todos.
SALUDOS.

Esta claro q existen casos y casos en los cuales no podemos ir a la carrera en la q nos inscribimos por circunstancias personales como es tu caso, pero sobre todo nos basamos en el tema d la gente q se anota a 2 carreras q practicamente se producen a la misma hora, con lo cual es inevitable q no podran ir a una d ellas

En tu caso estaria demostrado q existen circunstancias q no se pueden preveer y mas si eres una persona q no sta fija en el trabajo, ya q sabes q no te puedes negar por las consecuencias q te acarrearian, lo ideal seria explicarselo a la organizacion d la carrera y si son gente racional pues no tendrias problemas
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 16:13

ramallo escribió:
Claro, toda la razón que tienes, la pierdes en este caso conmigo... días después me dicen vía E-MAIL que por ir a TRABAJAR, me quieren inhabilitar, lo siento AMIGO, pero no sirve para todos.
SALUDOS.
a. Un mozo queda coa sua moza para salir a cenar. Media hora antes da cita, chaman ó mozo porque ten que ir a traballar. A moza, que non foi avisada, espera polo namorado no restaurante. 4 horas e 3 botellas de Rioja despois, marcha para a súa casa. Ruptura ó canto. O mozo tiña unha boa disculpa, pero quén é o jopiño que lle chama despois para contarllo??
b. O mozo quedou con outras tres mozas á mesma hora. A mesma moza esperando no restaurante...O final xa o sabedes...
c. O mozo ve que chove, fai frío e deixe quedarse na casa vendo "La Noria". A moza esperando...
Esa "moza" son as organizacións esperando por quen non ven...O caso "b" e "c" non son comparables ó "a"...pero si as 4 horas de espera...!!! Mr. Green Mr. Green

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos