Foros ›
Autor
Mensaxe
XAKIMCANGAS

Maratoniano
Maratoniano
23/08/10
0 Carreiras
192 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 15:54
Asunto: MALLAS ¿CUAL ME RECOMENDAIS?

Quería pillarme unas mallas para entrenar con el frio . . . mas que nada me recomendaron para evitar lesiones, porque el pasado invierno llevaba el pantalon corto de siempre y para nada me quejaba de frio con menos de 5 grados.
Mi duda es si comprar la que llegan a los tobillos , o la que llega poco mas abajo de la rodilla.
me pillaré las kallenjy que son las mas baratas, pero si hay mas opciones y una buena razón ......
. . . . me encanta correr con lluvia
saludos . .. . nos vemos en lo 42 de Oporto
lorcho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/04/09
100 Carreiras
92 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 18:11
Asunto: Re: MALLAS ¿CUAL ME RECOMENDAIS?

Hola yo tengo varias mayas para correr unas del decathon que las uso para los entrenamientos y para correr con mucho frio uso unas de mizuno y me van bien, pero si llueve y la temperatura es buena yo corro con pantalon corto es lo mejor para mi o si lo prefieres pirata tambien van bien , no me siento tan empapado con la maya , por que al sudar te molesta todo , espero haberte ayudado : Un saludo
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 20:11
Asunto: Re: MALLAS ¿CUAL ME RECOMENDAIS?

Hola, eu teño 2 piratas do Decathlón (unhas do ano pasado e outras deste ano). As que merquei este ano, hai 3 semanas, son mellores que as do ano pasado (que son moi finas e baratas), xa que abrigan algo mais e teñen reflectantes (que as outras non tiñan). Creo recordar que andan nos 19 euros.

Despois teño unhas largas de Joma, moi boas para correr con frío, eu empregueinas ata con neve e van moi ben. Ademais, teñen un pequeno peto posterior con cremalleira moi util para as chaves ou para levar unhas moedas ou algo así.

Saúdos. Angel
Tronkiño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/12/09
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 20:39
Asunto: Re: MALLAS ¿CUAL ME RECOMENDAIS?

Hola!se e para evitar lesións eu recomendariache as que chegan os tornecelos xa que asi fanche un pouco a función de pantorrilleiras,suxetandoche un pouco os xamelgos .
Un saudiño e que che vaia ben en O Porto.
lavorda

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/09
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 22:23
Asunto: Re: MALLAS ¿CUAL ME RECOMENDAIS?

gracias a todos . . ., gustame a opcion que da TRONCO . . . miro ben iso de que che fai un agarre nos xamelgos . . . tiña escoitado algo das vibracións que producen os impactos na carreira. . . e JOMA e unha boa marca española . . .
bou a intentar iso: JOMA hasta os tobillos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos