Foros ›
Carrera Pedestre de Santiago de Compostela
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
victoryno

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/09
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 12:07
Asunto: Re: carrera pedestre de Santiago de Compostela

¿que distancia es ?creo que algo mas de 10km¿no?
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 12:36
Asunto: Re: carrera pedestre de Santiago de Compostela

victoryno escribió:
¿que distancia es ?creo que algo mas de 10km¿no?

Son 12.500 metros que serán os mesmos iste ano se non varían o percorrido polas obras. S2.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 18:37
Asunto: Re: carrera pedestre de Santiago de Compostela

A carreira "ben medida" o ano pasado eran 12 km., pero xa veremos este ano se hai cambios...
David_T

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/09/09
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 20:41
Asunto: Re: carrera pedestre de Santiago de Compostela

pese a todo o que se di,eu estarei alí,ou eso espero!!ainda que non dacordo en moiiiitas cousas!!pero todo sea polo deporte !! A parte da fecha sabese a q ora soe ser??
undenavia

Novo foreiro
Novo foreiro
23/02/10
0 Carreiras
39 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 21:46
Asunto: Re: carrera pedestre de Santiago de Compostela

Pois meus fillos e eu tamén estaremos de novo este ano, e como moitos decides, é máis que probable que o caos de organización non mellore nin cos 5 pavos que afrouxaremos todos.
O de anos anteriores foi: Caos de saída e o que peor, requetecaos de chegada (DE VERGOÑA Enfadado ; o único que amosa o mal trato ós miles de corredores populares que acudimos a esta proba, é que os ca organizan nunca na súa vida correron nin 1Km., e que ademáis lles importamos un pito); o da entrega do chip de xulgado de garda (¿non se deu conta esa xentiña de que quedabamos xeados naquela cola tercermundista sen sequera poder estirar?) e a camiseta Demo , para dar una xoia como esa, mellor que o aforren e nos teñan acuarius e uns plátanos na chegada (a auga foi moi escasa, case tiñas que arrincalla das mans os que de mala gana cha daban).
En fin CARREIRA CON MOITO AMBIENTE, percorrido precioso, público estupendo (por iso repetimos tantos) pero ORGANIZACIÓN DE CERO PATATEIRO Enfadado Enfadado Enfadado que maltrata ós corredores populares (ós feitos que todos comentades e todos sofremos me remito). Deberían aprender e deixarse aconsellar, ainda que so fora un pouquiño, por xente como a da organización da Media Ibercaja que corrimos hoxe en Vigo, que sendo a súa segunda edición foi un exemplo de trato exemplar para os corredores e boa organización.
Saudiños.
mcerdeira

Novo foreiro
Novo foreiro
4/10/10
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 9:07
Asunto: Re: carrera pedestre de Santiago de Compostela

Soy nuevo en esto de las carreras populares y no encuentro por ningún lado donde se puede realizar la inscripción para ésta, ¿alguién sabe donde podría encontrarla?
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 9:37
Asunto: Re: carrera pedestre de Santiago de Compostela

Ola,
Benvido o foro antes de nada.
E a inscrición de momento penso que non esta aberta.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 11:03
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Aún non está aberta, pero se non cambia con respeto a otros anos, un dos sitios e o Corte Ingles do Paxonal.
Un saudo.
Peregrino

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/09/09
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 12:24
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Supongo que la presentación de la carrera y toda la información de la misma, saldrá en esta semana en El Correo Gallego.
¡Qué nervios! Bailar Bailar Bailar Bailar
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 12:44
Asunto: Re: carrera pedestre de Santiago de Compostela

Edito:
haberá que esperar a que se confirme o que escribe candi, o meu post só era para ir pegando un pau "preventivo"


candi escribió:

De momento ya podedes ir preparando 5 eurillos cada un pois a crise cheyou tamén os organizadores.

pois se anuncian que hai que pagar, que vaian tamén anunciando:
Cita:

MELLORAMOS A ORGANIZACIÓN. Facéndolle caso ás queixas dos participantes das últimas edicións decidimos cambiar a forma da recollida de chips, dar unha peza de froita e unhas galletas no sitio dunha cutre-camiseta, poñer a meta de xeito que os que rematan non queden "encerrados"............. Se fose gratis nin p*to caso, pero como vos imos cobrar, pois temos que disimular un pouco. Ademáis, teremos en conta as vosas suxerencias (surrealismo puro Silbar ).

É unha carreira bonita para participar, pero nos anos que levo non recordo nin un cambio a nivel de organización.

Non van vivir toda a vida da fama que teñen. Se hai que pagar págase, pero aínda non fun a ningún sitio onde pagase e me sentise estafado ou que fose "caro". Se tivese que pagar 5€ en Santiago polo mesmo servizo, entón sería a última.

-- Chámame "ghose"
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 17:07
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Para echar un poco de leña al fuego, voy a recuperar los recuerdos de mi primera Pedestre, la del año pasado. Desde el punto de vista deportivo, fatal, pues me lesioné, y acabé como pude. Sentimentalmente, fue una maravilla pasar corriendo por el casco antiguo (no olvido mi época de estudiante universitario). Popularmente, un éxito, me llamó la atención la cantidad de corredores y la gente animando (se nota que es una carrera con tradición). Y a nivel organizativo ... UN DESASTRE.

Espero que en la edición de este año, y ya que nos van a cobrar unos eurillos, pues se esfuercen un poco más y escuchen a los corredores, que al fin y al cabo, somos los protagonistas de esto.

Este año lo tengo claro, si veo al llegar lo mismo del pasado, buscaré algún resquicio para salirme de la zona de meta, el chip ya lo enviaré por correo, y me llevaré una mochila con viandas para reponer fuerzas, y será por camisetas... (sobre todo la del año pasado Avergoñado ).

Ah! Y a ver si sacan ya algo de información: inscripción, horarios, recogidas de dorsales, etc...

Saludos
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 17:39
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Mañán pola mañán, presentarase en Santiago a Carreira.

Xa vos contarei cando teña máis info.

Un saúdo. Guiño
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 21:39
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Pese a la organización y a los 5 euros que hay que poner este año, esta carrera opino que es de las que 'hay que ir'.... porque es una carrera diferente, emotiva, de las más numerosas y correr por santiago, la zona vieja es impresionante.....

aunq la cuesta de vite se las trae Guiño

saludos

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 22:02
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Eu corrín moitas edicións da carreira e sempre se repetiron os mesmos erros.
O ano pasado decidín que non teño intención de volver correr esa proba pola pouca atención que teñen cara os corredores populares e dende logo non ten nada que ver en que haxa que pagar xa que eu vou correr onde quero pagando o que sexa sempre cando teñan unha mínima atención cos atletas.

Afortunadamente temos moitas carreiras por aquí e malo será que non haxa outra nese mesmo día ou a véspera.
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 22:39
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Yo este año le voy a dar la última oportunidad, como sea más de lo mismo, habrá que plantearse no volver, el año pasado me dieron una botella de agua casi rogada y una camiseta blanca (de todo), para eso tuve que esperar casi media hora o más (ya no me acuerdo) papando un fría que pa que.

Lo dicho la última oportunidad.

Mi blog hoyempiezoacorrer.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos