Foros ›
XI Carreira Pedestre Popular Concello de Ames
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 6:02
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Outro que corre "na casa". A Carreira si estaba anunciada na páxina do concello ainda que un pouco escondidiña AQUI
Para o meu gusto o circuito é feo feo, escolléchelo ti Derek?, que che gusta ir a mil x hora?? Mr. Green Non se pensou nos jordos coma min??. A sufrir toca entón!!. Vemonos x aquí.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 7:57
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Amigo DEREK,non cargo contra o concello para nada,¿como se me ocurriría?,organiza tres probas de atletismo anuais aparte de moitas outras actividades para as distintas modalidades deportivas;pero non todos os que andan en esto son do concello,como cando vamos nós,somos alleos.
Agora,se xa fai un mes que che chamaron,tempo tivo alguén para decir algo,sexa ou non do concello,digo eu.
Por outro lado,o do novo percorrido amín persoalmente gústame a zona,pero como dixo (con toda a razón) o compañeiro presidente do C.A.SAR A POUTADA fai un par de anos cando se ampliou o percorrido anterior (antes era de 4 ou 5 km.,non recordo ben),a moita xente non lle gusta que se modifiquen os circuitos para así poder comparar os tempos das distintas edicións,pero bueno,eso é a gusto de cada un,o importante é que todo saia ben e que a xente que se acerque a correr vaia contenta en tódolos aspetos,que estou seguro que un ano mais será así.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 9:04
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Hola KMPLO. O que dis do circuito tes razón; a todos nos gusta ter a referencia dunhas edicións a outras, pero o novo circuito dádelle unha oportunidade porque hai factores que inflúen no deseño do mesmo, como é que resulta más fácil de pechar ó tráfico. Por poñerte un exemplo, eu organizo a carreira de O Pino que son 3 voltas a 1 circuito. Personalmente considero como corredor que é moi repetitivo pasar 3 veces polo mesmo sitio, e eso que o circuito é moi chulo, pero é a única fórmula que teño por persoal e infraestructuras para facelo. TAmén é certo que moitísimos deportistas que corren polo circuito da depuradora pediron en multitude de ocasións que se correra por ahí. Pero, o dito, que a efectos de control e de tráfico é máis simple facer este circuito. Agora ben, no que dís non che falta razón.
En canto o do mes que pasou, decir que hai pasos que non se poden dar sen que outros "alleos· á proba fagan o seu traballo. Agora só queda facer a medición correcta pero o reglamento xa está enviado e publicado.
Agora aclaro que eu son colaborador na proba, non organizador. E abrín este post a modo informativo.
Así que ánimo coa proba e dádelle unha oportunidade o novo circuito que as críticas sempre son constructivas.
Nacho_1600. Deixa de chorar que che pito máis veces polo circuito novo que pouco, así que entrena un pouco e deixate de lerias Guiño Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 11:13
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Cuando alguien tenga el nuevo circuito sería tan amable de ponerlo aquí??
Gracias.
La fecha de la carrera efectivamente es una semana antes de Santiago, que es el último domingo de octubre. El desconcierto es porque este octubre tiene 5 domingos en vez de los 4 habituales, con lo que alguna gente pudiese pensar que la carrera de Bertamirans sería el 18.
A esta carrera vamos muchos "populares" así que si el circuito es más suave, con menos cuestas mejor.
Saludos.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 11:51
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Pois si nadie o remedia, alí estaremos.
Un saudo.
sakydogalo

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 14:59
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

vaia ome! Entereime oxe! Tamén estou inscrito na media de Pontevedra!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 21:59
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Marcos escribió:
¡Vaia!
Eficiencia, previsión, traballo ben feito, circuíto bonito, estupendo trato ó corredor.
Un síntese a gusto nesta carreira.
Ogallá tódalas carreiras tiveran a intención de face-las cousas tan ben.
Salvo lesión ou defunción, contade comigo.
Gracias ó Concello de Ames, a Derek e tódalas persoas que están a traballar para facer posible esta carreira.
Saúdos.
Muchísimas gracias Marcos por la parte que me toca!!!. Un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 23:37
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Pues si no surge ningún impedimento inoportuno de última hora confío en ser de la partida para esta carrera. Hace cuatro años, en 2006, fue mi primera carrera después de 8 años de parón, aunque transcurrió por el circuito de O Milladoiro; al año siguiente, en 2007, repetí en Bertamiráns y hay que decir que la organización fue magnífica y sensacional. (Menuda cayó en la edición del 2006, legend...dary)

Por cierto, derek, ¿ ya no se corre nunca en O Milladoiro ?

Nos vemos el 24 Bailar Parar
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 22:58
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Joer, que alegría sr. Vicman...que recuerdos aquello que hablas. Por aquella yo empezaba a correr también, allá por el 2006.
Bueno, esta carrera se fue cambiando varios años entre O Milladoiro y Bertamiráns, pero como alternaban milla y popular decidieron realizar la milla en o milladoiro y la carrera en bertamiráns. Esto es definitivo por lo que sé. Un saludo y nos vemos el 24. Me alegro mucho de tú regreso.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 7:27
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Onte,xunto con outro compañeiro,fixemos o percorrido,e danos unha distancia aproximada de 6500mts.,como dixen anteriormente é prácticamente chan,excepto un pequeno repeito ao final da pista de terra;esta encontrase en boas condicións menos en un par de sitios que ao chover ai que ir despacio para evitar algún resbalón,esperemos que non chova moito nos dias previos e menos que lle dé por pasar por alí un tractor,habería que poñer as zapatillas de trail en esa zona,pero en xeral é unha carreira rápida.
Animo aos que teñan dúbidas a onde ir,que se acerquen a Bertamiráns,estou seguro que van a sair contentos e con bos tempos para afrontar a semana seguinte a Pedestre Compostelana.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 12:26
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Hola de nuevo. Pongo el plano del circuito. KMPLO, debisteis de saltar algún sitio porque lo que yo hhe medido con la bici me ha dado 7600 metros. Haber si os coincide con el siguiente plano. Un saludo y gracias:

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 15:54
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

derek escribió:
Hola de nuevo. Pongo el plano del circuito. KMPLO, debisteis de saltar algún sitio porque lo que yo hhe medido con la bici me ha dado 7600 metros. Haber si os coincide con el siguiente plano. Un saludo y gracias:
-¿donde o plano?
Eu vin un en deportes no Pazo,polo que me guiei,a non ser que como ti dis me saltase algo ou non corresponda co percorrido real.
saúdos
os_fer00

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/09
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 19:41
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Otro que se apunta a la linea de salida si no hay novedad, son cuatro años consecutivos participando y la verdad os la recomiendo.

Alquimista ultimamente estas en todas!!!!! Ríndose

Derek dejanos el plano que no pusiste el enlace Silbar , gracias Angel
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 23:39
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

No me dejó cargar el plano. Os dejo aquí enlace con el reglamento. Aparece aquí:

www.atletismogalego.com/Ames.pdf

Sorry Avergoñado

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 9:29
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Vale,non me fixara na volta ao Paseo coma tódolos anos,só mirei o percorrido na zona da depuradora e logo comprobei ata meta sin contar esa volta,así sí que nos vamos a esos 7500/7600mts.,perdón polo erro e gracias pola aclaración.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos