Foros ›
Cuándo un triatlón de larga distancia o Ironman en Galicia?
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Albertot

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/10
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 9:55
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALIC

Como me alegra leer cosas asi, felicidades, alli estaremos y ojala sirva de ejemplo para mas pruebas de este tipo, y a la larga no pensar en un trofeo que englobe 4 o 5 carreras asi. Un saludo y enhorabuena.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 12:12
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALICIA?

Mola o aspecto dese Leironman...
Aquí na Barbanza tamén haberia moitas posibilidades, pero como xa se comentou por aí atrás, o que non hai é cultura de ter que aguantar os que no compiten que estén as rúas e estradas cortadas. Eu cada vez que estou nunha carreira ciclista polo Barbanza, sempre teño que discutir con alguén que se quere meter co coche dentro de carreira... "As estradas son para os coches, non para as bicicletas..." Destas teño oído... E algún ponse moi bravo. O sábado pasado mesmamente forn as carreiras das escolas deportivas aquí en Boiro... e as que tivemos que aguantar. Eu a verdade que ata que non entra o último corredor na meta, non estou tranquilo.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 21:59
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALICIA?

Que cuenten conmigo y con unos cuantos compañeros de fatigas que seguro que iran encantados. Salvo catastrofe yo podría llevar a 6 o 7 triatletas (bueno, eso creo).
Saudos!!

gimnasio g21!
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 9:29
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALIC

Ya tenéis un inscrito más. Gracias por el esfuerzo.
ghakho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 10:26
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALIC

moitas gracias por o voso apoyo! esperemos que todo salga ben si temos algunha novidade publicaremola na paxina web da proba! e por suposto tamen neste foro!!! entrenade moito coa mente posta no leironman!!!
Albertot

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/10
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 14:30
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALICIA?

Es seguro que es para esa fecha? Porque nos coincide con una prueba a la que no podemos faltar y me daria mucha rabia el no poder asistir, ya que me comprometo personalmente a llevar a un minimo de 4 participantes, eso si, un poco acabados como yo,gg
ghakho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 15:39
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALIC

EN PRINCIPIO QUERIAMOS CELEBRAR A PROBA NESA FECHA PERO INDA NON O TEMOS CONFIRMADO PERO CASI O 99% QUE SI EN CASO DE QUE EXISTA ALGUNHA VARIACION, XA PUBLICAMOS ALGO CON ANTELACIÓN SUFICIENTE!!!
ali1973

Novo foreiro
Novo foreiro
22/11/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 22:23
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALICIA?

Y yo pregunto... por qué esas distancias a medio camino entre las cásicas olimpica y medio ironman. Creo sinceramente que no debieramos romper lo que bien funciona y respetar las tradiciones (distancias) clásicas. Eso podría llevarnos a un organizador que para ganar "clientela" del duatlon pusiera una prueba de larga distancia con 500 metros de natacion, por ejemplo, para hacerla más facil a los no nadadores o incluso reducir la bici y la carrera para los nadadores...

Me parece una buena propuesta lo de Leiro y yo estaré allí sin dudar, pero por qué no aventurarse a llegar al medio ironman? pensadlo...
Sonibuho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/09
27 Carreiras
103 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 22:56
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALICIA?

Acabo de debutar el domingo en Bueu y ya estoy pensanso en apuntarme a esta de Leiro. Me encantó lo del tri y ya pienso apuntarme a ésta de Leiro. Y si puedo lío a más gente, que estoy en ello para que se animen y me acompañen.

Seguiré las noticias

Y gracias a los organizadores por "meterse en estos líos" y organizarlo. A ver cuántos somos.
Sonibuho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/09
27 Carreiras
103 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 23:02
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALICIA?

Eso si, leo los 61 kms previstos de la bici y asustan. Habrá que darle duro en el invierno para no quedar por el camino
ghakho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 7:41
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALIC

Bueno os cuento nuestra prpuesta es una distancia nueva con todos los elementos que tiene el triatlon pero con la distancia de 1/3 de ironman, y la verdad si queremos hacer la natacion mas larga tendrian que ser mas vueltas y con el riesgo que eso conlleva de que mas de un listo se cole y creo que eso no le gustaria a nadie, la bici os aseguro que es mejor asi por que si ponemos 20 km mas acabamos la prueba para cenar y la carrera teniendo en cuenta las distancias anteriores nos parece lo mas equilibrado!!! En fin nosotros no cambiamos las distancias por capricho o por ganar mas clientela el leironman se va a celebrar tanto con 50 participantes como con 200 eso seguro y espero que sean 200 asi podremos disfrutar al final del polvo party!!!!
Sonibuho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/09
27 Carreiras
103 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 8:36
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALICIA?

Ah. Y que no se asuste nadie, que seguro que más de uno piensa que qué hace uno que debutó en Bueu hace una semana pensando en meterse esta machada en bici (es lo que me preocupa). Está claro que si quiero apuntarme a este tri habrá que darle en invierno a la bici y a correr, así que eso haré
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 8:54
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALIC

Que alegría me acabo de llevar, ya tengo objetivo para esta temporada. Haré todo lo posible por asistir y en condiciones. Enhorabuena por la iniciativa.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 10:03
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALIC

Eu igual que Sonibuho fun uns dos debutantes no tri de Bueu e creo que despois do temporal que sufrimos alí podemos enfrentarnos a todo que nos boten ¿non? Mr. Green Ríndose incluido este Leiroman Satisfecho Silbar Ainda que haberá moito que adestrar na bici, pero moito, moito Muerto Muerto
Saudiños e noraboa aos organizadores deste evento Aplauso Aplauso
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 11:37
Asunto: Re: CUANDO UN TRIATLON DE LARGA O DISTANCIA IRONMAN EN GALIC

ghakho escribió:
...asi podremos disfrutar al final del polvo party!!!!

Me imaxino que querías dicir 'Polbo party'. Se non, teño que aprender a nadar antes desa carreira... Mr. Green Mr. Green Mr. Green





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos