Foros ›
MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5759 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 16:50
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Ya en casa, primera crónica PINGA PINGA 2010 Bailar :
Me daba un 10% de posibilidades de ir a esta carrera, ya que entre q mañana quería ir a tope al Coruña10 y que tenía follón en casa, lo veía complicado. Al final hice un esfuerzo pq esta carrera lo merecía y no me arrepiento. Fui en plan trote, reservándome para mañana, en torno a 4:30-5´, sensaciones raras al no ir al límite. Muchísimo ambiente, yo llegué casi con una hora de antelación y tuve que dejar el coche a 1 km de los dorsales. Ya en la zona, gran ambiente, de gente, de puestos, de infrestructura, 2 speakers perfectamente coordinados animando las pruebas,....se lo tenían todo curradísimo. La gente de la organización (había por todas partes) muy atenta, amable. Ah, la señalización perfecta, llegué sin tener ni idea con gran facilidad siguiendo los carteles. Recorrido bonito pero duro, rompepiernas, mucha gente animando. En meta no faltaba de nada. Quizás creo que la medición no estaba bien, yo creo q no eran 7 km ni de coña, eran menos. Bueno, que alguien con GPS lo certifique, a mi me pareció eso. Bueno, ya me reclaman, mañana a Coruña. Felicidades y nos vemos el próximo año en A Pinga si no hay novedad.
-NaX-

Novo foreiro
Novo foreiro
9/02/10
31 Carreiras
12 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 17:17
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Hai que ver como somos...
O primeiro de todo, a organización poñerlle un 10 ou máis se cabe aínda, notase o traballo e as ganas de facer as cousas ben cando un chega a un sitio e mira as cousas como estaban hoxe na pinga pinga.
A nos mesmos, os corredores, ou a algun de eles, non se pode xeneralizar, haberia que suspendelo.
Ó remate da carreira aquelo parecia o Mercadona en hora punta. A organizaciòn dispuxo de todo, froita, doces, bebidas, iogures... Pois algún parecia preocupado por apañar de todo, en non lle chegaba cunha peza de cada non, collian duas ou tres de todo, sen pensar nos que quedaban por chegar e sen darse conta de que estaban a facer que a cola se alongase en exceso.
Ás veces reclamamos das organizacións que dispoñan dun avituallamento na chegada. lóxico, pero o que eu penso que non pode ser é que, cando nos poñen variedade. collamos de todo sen pensar na xente que temos por detras nosa na cola ou que aínda non chegou.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 17:34
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

yomismo escribió:
Ya en casa, primera crónica PINGA PINGA 2010 Bailar :
Me daba un 10% de posibilidades de ir a esta carrera, ya que entre q mañana quería ir a tope al Coruña10 y que tenía follón en casa, lo veía complicado. Al final hice un esfuerzo pq esta carrera lo merecía y no me arrepiento. Fui en plan trote, reservándome para mañana, en torno a 4:30-5´, sensaciones raras al no ir al límite. Muchísimo ambiente, yo llegué casi con una hora de antelación y tuve que dejar el coche a 1 km de los dorsales. Ya en la zona, gran ambiente, de gente, de puestos, de infrestructura, 2 speakers perfectamente coordinados animando las pruebas,....se lo tenían todo curradísimo. La gente de la organización (había por todas partes) muy atenta, amable. Ah, la señalización perfecta, llegué sin tener ni idea con gran facilidad siguiendo los carteles. Recorrido bonito pero duro, rompepiernas, mucha gente animando. En meta no faltaba de nada. Quizás creo que la medición no estaba bien, yo creo q no eran 7 km ni de coña, eran menos. Bueno, que alguien con GPS lo certifique, a mi me pareció eso. Bueno, ya me reclaman, mañana a Coruña. Felicidades y nos vemos el próximo año en A Pinga si no hay novedad.

Ola David, 7030 mts., (teran que prestarlle a roda a mais dun)
coincido contigo currado a tope, e un placer asistir a estes lugares de Galicia onde nos tratan a tuti plen

un saudo (adiben prejuntado por ti pa saludarte pero nada de nada)
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 17:46
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Ben, xa de volta en Ourense, pois non me perdin, eso si o ir a pesar do plano que colgou Jesusb ( a quen tiven o `pracer de saudar ) perdinme, menos mal que fun previsor e fun con tempo e a pesares do retraso as tres xa estaba eli. Gran ambiente, gran organizacion e bonita carreira, eso si durilla, durilla.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5759 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 17:52
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Hola Montxo, a ver si nos saludamos en otra ocasión entonces, encantado estaré de conocer a uno de los grandes integrantes de Os Irmandiños Guiño , seguro que si ya que coincidiremos en muchas Sorriso . Hoy me marché pronto, no me quedé ni a coger la camiseta. Me sorprende lo de la medición que dices, ya que cuando le hicieron la entrevista a Riobó me pareció entenderle que el tiempo que hizo fue bastante bueno porque la distancia eran menos de 7 km (eso me pareció entenderle Pensando ), y yo miré mi tiempo y pensé que tenía razón... igual yo también hice menos tiempo del que tenía pensado hacer, no se. Lo dicho, saludos y hasta la próxima.
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
413 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 18:12
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

INPRESIONANTE!!!NON DIGO MAIS. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso o ano que ven todos acabaremos “PINGA2“
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 18:26
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Ante todo bonita, pero ufff que mal lo pasé con ese repechazo nada más empezar, no me daba para recuperar. Iba bastante flojo y lo pagué, al margen de que lo paso fatal cuando hay subidas de este tipo y que despues de subir todo bajada y voy arrastrando molestias por forzar en alguna bajada en Campañó. Por el resto muy animado. El único pero que ví fué la llegada por el mogollón que se forma, aunque imagino casi inevitable. Después de una carrera así siempre digo que no volveré, por lo durilla que es jajaja, pero el próximo año si nada lo impide ahí estaremos. Saludos
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 18:27
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Xa estan os resultados en www.championchipnorte.com
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 18:59
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Fermosa carreira de hoxe,e iso que a vin dende fora,moi boa organizacion,bo avituallamento pros valentes,carpa xigante por se chovia,moi bo ambente
O unico pero,o speaker non daba collido o ritmo nas suas entrevistas en directo Ríndose Ríndose ,Liebre,menos micro e mais correr,vemonos
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 19:08
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso 4 aplausos para esta xentiña q organiza carreiras en sitios q parecen mais venaldeas peqenas,ou xao son ,non sei como puderon xuntar tanta peña,a carreira e dura,parecida a campaño ,pero ten o atrativo do paisaxe e da xente animando moito,nin en grandes carreiras animan tanto,despois na meta habia de todo e asta nos daban unha bolsa com si foramos a facer a compra,non faltoude nada nestes tempos q corren,a camiseta ,chula.en fin trataronnos coma a reises noraboa muchachos o meu entender sabedes de q vai a cousa,para o ano si todo marcha ven voltaremos ,aljun pato blanco mais,gracias..
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 19:25
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Espectacular organización.
heces, siempre me pasa igual con el tema de las vistas, nunca me entero!
Carrera dura pero fui cómodo, sigo pillando el ritmo poco a moco.
Muy currado todo.
Muy bien acompañado con Juacho, Centella, Isaac, Jacas, Peón, Xoixe, arale, santa, toni, césar, ... una barbaridad, y cada vez más.
Con el fore 405 me dio 7k03, justo igual que el compañero montxo.

Un saludo.
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 19:37
Asunto: Re: HOXE É O DÍA. 9 DE OUTUBRO I CARREIRA PINGA-PINGA.

Ostias Telmocho, ni te vi.
Me pasaste volando o saliste delante mia???
La carrera de impresion, gran ambiente en la zona de meta. Pena de la subida al Tourmaletepingapinga.
Muy buen ambiente de carrera y ¡vaya nivel!.
56 tipos por debajo de 4 el km con ese desnivel. ¡¡¡Es que como va la peña!!!
Yo por mi parte, tocaba hacer 12kms asi que primero hice 2,5kms de trote suave para llegar a coger el dorsal, que ya me habian cogido por cierto, y despues de los 7kms de sufrimiento sobretodo en 3 de ellos, acabe con 3kms suaves por la zona.
Pero como se puede poner esos desniveles. Un dia lo subo en bici fijo. Y las bajadas volabamos, a mi las piernas no me daban mas.
Por cierto, gran puesto en la meta (69), y ya llevo unos cuantos, no se si sera premonitorio.
La camiseta muy chula y la merienda de impresion.

Hasta el proximo año, Pinga-Pinga.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 19:52
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

BUENO AMIGOS, POR DESGRAZA XA IMOS PECHANDO ESTE FORO POR ESTE ANO AÍNDA QUE RESPOSTAREMOS TODO O QUE POÑEDES ESTES DÍAS. NOS NON PODEMOS ESTAR MÁIS CONTENTOS, PERO OS GRANDES PROTAGONISTAS SODES VOS, OS ATLETAS QUE VIÑÉCHEDES DE TODA GALICIA E PORTUGAL PARA CORRER A NOSA CARREIRA.
AÍNDA CO CANSANZO NO CORPO, O VOSO E O NOSO, SOAMENTE QUEDA CONVIDARVOS NON SO A UNHA SEGUNDA EDICIÓN SENÓN Á NOSA PARROQUIA E AO NOSO CONCELLO SEMPRE QUE QUEIRADES.
SEI QUE PARA MOITOS FOI UNHA CARREIRA DURA PERO ISO AÍNDA VOS FAI MAIS MERECEDORES DOS NOSOS PARABÉNS.
NORABOA A TODOS OS CAMPIÓNS DE TODAS AS CATEGORÍAS E SOBRE TODO A ESE TANTO POR CENTO MÁIS ELEVADO DE XENTE QUE OCUPÁCHEDES AS SEGUINTES POSICIÓNS. POR CERTO HAI XENTE QUE NON RECOLLEU OS PREMIOS ATA O 30º, POÑÉDEVOS EN CONTACTO CON NÓS, TENTAREMOS FACER O MESMO.

QUEREMOS AGRADECER PÚBLICAMENTE A COLABORACIÓN DO CONCELLO DE MARÍN, DA COMUNIDADE DE MONTES DE SANTOMÉ, DA ASOCIACIÓN AMIGOS DA SIDRA E DA MAZÁ, E DA ASOCIACIÓN XUVENTUDE DE PIÑEIRO.

ASI MESMO A TODAS AS MARCAS QUE NOS OUTORGARON ESE AVITUALLAMENTO.

Á XENTE QUE FIXO OS TROFEOS, AS MEDALLAS, A MEGAFONÍA...

A VICTOR RIOBÓ, A PEÑA DA INTERRANIG E PEÑA PEREIRO DE MOS, A MARCOS DE MEAÑO, A ELÍAS DOMÍNGUEZ, A RAMÓN MELLA, A FREDY LIEBRE, A PABLO CARRO E ADRIANA ECHEVARRÍA POLAS FOTOS....TANTOS

unha última cousa, perdoade erros que seguro que houbo moitos, pero crédenos que facemos isto dende a humildade e dende ese precioso posto queremos seguir facendo todo.

SEN MÁIS ATA SEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Última edición por PINGA o Dom, 10 Out 2010, 14:15; editado 1 vez
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 19:59
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Gracias por todo, PINGA, facedes que valga a pena disfrutar deste deporte.
airkanada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/11/08
0 Carreiras
174 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 20:02
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Excelente carrera en todos los sentidos, la organización matricula de honor, el ambiente extraordinario y el recorrido, aunque duro, me gusto y disfrute más de lo que sufrí. En lo personal satisfecho con la actuación rodando a 4:03 el km, al llegar a meta parecía que estábamos en el super con gran cantidad de fruta y pastelitos.
Repito: ENHORABUENA a todos los miembros de la organización, ojalá que esta popular dure muchos años.

Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos