Foros ›
Autor
Mensaxe
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Out 2010, 20:25
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando
No puedo dejar de lorrar de la emoción Chorando Chorando Chorando Chorando
No tengo palabras......... Ríndose que orgullosa estoy! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Si hasta salís en la tele y todo!
Felicidades, de verdad este equipo es el orjullo de la galisia enteira Ríndose
Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar
A michi lo incluyo también porque para mi nunca ha dejado de ser irmandiño
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 16:38
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Ola rapazes

Bueno decirlle a runrun, que non este preocupado, porque una vez analizada a clasificacion acadou o posto nº 26 do su relevo nun total de 230 participantes, ou sexa que todo correcto ...NORABOA

O resto coma sempre o incombustible Amador, facendo marca persoal na maraton, e con miras de progresar bastante, o home de nejro vai collendo sentidiño, e aprendendo a rejular tamen mellor marca, Irdam volvendo a coller o ritmo e con moitas gañas e eu dentro do previsto e o esperado.

Ah que me olvidaba e a madriña facendo reportaxe fotografica Bailar

Veña ide pensando no xantar de confraternidade e dar ideas

un saudo Moi feliz Moi feliz Moi feliz
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 17:19
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

hola, hoxe con menos cortes de luz parece que podo escribir algo.
o domingo cando tocou o despertador e mirei pola ventana, ¡¡oes!! estiven a piques de dar media volta e quedar ali quentiño, mi maaa o que caia fora
tiven dubidas,(non sabia se levar o fora borda ou o coche) menos mal que me acordei de irdam e michi, e co a misme erguinme ipsofacto, a un irmandiño nin os falcons lle meten medo e mirando o ceo pensei ¡¡xa podes diluviar que vou ir si ou si!!, de ese modo collin os pertrechos dinlle un biquiño a
''contraria'' e ¡¡al ataque!!, cando cheguei non me quedou mais remedio que metelo coche nun parking e o sair atopeime con oscar, unha ledicia voltar a velo, mui pouca charla porque el vaise cambiar e eu marcho cara ao relevo.
ali topei a madriña e de seguido a irdam que me deu o dorsal.

xa postos a quentar teño algo de frio e charlo con todo quisque, zeus, german
uns canto carmas e moita mais xente mais, a pesares da choiva e o vento
ninguen esta serio isto parece un parque infantil todiños sonrindo e contentos,
empezo a prestar atencion porque michi debe estar punto de chegar vou cender o fore pero (tanta auga non pode ser boa) esta afogado asi que paso de arrancalo(sintocho moito moya) por si as moscas.
chega michi e arranco detras dos falcons a toda leche, e aos 400 mts
onde xa non mira nadie levanto o pe e poño un ritmo rapidiño(iso crein eu)
van caendo os km e como non teño referncias e ademais e a miña primeira participacion non sei canto levo, tobogans, charcos, rios cruzando
algo de vento, xente que me vou atopando, e asi entre bla,bla,bla cheguei
a pnte das termas, ali enganchouse un corredor que debia ir de paseo porque pegouse a min e dixome que xa so quedaban catro km, e ala sube de voltas o peluco e xa non deixamos de acelerar hasta a meta.
a verda e que se me pasou polo aire.
ali xa me atopei con xabi e moita mais xente,tmen os compis de equipo xa vestidiños e juapiños, parecia que presaxiaban a que iba a acontecer, porque polas miñas espaldas viña un equipo de tv, que arrima para aqui, arrima para ala fixeron sitio para entrevistarnos e que lles contaramos as nosas impresios sobor da carreira e os complementos (somosche dos ''irmandiños'' meu), capi non deu tempo a meter ningunha cuña publicitaria
tendra que esperar.
agradecido a os meus compañeiros de relevos que se esforzaron todo o que poideron(algo que fan ala onde corran) por que asi poiden participar nesta fermosa carreira nun dia de cans, canto mais chove mais gozo, e os charco que se aparten ou lles paso polo medio e medio (que gozada).
co que me gusta a auga e que non sirva para a natacion ¡¡diolo!!
bueno isto e todo ladrillo mais ou menos.
marcho que teño que marchar. Silbar
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 18:44
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Si señor, isto si que é unha crónica chula e, ainda me lembro a dos porcos bravos que atopaches u outro día adestrando, acojonante. Ves, esto si que é talento escribindo. Xa me gustaría.

De correr, xa non che digo nada Guiño

SAÚDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 16:22
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

bueno tentaremos seguir nesta linea, agro-cronicas do correr por jalisia adiante. Moi feliz
de todolos xeitos toledano as tuas son moito mais emocionantes e epicas, vamos con mais sentimento. Moi feliz
saudos
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 17:48
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

runrunpabli escribió:
bueno tentaremos seguir nesta linea, agro-cronicas do correr por jalisia adiante. Moi feliz
de todolos xeitos toledano as tuas son moito mais emocionantes e epicas, vamos con mais sentimento. Moi feliz
saudos

pero para cronicaaas.... la de truchillas de maio.... mi madriñaaaaa!!!
esa foi do mellor Sorriso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 19:49
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Hola rapaces escribo dende a carcel esta de " deformación de policías ", nada so quero apuntarme a cuchipanda de Montxo, porque como dí meu pai ( e diceo bastante amenudo ) ¡¡ karallo... pa comer hai xente !! E aprobeito pa felicitar a todos polas fazañas de terminar o maraton, os relevos e non dijamos os 42km e a madriña por ajuantar co solazo que facía a que chejaramos todos... noraboa chiños !! Aplauso
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 19:11
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

MUY BUENA MORALEJA


Un señor va de cacería al África y lleva a su perrito. Un día, el Perrito Se aleja del grupo, se extravía y comienza a vagar solo por la selva. En eso ve a lo lejos que viene una pantera enorme a toda carrera.

Al ver que la pantera lo va a devorar, piensa rápido qué hacer. En eso ve un montón de huesos de un animal muerto y empieza a mordisquearlos.
Cuando la pantera está a punto de atacarlo, el perrito dice:

- ¡¡¡Ah, qué rica pantera me acabo de comer!!!

La pantera lo alcanza a escuchar y frenando en seco, gira y sale despavorida pensando:

¡¡¡¿Quién sabe qué animal será ese. A ver si me come a mí También???!!!

Un mono que andaba trepado en un árbol cercano, oyó y vio la escena. Sin más salió corriendo tras la pantera para contarle cómo la había engañado el perrito:

'¡Pantera pendeja. Esos huesos ya estaban ahí! Además, es Sólo un simple perrito!'

La pantera, rabiosa, sale corriendo a buscar al perrito con el mono montado en el lomo El perrito ve a lo lejos que viene nuevamente la Pantera con el mono y se da cuenta de que este último había ido con el chisme.

¿Y ahora qué hago?- piensa todo asustado. Entonces, en vez de salir corriendo, se queda sentado dándoles la espalda, como si no los hubiera visto, y cuando la pantera estaba cerca de atacarlo de nuevo, el perrito exclama:

¡¡¡ Este mono hijueputa, hace como media hora que lo mandé a traerme otra pantera y todavía no aparece!!!

MORALEJA: EN MOMENTOS DE CRISIS, SÓLO LA IMAGINACIÓN ES MÁS IMPORTANTE QUE EL CONOCIMIENTO.

1... Procura ser imaginativo como el PERRITO.
2... Evita ser pendejo como la PANTERA.
3... Y nunca, pero nunca! seas un hijueputa chismoso como el MONO!!!!!!
AMADOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/11/09
0 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 13:58
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

La acción se desarrolla en una convención internacional de medicina, y como suele ser habitual en estos eventos, todos los médicos presumían de los avances en medicina logrados por sus respectivos países y, en esta tesitura, se escucha la siguiente conversación:




Un médico Israelita comenta:
'La medicina en Israel está tan avanzada que nosotros le quitamos los
testículos a una persona, se los ponemos a otra y en seis semanas ya está
buscando trabajo'.

Un médico alemán comenta:
'Eso no es nada, en Alemania Le sacamos parte del cerebro a una persona,
la ponemos en otra, y en cuatro semanas ya está buscando trabajo'.

Un médico ruso comenta:
'Eso tampoco es nada, en Rusia la medicina esta tan avanzada que le
sacamos la mitad del corazón a una persona se la ponemos a otra y en dos
semanas, ambas están buscando trabajo'.

A lo que el médico ESPAÑOL responde:
'Nada que ver, todos ustedes están muy atrasados!!, fíjense que nosotros
en ESPAÑA, agarramos a una persona sin cerebro, sin corazón y sin huevos,
lo pusimos de PRESIDENTE y ahora todo el país está buscando trabajo!!!

Ríndose Ríndose Ríndose
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 20:14
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

a ver a ver.... runrun , amador, contade que tal por coruña... como foi o chollo ..
de home de nejro e montxo xa sei que pasamos dende a metade da carreira e hasta meta xuntos en Rios.. bueno home de nejro tuvo un contratiempo... quiso correr mais.. e.....
xa volo contara el
Moi feliz
saudos
un placer compartir monte

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 20:29
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

hola, agora mesmo estou escangallado, pero escangallado de verdade, buuuff
doenme os xemelos, cuadriceps en fin todo a referente a carreira, hasta os hombros, pero sinto paz interior despois de votar fora a auto-presion, e ansiedade da ultima seman, cumplin obxetivos, baixei de 36m, e conseguin
o bronce no galego(soñar, soñaba con mais) pero esa era a motivacion, tendo en conta que hai 5 anos que non baixo de 36 esta moi ben (a ultima vez foi en pista) para ser en ruta onde sabemos que sempre ten algo mais por si ascaso(record de algun atleta) asi que canso pero feliz, moitas grazas a todos polo apoio e agora polas felicitacions. agora a celebralo.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 20:47
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

runrunpabli escribió:
hola, agora mesmo estou escangallado, pero escangallado de verdade, buuuff
doenme os xemelos, cuadriceps en fin todo a referente a carreira, hasta os hombros, pero sinto paz interior despois de votar fora a auto-presion, e ansiedade da ultima seman, cumplin obxetivos, baixei de 36m, e conseguin
o bronce no galego(soñar, soñaba con mais) pero esa era a motivacion, tendo en conta que hai 5 anos que non baixo de 36 esta moi ben (a ultima vez foi en pista) para ser en ruta onde sabemos que sempre ten algo mais por si ascaso(record de algun atleta) asi que canso pero feliz, moitas grazas a todos polo apoio e agora polas felicitacions. agora a celebralo.

a ver si lo entendi.. bajaste de 36 (eso lo entendi) noraboa!!
y podium? bronce? cajonocarallodotiotomasostiaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
noraboaaaaaa!!!!!! , felicitacionssssss!


Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1054 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 21:30
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Noraboa, menudo tempazo esos menos de 36 Aplauso

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 7:36
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Chorando Chorando Chorando Que decirche pablo, Aplauso Aplauso Aplauso que estas que te sales, Guiño Guiño Guiño case case coma min na carreira de rios, Nono Nono Nono que me salin de percorrido porque me parecia moi pequena carreira para min Muro Muro Muro , e como o circuito era bonito, pois funme a facer turismo rural que esta moi de moda Silbar Silbar Silbar ...., en fin... Aplauso Aplauso Aplauso NORABOA CAMPEON, EU DE JRANDE QUERO SER COMA TI.... Bailar Bailar Bailar

un saudo Satisfecho

www.casadebrea.com
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 7:40
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

runrunpabli escribió:
hola, agora mesmo estou escangallado, pero escangallado de verdade, buuuff
doenme os xemelos, cuadriceps en fin todo a referente a carreira, hasta os hombros, pero sinto paz interior despois de votar fora a auto-presion, e ansiedade da ultima seman, cumplin obxetivos, baixei de 36m, e conseguin
o bronce no galego(soñar, soñaba con mais) pero esa era a motivacion, tendo en conta que hai 5 anos que non baixo de 36 esta moi ben (a ultima vez foi en pista) para ser en ruta onde sabemos que sempre ten algo mais por si ascaso(record de algun atleta) asi que canso pero feliz, moitas grazas a todos polo apoio e agora polas felicitacions. agora a celebralo.

Noraboa, crack... Aplauso Aplauso Aplauso
Estás que te saes... Bailar Bailar Bailar

Los Perros del Anuncio - 2014/15





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos