guti290971 escribió: |
. Encantado de saudar a outros compañeiros coma Paulkoech , cinha moii boa actuación;Irdam , o que o deixou o seu inseparable Montxo perdido por Riòs; a telait, co que compartín un bo treito ata que me deixou atrás |
Cabañés escribió: |
Vuelvo a meterme por aquí. Estoy alucinando porque ¡hay como unas 2000 fotos de la carrera en total!, y lo peor es que de momento no salgo en casi ninguna, en fin. ¿En donde se pueden ver esas fotos?. Solo vi unas cuantas que puso un forero |
Cabañés escribió: |
Vuelvo a meterme por aquí. Estoy alucinando porque ¡hay como unas 2000 fotos de la carrera en total!, y lo peor es que de momento no salgo en casi ninguna, en fin. ¿En donde se pueden ver esas fotos?. Solo vi unas cuantas que puso un forero |
sito escribió: |
Moi boa carreira a de onte na coruña, dia perfecto, a saida un pouco apretada pero non estibo mal, o avituallamento non me enterei debia ir despistado. No persoal sain de menos a mais saiume algo lenta pero notabame canso do dia anterior ir a pinga. o que mais me gustou foi o regalazo de meta a revista MUY INTERESANTA """" JUNIOR"""""e ainda por riba de outubro do ano pasado, eu para o ano repito haber se me dan a ravista deste ANO. UN SAUDO. |
MICHI escribió: | ||
Como carallo ías ver o avituallamento si sempre vas mirando pos pés ( consulta as fotos se non me crees ), sejuro que escapaches da casa sin dicir nada e non queres que te reconozan... eu tampouco o vín moito porque ía concentrado coa vista clavada na cabeza de Amador ( por certo podo cerralos ollos e describila de pe a pa ) No da revista, pola miña parte tamen ei volver po ano, porque ainda que sexa a do ano pasado xa me ejanchei, coma se fose un culebrón... ) |