Foros ›
IV carreira popular A Coruña 10
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 12:32
Asunto: Re: IV carreira popular A Coruña 10

Estupenda carrera en la que cambió, para mejorar, lo de la recogida de dorsales y camiseta. Lo de la salida parece bastante fácil de agilizar como dice krrkrrktpillo; y no es baladí. Aunque es cierto que con el tiempo real al haber alfombrilla de salida no debería teneer importancia la posición en la salida sino fuese que cuando llegas a ella ves que no puedes más que caminar y el tiempo va corriendo. Dos amigos y yo íbamos a pasar el primer km a un tiempo que se vio incrementado en 30'' y eso ya no hay quién lo recupere. A mi nivel me da igual el puesto en que llego pero sí quiero mejorar mi marca si puedo. Para el año habrá que sacrificar calentamiento y ponersse un poco más adelante en la salida. Confuso
Muy bien lo de los km señalizados (y bien). Yo le doy bastante importancia. Porque si están donde no correspponde, como suele pasar en 'volta á ría', mejor no ponerlos.
El avituallamiento en 10 km es completamente indiferente para muchos corredores ( creo que los que corren que ya se las pelan), pero para mi es más que agua de mayo cuando hay un sólo rayo de sol, por eso también creo que está un pelín adelante, aunque para necesidades... gustos.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 14:22

guti290971 escribió:

.
Encantado de saudar a outros compañeiros coma Paulkoech , cinha moii boa actuación;Irdam , o que o deixou o seu inseparable Montxo perdido por Riòs; a telait, co que compartín un bo treito ata que me deixou atrás

non guti, me deixastes ti atras, non eu a ti jejejeje
Serrano

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/10
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 17:05

Encantado de haber corrido allí con vosotros (fui desde Madrid), muy buena valoración de la carrera aunque es cierto que para la salida deberían empezar a prever los cajones y quitar alguna curva de ida-vuelta para que fuera una carrera realmente redonda.

Un saludo fuerte a los atletas gallegos!!
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 18:27

GRAN ORGANIZACIón y bonita carrera en a coruña ayer....

mis objetivos frustados... mala estrategia y algo de pajara....al final 41.20 neto de los 40 que había pronosticado....

en san martiño intentaremos nuevamente esa marca....

enhorabuena a la organización, gran cita de runners en el norte Guiño

próxima estación similar (en cuanto a número...) --> SANTIAGO el 31

saludos

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
apostol

Maratoniano
Maratoniano
14/10/04
0 Carreiras
84 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 18:28

A mi la organización me gustó, sin apretones al terminar, aunque ampliaria la salida a toda la Marina, no creo que poner cuatro conos en media hora que llegan los primeros sea un gran inconveniente, ya que se hace un poco estrecha y además pensando que la carrera irá a más, seguro.
Yo hice ocho segundos más que el año pasado 40, sufrí tanto como el año pasado o quizás más y se me hizo eterno la ida y vuelta por la Marina, igual que el año pasado, pero bueno para el año a bajar de los 40.
Gran ambiente en la zona de meta con las otras carreras y muy simpática la de los chupetes al final de todos. No se si corrian más los padres o los niños!!!!!
Paultargat

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/11/09
0 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 19:03

[quote="Cabañés"]Vuelvo a meterme por aquí. Estoy alucinando porque ¡hay como unas 2000 fotos de la carrera en total!, y lo peor es que de momento no salgo en casi ninguna, en fin.

¿En donde se pueden ver esas fotos?. Solo vi unas cuantas que puso un forero
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 19:06

[quote="Paultargat"]
Cabañés escribió:
Vuelvo a meterme por aquí. Estoy alucinando porque ¡hay como unas 2000 fotos de la carrera en total!, y lo peor es que de momento no salgo en casi ninguna, en fin.

Hola. Pincha a la derecha de la página, debajo de donde pone "más foros" hay uno que se llama "fotos y vídeos" ahí te aparecen 3 o 4 enlaces con fotos de esta carrera. A mi me tapa siempre cierto "ombliguero" que se supone que es una especie de entrenador mío, encima que le dejo ganar.... Enfadado
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 19:11

[quote="Paultargat"]
Cabañés escribió:
Vuelvo a meterme por aquí. Estoy alucinando porque ¡hay como unas 2000 fotos de la carrera en total!, y lo peor es que de momento no salgo en casi ninguna, en fin.

Las tienes todas en el apartado de fotos y videos ( en Mas foros ) un saludo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 19:25

sito escribió:
Moi boa carreira a de onte na coruña, dia perfecto, a saida un pouco apretada pero non estibo mal, o avituallamento non me enterei debia ir despistado.

No persoal sain de menos a mais saiume algo lenta pero notabame canso do dia anterior ir a pinga.

o que mais me gustou foi o regalazo de meta a revista MUY INTERESANTA """" JUNIOR"""""e ainda por riba de outubro do ano pasado, eu para o ano repito haber se me dan a ravista deste ANO.

UN SAUDO.

Como carallo ías ver o avituallamento si sempre vas mirando pos pés ( consulta as fotos se non me crees ), sejuro que escapaches da casa sin dicir nada e non queres que te reconozan... eu tampouco o vín moito porque ía concentrado coa vista clavada na cabeza de Amador ( por certo podo cerralos ollos e describila de pe a pa )
No da revista, pola miña parte tamen ei volver po ano, porque ainda que sexa a do ano pasado xa me ejanchei, coma se fose un culebrón... )
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 19:36

MICHI escribió:
sito escribió:
Moi boa carreira a de onte na coruña, dia perfecto, a saida un pouco apretada pero non estibo mal, o avituallamento non me enterei debia ir despistado.

No persoal sain de menos a mais saiume algo lenta pero notabame canso do dia anterior ir a pinga.

o que mais me gustou foi o regalazo de meta a revista MUY INTERESANTA """" JUNIOR"""""e ainda por riba de outubro do ano pasado, eu para o ano repito haber se me dan a ravista deste ANO.

UN SAUDO.

Como carallo ías ver o avituallamento si sempre vas mirando pos pés ( consulta as fotos se non me crees ), sejuro que escapaches da casa sin dicir nada e non queres que te reconozan... eu tampouco o vín moito porque ía concentrado coa vista clavada na cabeza de Amador ( por certo podo cerralos ollos e describila de pe a pa )
No da revista, pola miña parte tamen ei volver po ano, porque ainda que sexa a do ano pasado xa me ejanchei, coma se fose un culebrón... )

Ay meus amijos que ven fixestes non pillar nada dos avituallamentos, eranche da mesma data ca revista, eu sei daljun que inda anda de furriqueira Moi feliz Moi feliz Moi feliz

MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 20:04

Ríndose Ríndose Ríndose Guiño
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 22:07

donde se poden ver clasificacións? graciñas
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 22:10

En la página de: ChampionChip
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 22:58

Boa carreira, gran ambiente, organización 9,9999999 (non lle dou o 10 pola colocación do avituallamento intermedio, noraboa, desta volta había auga a moreas), a próxima mellora sería pensar en facer caixóns de saída e dorsais de cor segundo os tempos, non sei moi ben por qué fallou tanta xente (xa veremos para o ano que ven, si voltan a dar a camiseta nunha carreira gratuita antes de correla...), chegada a meta moi bonita, rapidez na entrega de chips e na saída (foi dabondo con outra auga na meta, o que queira levar a compra para a casa que vaia ao Gadis)... En fin, Chapeau..!! Aplauso Aplauso Aplauso

No personal moi mal, con sobrecarga no xemelgo, a piques de abandonar no quecemento, moito sufrimento ata a Torre (pola posición de pisada nas costas o xemelgo sobrecargouse mais), pero sen dor no final.

Noraboa a todos os que, sufrindo, non se rendiron.
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 0:41

je je pues ya hacía falta ir concentrado para no ver el avituallamiento. al dar la curva del playa ya se veían volar los botellines hacia los contenedores

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos