Foros ›
PROHIBIDO CORRER. MULTA:75 EUROS.
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 15:48
Asunto: PROHIBIDO CORRER. MULTA:75 EUROS.

pareceme increible, pero aqui tedes a noticia. www.latribunadeciudadr...62BD1B1FF2
desde logo eu non sei que clase de personas nos estan gobernando. cada dia entendo menos Enfadado Enfadado Enfadado .

Eso si, se algun ou algunha ten pensado ir a Ciudad Real de vacacions, mellor que deixedes as zapatillas e o pantalon corto na casa, pois podevos salir a carreiriña cara Moi feliz Moi feliz
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 16:38
Asunto: Re: PROHIBIDO CORRER. MULTA:75 EUROS.

ridiculo...estes governos da Peninsula... Portugal e Espanha...estão tolos...passados...
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 16:46

koala36 escribió:
pareceme increible, pero aqui tedes a noticia. www.latribunadeciudadr...62BD1B1FF2
desde logo eu non sei que clase de personas nos estan gobernando. cada dia entendo menos Enfadado Enfadado Enfadado .

Eso si, se algun ou algunha ten pensado ir a Ciudad Real de vacacions, mellor que deixedes as zapatillas e o pantalon corto na casa, pois podevos salir a carreiriña cara Moi feliz Moi feliz
... si te alcanzan Mr. Green

OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 16:58

lo he colgado en mi face... me parece de coña esto.... que mierda es esta??? aqui se nos fue la olla a todos?
y los que roban en los concellos????? esos inhabilitacion de cargo publico y para casa..... eso si.. andando !

o me perdi algo o me he quedado Abraiado

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
ESKORPYON

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/02/06
0 Carreiras
144 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 17:10

jajaja,como bien dice khene ,si t alcanzan,porke habria k poner a prueba a los municipales de esa ciudad a ver k tal le pegan al sprint,jaa,y aun seria divertido una persecucion en toda regla por las calles de la ciudad,aunke a lo mejor si ven k t escapas son capaces de disparar,k nunca se sabe,jajaj........
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2716 Carreiras
6621 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 18:30

A esas ciudades, donde no hay libertad para hacer deporte, es mejor no ir, y así, los agentes, además de no encontrar a quien poner multas, cuando averigüen que debido a esa absurda prohibición tienen menos turistas y por consiguiente menos ingresos, creo que la quitarán.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 18:32

esto solo puede ser resultado del despilfarro que hacen los ayuntamientos en cosas superfluas y esta medida solo me parece que tiene un afán recaudatorio pero de narices. Nosotros también tendríamos que multar a los políticos por despilfarro del dinero público. A estas alturas vamos a pagar hasta por mirar mal a alguien. Un poquito de por favor.
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 9:11

Tranquilos, porque no sé si alguno ha estado en Ciudad Real, pero os puedo asegurar que no nos perdemos nada si no vamos. Como se dice, "es fea con ganas", así que si además sacan estas normas, que la visite su alcalde
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 14:05

Pois eu penso seguir correndo pola cidade........!!E ademais en peito!! Satisfecho
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 14:29

lestrove escribió:
Pois eu penso seguir correndo pola cidade........!!E ademais en peito!! Satisfecho
¿Tú entrenas en Ciudad Real? Abraiado Porque ¿no le llamarás «ciudad» a Lestrove? Ríndose

montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 16:45

ESKORPYON escribió:
jajaja,como bien dice khene ,si t alcanzan,porke habria k poner a prueba a los municipales de esa ciudad a ver k tal le pegan al sprint,jaa,y aun seria divertido una persecucion en toda regla por las calles de la ciudad,aunke a lo mejor si ven k t escapas son capaces de disparar,k nunca se sabe,jajaj........

Prohibido correr, cruzar indebidamente y aparcar a 25 centímetros del bordillo

Además, la ordenanza, que se estrenó ayer, también incluye otras normas relacionadas con la circulación peatonal. Por ejemplo, cruzar una plaza, un cruce o una glorieta sin rodearla le costará al peatón una multa de 75 euros, mientras que correr o saltar por la vía pública (non dice nada das aceras)también puede suponer una sanción de otros 75 euro

Eu coido que o tema fai mas fincape no tema da xente que cruce as estradas por onde non debe tiranse os pasos de cebra como si foran billetes de 500 euros, e mais que nada pa que ijual cos coches a xente ande a modo o cruzar as calles na cidade.

De todas formas eu xamais adestrarei po las calle de ninguan cidade, teño estado en moitas e sempre atopas un parque un paseo por un rio etc.
ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 10:21

Eu penso que isto son as tipicas ordenanzas que saca o concello do municipio , coma en todos os sitios , e que o axente da lei acata ou fai a vista gorda, na maioria das cidades estan prohibidas unha moreira de cousas , a mais comun como cruzar fora dun paso de peatons esta multada, pero ¿cantos coñecendes que multen por iso? penso que depende mais da mala ost.a que teña o axente no momento , e que martires ainos en todo-los lados.

Ultradistance athlete barefoot, autor de "El mundo en tus pies". Genéticamente incansable.
1x42 (250km) horas, 9x24 horas, 4x100kms, algún ultra trail, maratones, medias ....
dabos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/12/08
0 Carreiras
96 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 10:39

Yo creo que se refiere a correr por la calzada, no al hecho de correr por la ciudad en las zonas destinadas para ello, y si es así tampoco creo que sea tan grave, igual que me parece mal cuando alguien no respeta un paso de peatones tampoco me parece correcto que alguien vaya entorpeciendo el tráfico por ir corriendo por la calzada.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos