Foros ›
Autor
Mensaxe
nachouve

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Out 2010, 19:44
Asunto: Re: Carreira de Brión

Bonita carreira a pesares da choiva!!
Gracias aos organizadores por todo!!

Por dar ideas para posibles melloras:
- Estaría ben poder facer a inscripción vía internet: e-mail polo menos (eso sí, moi amable a persoa do teléfono)
- Vin moitos dorsais caídos... ao final eu cheguei co meu na man tamén. Se desfacían ca choiva.
- A meta estaba moi pegada ao sitio de protección civil para coller as posicións... Había que frenar para poñerse a cola... houbo apelotonamento.

Nada máis!! Moitas gracias de novo!!! Ata o ano!!!!!!!
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 03 Out 2010, 22:40

Moi bonita a carreira, creo que me acordarei da sua primeira costiña unha boa temporada, ejejejejejej.
Un saudo.
Juanola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/03/09
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 6:49

Non se poder ver ainda a clasificación, non?
franbomber

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 8:26

hola a todos soy nuevo aqui,bueno fue durilla la carrera de brion pero bonita y mas teniendo la mitad de mi familia alli jejej,bueno era mi primera popular en años,dos semanas de entrenamiento ya mas serias,os dejo mi tiempo sobre 26:42,calculo por las fotos q hizo nuestro compañero sobre el puesto 73 pero no lo se jejej,de todas formas lo importante era pasar un buen rato,ahhh y felicitaciones a la organizacion y todos los valientes q estuvimos alli,saludos a todos,nos vemos....
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5874 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 13:41

El tema de la clasificación no lo van a tener fácil, ya que lo de los dorsales... bueno, ya sabéis. Creo q también se puede corregir fácilmente el tema de la distancia, pues había casi ¡1 km! entre lo que ponía el reglamento y la real. El resto todo genial, no me acordaba del muro inicial, q pasada, pero aun así parecía q había más bajadas q subidas.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 19:22

¿Todavía no han salido las clasificaciones o me he despitado yo? Disimulando Disimulando
Juanola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/03/09
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 6:25

www.concellodebrion.or...e_2010.pdf
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5874 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 7:56

Comprendo las dificultades que tuvisteis. No obstante, podríais sacar las clasificaciones completas aun sin los tiempos? además es necesario para el circuito, no? gracias y saludos.
nachouve

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 10:54

Juanola escribió:
http://www.concellodebrion.org/actividades/cultura_deportes/pdf/lista_vencedores_pedestre_2010.pdf

A verdade que foi unha faena que se caesen os dorsais... Son cousas das que se aprenden para ir mellorando. A verdade é que eu estou encantado ca carreira.

Pensando De calquera xeito ao chegar preguntaban o número de dorsal ás persoas que non o tiñan... e recordo que se apuntaba a orde de chegada nun listado.

Ese listado sería bo publicalo, e como xa apuntou outro foreiro, é necesario para o Circuito 2010-2011
luisji

Novo foreiro
Novo foreiro
8/05/10
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 21:25

...Seguimos esperando algo parecido a una clasificación. Creo que para incluirse en el circuito había que comprometerse a publicar una clasificación en un plazo determinado. El problema de los dorsales nos afectó tanto a los corredores (que corrimos con ellos de la mano) como a los organizadores, pero creo que se tomaron medidas para solucionarlo... Hemos tenido paciencia. Hace días envié un mail a la dirección del concello, y no han dado señales de vida. Creo que todos esos elogios que van publicados en este hilo sobre la organización habría que reconsiderarlos,... junto con la conveniencia de que esta carrera se incluya en el circuito el año próximo.

Así no.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 7:06

eu creo que deberían publicar "o que tivesen" . A estas alturas ninguén vai reclamar (non sei se tería dereito según o reglamento) e ademáis tod@s comprendemos as circunstancias en que se disputou a carreira.

O problema dos dorsais é que débenos imprimir eles nesas cartulinas e inclúenlle un código de barras que leen tan pronto chegas para ir metendo os datos. O problema foi a choiva xeitosa que caía, eu corrín con él na man, pero durante todo o recorrido xa ías vendo dorsais ciscados por todos lados e imaxinando o sarillo que ían montar co asunto das clasificacións.

Repito, creo que deben publicar o que teñan e pensar nun sistema diferente para próximas edicións. Seguro que o fan para mellorar a xestión da proba, non discuto o sistema, pero ten estes riscos.

-- Chámame "ghose"
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5874 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 13:41

Yo también creo que no debería quedar en el olvido, bajo la "esperanza" de que la gente acabe "pasando" del tema. Pero bueno, supongo q de una forma u otra se solucionará y nos informarán en su momento, que debería haber sido ya Silbar . Coño, para 2 carreras que llevo solo que puntuen, y en una pasa esto!!!!
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 15:11

Digo que se nos colleron o nº de dorsal ao chegar á meta sería para facer unha clasificación, aínda que os tempos non sexan exactos o listado se pode facer perfectamente...
Juanola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/03/09
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 18:37

Y esta que, no va puntuar?, que yo me lesioné en ella y para nada...
nachouve

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 19:26

Eu sei o tempo que fixen... pero gustaríame ter a orde da chegada e que se poida puntuar no circuito.

Quizais a organización de correrengalicia.org podería preguntar directamente aos organizadores que inscribiron a proba de Brión no Circuito para interesarse polas "clasificacións".

Teñamos esperanza!!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos