Foros ›
II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 22:36
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Hola,igual es una pregunta tonta Avergonzado pero,¿tenemos que llevar el chip amarillo?:Saludos.
zorroveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/10
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 10:29
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Ola ORBITA! Penso que non hai que levar o chip amarelo xa que non é CHAMPIONCHIP a empresa que regula a proba, pero cicais alguén máis posto no tema cho poda confirmar.
As PREDICCIÓNS METEOROLÓXICAS de cara ó sábado 16 son BASTANTE BOAS, coma xa me anotei espero disfrutar do FERMOSO PERCORRIDO e do bo ambiente desta carreira. Se todavía non vos decidistes vola recomendo. ÁNIMO A TOD@S!!!
secho74

Novo foreiro
Novo foreiro
10/09/10
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 6:54
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Non hai chip amarelo, posto que a cronometraxe facémola con Sport Solution e os chips van no dorsal. Entrade en www.sportsolution.es/ para botarlle unha ollada á empresa, se queredes.
En canto ó que me comentades sobre o de aprazar os partidos de liga local, comentáronme que ten que ser o equipo quen o solicite, e a ver se é posible (descoñezo se hai posibilidade de aprazamento)
Anotarse canto antes que o mercores ás 20:00 h remata o prazo de inscrición!!!!
jocridan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/09
0 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:17
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

!!!!!!BIEN....JESUSB!!!!! dando consejos a esos tres chichos fútbolistas para que puedan hacer la carrera, pues gracias...yo sabía que eras entrenador de futbol y preparador fisico, peroooo , a partir de ahora vas también a ser ¿asesor deportivo.?.... a ver si lo consiguieron.
jocridan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/09
0 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:52
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Los que me preguntaste por la distancia, esta mañana en bembrive, os diré, que la medieron dos chicos del korpore,...a FERNANDO le dió 7777 y CHANTADA 7770m... y esos despistadillos .. mañana es último día y el viernes iban por los 220 y el límite es de 250.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 22:52
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

jocridan escribió:
!!!!!!BIEN....JESUSB!!!!! dando consejos a esos tres chichos fútbolistas para que puedan hacer la carrera, pues gracias...yo sabía que eras entrenador de futbol y preparador fisico, peroooo , a partir de ahora vas también a ser ¿asesor deportivo.?.... a ver si lo consiguieron.

jocridan, después de 40 años dirigiendo diversos Equipos, puedo dar algún consejo, pero ahora me dedico solamente al Atletismo Moi feliz

Aprovecho para felicitarte por haber conseguido el subcampeonato de España de Canicros Aplauso Aplauso Aplauso

El sábado podías llevar el perro a la Carrera y os damos un gran aplauso... Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Idea pero luego participa solo tú, porque los dos, nos sacarías mucha ventaja...jeje Mr. Green

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 8:03
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Buenos días...
no sé dónde se había puesto el límite de inscripciones pero según la web de turesultado, SE HAN SUPERADO CON CRECES!!! Bravo por Carballiño que el sábado organizará una estupenda carrera.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
TEKO

Novo foreiro
Novo foreiro
10/04/08
0 Carreiras
40 Mensaxes
ORENSE
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 8:21
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

hola tengo una duda el pago de la inscripción hay que hacerlo antes de:
2º) As inscricións pecharanse sin excepción ás 20:00 horas do 13 de outubro e non se admitirán o mesmo día da carreira, agás causa xustificada.
ó se puede presentar el justificante de pago el día de la carrera.
Gracias y un saludo.
secho74

Novo foreiro
Novo foreiro
10/09/10
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 11:45
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Boas a tod@s.
En primeiro lugar, felicitarvos a tod@s polo interés e ánimo que nos estades a transmitir constantemente.
Felicitarnos tamén a tod@s (organización incluida) polo éxito de participantes da proba absoluta. Dende a organización agardamos ampliar o número de inscritos para a vindeira edición.
IMPORTANTE: temos posta na páxina unha inscrición de RESERVA. www.turesultado.es/Ins...grama=1284

IMPORTANTE: hai que facer o pago COMO MOI TARDE O XOVES 14. Tedes que entender que os que están na lista de Reserva queren participar e necesitamos un día de marxe para pechar todo.
NON NECESITAMOS OS RECIBOS DO BANCO, posto que Sport Solution xa ten constancia de quen paga. Tedes que poñer o NOME E APELIDOS DO CORREDOR!!!!
MOITAS GRACIAS A TODOS E TODAS!!!!
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 14:53
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Secho, enhorabuena por completar las inscripciones yo nunca lo dudé ,
la media de inscritos,en los ultimos 10 años es superior,a los 250 .
A ver, si con estos datos el concejal de deportes ,se da cuenta que en Carballiño somos muchos los que corremos .
Corredores habituales en Carballiño somos 150 aprox, más 30 aprox que viven fuera de carballiño.
Seria todo un detalle que aportara algo para el atletismo , no creo que aporte mucho a esta carrera,por lo que leí ,en los folletos son cerca de 20 empresas colaboradoras , los mayores pagamos 5 euros y los niños 2 euros ,( el coste de la inscripción de los niños tendria que correr a cargo de los presupuestos de deportes ) que menos para promocionar el atletismo .
Menos mal que tenemos a secho y a Asun....
tarzan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/02/10
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 15:23
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

dar as gracias o concello do carballiño e o club korpore polo apoio o deporte minoritario. sorte a todos os participantes
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 15:24
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Estimado Secho, me sabe mal que gente que quiere ir y no tuvo la rapidez suficiente para anotarse entre los 250 primeros se quede sin poder correr en O Carballiño este sábado, sobre todo sabiendo que algunos están inscritos y no irán (por lo menos una persona así me lo hizo saber este mediodía).

Una buena solución para que los reservas no tengan que esperar al último momento es validar cuanto antes los pagos de los inscritos y, aquellos que no han realizado el pago, sean eliminados del listado. O que los dejéis participar sabiendo que suele fallar gente el día de la carrera. En esta seguro que alguno menos al ser de pago, pero seguro que no estaremos los 250 que nos inscribimos.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 15:57
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Eu teño unha dúbida, ¿ o nº de participantes nesta carreira é inamovible? ¿ Non se pode pasar dos 250?... E que eu na páxina web que indicades máis arriba, www.turesultado.es/ , xa vexo 321 inscritos, non sei como interpretalo, ¿ó chegar os 250 pagos realizados na conta bancaria para a carreira xa non se admiten máis? Pensando Pensando Pensando

Máis que nada porque eu diría que me inscribín esta mañán e ordenei ese pago, a ver si vou chegar a O Carballiño o sábado desde Santiago e me queda cara de parvo por non poder correr,... Abraiado Abraiado Abraiado

Que alguén me indique algo, gracias!!!
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 16:07
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

El recorrido de este año,no es muy diferente al del año pasado ,desde la salida hasta el rio es el mismo recorrido,
Este año se va por la otra orilla del rio,hasta el puente de toscaña y desde ahí hasta el puente blanco y balneario, se hace en sentido contrario que el año pasado.
Voy dar mi opinión sobre los nuevos tramos,repito es mí opinion,nada más . El recorrido es muy bonito ,yo paseo y entreno mucho por él .
El tramo de tierra más bonito y mejor que tiene Carballiño para correr no se pasa (desde pena dos enamorados a la fuente piscifatoria)
el recorrido nuevo tiene 5 pasos muy estrechos,tenemos que pasar de uno en uno,( dos si tienen voluntad pueden apartarlos,son piedras de cantera ) tiene 3 curvas de 180 grados en subida y un canal de agua que hay que dar un buen salto para evitarlo .
Desde el km 3.300 que estan las curvas cerradas al km 4.00 aprox ,es muy dificil adelantar, es muy estrecho .
Mi consejo para los que van por puesto ó a marca por media km,salgan adelante,porque el primer paso estrecho es km 2.600 como es terreno faborable se va a meter gente ,que os puede frenar,en los pasos estrechos
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 16:11
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

madytos01 los que leiste es la carrera de menores ,
pero que te confirmen la inscripción





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos