Kurty escribió: |
Que sorte, que falte un montón de xente, a min non me gustan as carreiras masificadas, así que se somos menos de 1000 eu son feliz para correr. Por favor non veñades correr que hai que pagar 5 euros. |
CAMPOS escribió: |
Ola moi boas a tod@s; Ainda que hai tempo que entro no foro é a primeira vez que decido escribir. Teño 44 anos e levamos correndo, a muller, os dous fillos e eu 13 edicións da pedestre de Santiago. Sinto mágoa porque este ano non vamos ir ningún en protesta por a cuota de inscripción ( 5€). Asi é todo non vamos ser os únicos porque todo aquel que coñezo e llelo comento, pois dame a mesma resposta, "eu tampouco vou". Non sei cal é o motivo da dita cuota. Pero desde logo que como negocio non está nada mal. Si tan só se inscriben 3000 atletas, que soen ser máis do dobre, pois serían 15000€ a costa dos corredores menos apoiados, que son os populares. Se o motivo é a crise pois que saquen os premios en metálico, xa que so faltarian a gran cita como moito 40 ou 60 ou... Pero deste xeito se cadra faltan unha gran maioría, que é o que debería pasar para que leven unha pequeniña lección e se dean de conta que quen fai as carreiras populares somos os corredores. Un saudo a tod@s |
ESKORPYON escribió: |
yo tambien creo que lo de los 5 euros sobraba,que quiten el dinero en metalico de la prueba o simplemente que no haya camiseta ,aunque sea tecnica,que total para ponerla unos pocos dias y olvidarse de ella en el armario poco va importar quedarse sin ella. |