Foros ›
XII Carreira Pedestre Lestrove-10
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 19:59
Asunto: Re: XII Carreira Pedestre Lestrove-10

mi segunda edicion y decir que he mejorado con respecto al año pasado, ya que al año pasado me dio un flato y lo pase muy mal.
con respecto a este año se me hizo muy larga la carrera y eso que fui la mayor parte de ella con mi compañero Tino y esperaba hacer buena marca(llegar a los 38') y me quede muy lejos 39.47min

en cuanto a la organizacion es una carrera organizada por lesgrove, entonces esta todo dicho, FELICIDADES POR EL TRABAJO.
me gusto el detalle de ver foreros pintados en el asfalto, MUY BUEN DETALLE.

nos veremos en la proxima edicion!!!

Última edición por toniodj o Mar, 12 Out 2010, 21:12; editado 1 vez
xabirs

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/10
0 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:06

No me acordaba de lo de los nombres pintados JAJA; coincido con todos, me gusto mucho la carrera y la camiseta, aunque algunos digan q les da igual, esta muy chula, mi pitufa tuvo medalla, tambien muy chula.
FELICIDADES !!
Tenemos tiempos ?¿?¿
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:14

Todo perfecto, Lestrove, pero non vin o meu nome por ningures, e seguro que estaba, non creo que te olvidaras de min Guiño , para o ano que ven tes que poñelo con letras mais jrandes, que eu sonche curto de vista... Silbar

Los Perros del Anuncio - 2014/15
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:29

GRACIAS LESTROVE!!! eres un crack...que tomen moitos nota da carreira de lestrove...GRATUITA, camiseta tecnica, fruta, yogurt e powerade, feita con cariño, moi ben organizada, e o detalle dos nicks de correrengalicia pintados no asfalto foi unha pasadaaaaa!!!!

sobre a miña carreira, xa vistes amijo, corremos xuntos toda a carreira e a verdad que petei ben petado...chacal sacoume as pejatinas e tocoume as cachiñas...mmmmm, cada dia quereme mais...jajaja

unha aperta lestrove...e gracias pola tarde de amizade e deportividade...
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:33

Noraboa Lestrove. Aínda que non puiden ir, vexo que todo son parabéns e felicitacións. Vai pensando na data do ano que ven, para ila poñendo na miña axenda.

Un saúdo.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:36

Bueno pois de volta na casa toca facer unha cronica da carreira.
Empezarei polo positivo:
Detallazo o tema da dedicacion das pintadas no asfalto dos corredores, a verdade e que ten moito merito o traballo feito pero mais ainda o sentimento que para todos representa.
Coma sempre saimos puntuales, os km clavadillos (notase que a bicicleta de Lestrove fai medicions mais cortas ca roda) e ben marcados, camiseta diferente e chula. Mencionar o detalle de premiar con mais trofeos as categorias mais numerosas.

E poñerei o negativo que coincide cas miñas duas edicions anteriores: tardia entrega de trofeos, e descafeinada entrega con megafonia molesta e sen sitio para a xente. Pregunto se non seria todo un detalle sentarse no pabellon e poñer o atril na pista. Para min e o que realmente lle falta a esta carreira para dar un salto de mais calidade.
En fin felicitar os organizadores e en especial a Lestrove que despois de todo o traballo feito merecese o meu recoñecemento persoal e dende logo para min e unha proba fixa no meu calendario.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:46

Nótase que Lestrove traballou arreo para que a carreira saira ben, e na miña opinión así foi, pero tamén el se ten que sentir alagado por tanta presencia de foreiros despois dun 10000 en Coruña que pasou factura a bastante xente (polo menos a min na segunda volta pesoume moito). O dito, gracias polo traballo realizado, Lestrove, para que puidésemos disfrutar dunha bonita tarde de carreira. O que se comentaba de que non chegaron as camisetas, e verdade, pero xa avisaba no reglamento de que había 400 camisetas. Quizás algún se queixaba de auga no intermedio, que estou seguro que Lestrove tomará nota, o que pasa e que xe botou contas ca carreira do ano pasado, seguro que lle sobrou moita auga Moi feliz Moi feliz . Gracias Lestrove Aplauso Aplauso Aplauso .

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
rois

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/04/06
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:57

Noraboa lestrove, moi ben organizada e todo moi chulo.

O dito noraboa.
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:03

Felicitar, o amigo Lestrove polo exito obtido na carrereira, xa ves o traballo viuse gratificado, noraboa.
Un bo punto o dos nombres dos foreiros, e para min encantado de volverte a saudar despois de tanto tempo, e a tantos foreros que vamos coincidindo.

O unico, a min persoalmente faltoume agua na 1º volta, bueno sera a falta de entreo.
Como para o ano chove xa non fai falta, veña felicitote polo obxetivo, cumprido.
Ah, felicitar non solo a ti, senon a todo o equipo habia o rededor.
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:10

Boas noites.
Eu tamén me uno ás felicitacións a Lestrove pola boa tarde que nos fixo pasar e polo ben que saiu todo.
En canto á miña carreira, coincido con Gallego, na factura do coruña10, que no meu caso foi de 2 minutos.
Por último salienta-lo detalle de ver os nosos nicks no asfalto...
Moitas grazas por todo e vémonos na edición do 2011.

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5806 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:11

Enhorabuena, porque te echas tu solo esta carrera a las espaldas y haces todo lo humanamente posible para que salga bien. Y eso no lo hace cualquiera. Opino como tintin en lo bueno y en lo mejorable, lo de la entrega de premios. También en el número de vallas, jeje ( Guiño ).
Muchisimo forero, estábamos casi todos, así da gusto. Hoy conocí al gran irmandiño Montxo, que no lo conocía personalmente. Y otro gran irmandiño que está que se sale, me adelantó sin despeinar su melena roja y le dije: vamos, Bronce! Sorriso
En lo deportivo me dio una gran pájara en la segunda vuelta, noté las piernas muy cansadas, paso factura Pinga Pinga aunque fuera suave y sobretodo Coruña10. Ahora toca descanso para volver con más fuerza. Saludos.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:22

Lestrove for president

A carreira pra min estivo perfecta en todolos aspectos, se tivera que valorala na folla esa porialle un 5 a todo. O dos nicks escritos na estrada foi un detallazo, de verdade.

Gracinhas. Anotame pra a do ano que ven Angel
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:22

Gracias a todos polos halagos.........e a verdade que estou Feliz porque saíades contentos da miña Carreira Moi feliz Moi feliz

Sei que hai cousas que mellorar,seino,pero eu intento facer o mellor posible. Guiño
A verdade que emocioneime cando Derek homenaxeoume pola miña laboura como organizador.Nunca tanta xente me aplaudira así nunca Avergoñado

Gracias polo aprecio que me tendes,todo un honor sin duda Aplauso

Eu sempre procuro ser o mais xusto posible,e collo nota dos fallos que me comentades,e aceptos de bo grado

!!! UN MILLON DE GRACIAS A TODOS......QUEROVOS INFINITAMENTE !!!
Aplauso Aplauso Aplauso
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:23

Felicitar a lestrove por esta carrera..asi da gusto..me encanto ver los nombres de los foreros por todo el recorrido....ese fue todo un detallazo....

un saludo

flipy
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:24

Pois nada, que vou ser un mais dos moitos en felicitar a organizacion da carreira.
Eu so levo un ano correndo e dende Abril non fixera ningunha por problemas fisicos pero podo dicir que en canto a organizacion un 10.

Conseguin correr o meu ritmo que e de 4:30 que pra min xa e moito pero o que mais me gustou e que empezo a coincidir con xente en todas as carreiras e o bo rollo de esta bonita aficion e unha das cousas que mais me esta enganchando.

Un saudo en particular a Milo que tiramos un de outro toda a carreira e consegumos chegar xuntos. Espero coincidir con el en mais carreiras.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos