Mér, 13 Out 2010, 18:19
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?
Ola a todos e a todas¡ Con respecto á carreira de "El Correo de Santiago" en Santiago, creo que é unha tomadura de pelo en tódolos aspectos.
Primeiro, creo que pagar calquera prezo por unha carreira popular non está ben, porque se nos está a cobrar por facer unha actividade lúdica que favorece a intereses da organización, mais neste caso; no que pasas as mesmas calamidades que en calquera outra carreira, non dan nada que se sala do normal, mesmo dan menos cousas e todas agasalladas por casas patrocinadoras, e a camisetiñaaaaa... Ademais, colaboran tódolos concellos da redonda, económicamente (quén lle dera a moitas...).
Eu organicei carreiras e para garantizar unha boa participación intentaba conseguir a máxima colaboración económica (voluntaria) e en agasallos posibles, pero tiñame que mover eu, porque senón non se asistía á carreira de Seira ou de San Isidro; e nunca se me ocorrería impoñer o pago dunha cota de diñeiro (nin ún só euro) porque eu quero demostrar a todo o mundo que correr é moi bonito e saludábel.En Santiago, supostamente só cobran os xuices e a empresa do chip, o resto fano voluntarios de todo tipo,é un escándalo que namentras nese xornal só se fala da grande crise que sofrimos, agora se nos intente cobrar 5 euros (case mil pelas de antes) por correr nunha carreira e facerelle un grande titular de portada deste xornal e un incremento da venda nos días posteriores. Se desexan pagarlle ás figuras do atletismo está ben, pero que llo pidan á xunta que para eles non terán problemas, e depaso que miren por eles e tamén que se mollen para o "XACOBEO-GALICIA"de ciclismo, que para o despilfarro sí teñen cartos, pero non para o deporte.
Con respecto á xente que fala de que non é unha cantidade importante, repeto a todo o mundo pero se nun mes participas nunhas cantas carreiras, e non és tí sóa a que corre, a cómo che sae correr polos distintos pobos de Galicia? Eu non estou disposta a ser partícipe desta manipulación e prefiro gastar o meu diñeiro no que eu queira, non nunha esixencia de "El Correo Gallego" que nin teñen a desvergonza de explicar.
Persoalmente NON vou a quitar dorsal, e ninguén me vai impedir correr na carreira popular na que levo moitos anos facéndoo sen pagar.
Ou...NON VOU...xa verei.