Foros ›
Autor
Mensaxe
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 17:26
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

Na miña opinión, e despois de analizar a convocatoria desta nova edición da carreira, creo, digo, creo, que os amigos do correo preferiron apostar polas figuras do atletismo, e para elo, e a pesar da crise económica seguen a manter bos premios económicos. Neste senso o de "carreira popular" queda nun segundo plano (é moi posible que baixe o nivel de participación, tan ansiado polo periódico), facendo pasar por caixa a todo o persoal cando ben sabemos que noutras carreiras, ante problemas económicos, non dubidaron en rebaixar ou eliminar as premiacións económicas...

No obstante non creo que a decisión a tomasen á lixeira e todo o que aquí comentamos o terían en conta, pero está claro que tiveron que tomar unha decisión que lles fose rentable.

É unha medida destas que se chaman impopulares, igual que no seu día (non hai tantos anos) cando aos universitarios nos obrigaron a pagar polo uso das pistas de atletismo do campus de Santiago, pasando de 0 a 6 euros (mirade agora por onde andan os prezos). Doe cando algo deixa de ser gratis, pero é o que hai e co tempo quedará nunha anécdota (quen sabe).

Eso si, como este ano siga sendo máis do mesmo, faranlles sangue... Aínda así insisto en que os que teñan gañas de ir, e especialmente eses santiagues (e da comarca) que só van a esta carreira, que non reparen no prezo e non se envenen co tema, e que vaian pensando nas novas costiñas a subir coa variación do circuito...
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 18:19

Ola a todos e a todas¡ Con respecto á carreira de "El Correo de Santiago" en Santiago, creo que é unha tomadura de pelo en tódolos aspectos.
Primeiro, creo que pagar calquera prezo por unha carreira popular non está ben, porque se nos está a cobrar por facer unha actividade lúdica que favorece a intereses da organización, mais neste caso; no que pasas as mesmas calamidades que en calquera outra carreira, non dan nada que se sala do normal, mesmo dan menos cousas e todas agasalladas por casas patrocinadoras, e a camisetiñaaaaa... Ademais, colaboran tódolos concellos da redonda, económicamente (quén lle dera a moitas...).
Eu organicei carreiras e para garantizar unha boa participación intentaba conseguir a máxima colaboración económica (voluntaria) e en agasallos posibles, pero tiñame que mover eu, porque senón non se asistía á carreira de Seira ou de San Isidro; e nunca se me ocorrería impoñer o pago dunha cota de diñeiro (nin ún só euro) porque eu quero demostrar a todo o mundo que correr é moi bonito e saludábel.En Santiago, supostamente só cobran os xuices e a empresa do chip, o resto fano voluntarios de todo tipo,é un escándalo que namentras nese xornal só se fala da grande crise que sofrimos, agora se nos intente cobrar 5 euros (case mil pelas de antes) por correr nunha carreira e facerelle un grande titular de portada deste xornal e un incremento da venda nos días posteriores. Se desexan pagarlle ás figuras do atletismo está ben, pero que llo pidan á xunta que para eles non terán problemas, e depaso que miren por eles e tamén que se mollen para o "XACOBEO-GALICIA"de ciclismo, que para o despilfarro sí teñen cartos, pero non para o deporte.
Con respecto á xente que fala de que non é unha cantidade importante, repeto a todo o mundo pero se nun mes participas nunhas cantas carreiras, e non és tí sóa a que corre, a cómo che sae correr polos distintos pobos de Galicia? Eu non estou disposta a ser partícipe desta manipulación e prefiro gastar o meu diñeiro no que eu queira, non nunha esixencia de "El Correo Gallego" que nin teñen a desvergonza de explicar.
Persoalmente NON vou a quitar dorsal, e ninguén me vai impedir correr na carreira popular na que levo moitos anos facéndoo sen pagar.
Ou...NON VOU...xa verei.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 19:03

Moi ben falado MIOTE.Eu son plenamente da tua idea. Aplauso Aplauso Aplauso
E o que hai que facer,é correla sin dorsal e punto. Satisfecho
nachouve

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 19:45

Na miña humilde e inexperta opinión, creo que 5 euros non é moito para os que queren ser cronometrados, obtar a premios, coller camiseta, avituallamento ao rematar, etc etc...
Eu persoalmente estou disposto a pagar por todos eses servicios e que se organice ben todo. Guiño

A xente que non poida/queira pagar esos cartos, entendo que pode correr igualmente, ¿non? ¿Poden expulsar do recorrido a todos os corredores sen dorsal? Creo que é dificil Muro
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 20:16

No es por el dinero.
Pero, el concello de Santiago no tiene para organizar una carrera de este nivel en el año del Xacobeo 5 euros por persona????

5 euros por persona x 3000 corredores = 15.000 eurazos, mas la publicidad de la carrera que seguro sacan, y nosotros que gastamos???? 1 euro por tomar 2 aguas ????

Personalmente, me parece penoso. Pero, es lo que hay. Despues viene el Papa y se gastan el oro y el moro para que llegue a la Catedral para hacer el paripe.

Me encanta este gobierno.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 20:32

nachouve escribió:

A xente que non poida/queira pagar esos cartos, entendo que pode correr igualmente, ¿non? ¿Poden expulsar do recorrido a todos os corredores sen dorsal? Creo que é dificil Muro

Non é que poidan.!! Deben !! Guiño
Outra cousa é non se faga. Sorriso
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5874 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 20:38

CACHOFOUCELLAS escribió:
y nosotros que gastamos???? 1 euro por tomar 2 aguas ????.

Abraiado Abraiado Abraiado Madre mia, yo es que no paro de reirme por no llorar, por perlas cultivadas como ésta y otras que he leído por ahí arriba, q mejor no pierdo el tiempo en comentarlas y paso de polémicas, pero hay que pensar un poco lo que se dice y hablar con cierto conocimiento de causa, que muchas veces lo más atrevido es la ..... pues eso.
Oye Miote, sólo una pregunta, que tu ya sabes lo que es estar en organizaciones: de verdad, sinceramente crees que "pagar calquera prezo por unha carreira popular non está ben, porque se nos está a cobrar por facer unha actividade lúdica que favorece a intereses da organización", de verdad crees tu eso habiendo organizado carreras? sólo es una pregunta Guiño
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 21:17

CACHOFOUCELLAS escribió:
5 euros por persona x 3000 corredores = 15.000 eurazos, mas la publicidad de la carrera que seguro sacan, y nosotros que gastamos???? 1 euro por tomar 2 aguas ????

Ajá, están claras las cuentas: ganan 4 euros por corredor, y podrían ser 5 si quitan el agua o la ponen del grifo. Porque organizar una carrera no tiene gastos, como todos sabemos. Lo que no entiendo es por qué no hacen una cada mes.

Nada, voy a decirle a mi jefe que montemos una prueba alrededor del polígono. ¡Nos forramos!

P.S.: Otro día exigiré que me expliquen el gasto en Educación, porque yo llevaba mis libros y bolígrafos de casa. ¿Quién se quedó con mi dinero?
sukisu

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/10
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 21:19

Eu penso que a verdade 3 euros non son unha cantidade moi grande, xa que unha carreira como a de Santiago non se paga, e non falo solo dos premios, poñendo eso, pagando 3 ou 5 euros non da case nin para pagar a cronometraxe. Eu non vou deixar de ir porque me cobren eso xa que o podo gastar perfectamente en calquera outra tontería! E prefiro pagar 5 euros e que este ben organizada que non pagar nada e que seña un desastre!
A partires de agora, dende a miña opinión, teremos que acostumarnos a esto xa que os Concellos cada vez terán menos cartos! A CRISE é para todos
Seke

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/04/10
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 21:36

yomismo escribió:
CACHOFOUCELLAS escribió:
y nosotros que gastamos???? 1 euro por tomar 2 aguas ????.

Abraiado Abraiado Abraiado Madre mia, yo es que no paro de reirme por no llorar, por perlas cultivadas como ésta y otras que he leído por ahí arriba, q mejor no pierdo el tiempo en comentarlas y paso de polémicas, pero hay que pensar un poco lo que se dice y hablar con cierto conocimiento de causa, que muchas veces lo más atrevido es la ..... pues eso.
Oye Miote, sólo una pregunta, que tu ya sabes lo que es estar en organizaciones: de verdad, sinceramente crees que "pagar calquera prezo por unha carreira popular non está ben, porque se nos está a cobrar por facer unha actividade lúdica que favorece a intereses da organización", de verdad crees tu eso habiendo organizado carreras? sólo es una pregunta Guiño
A mí también me ha chocado un poco la frase... no está bien cobrar, pero entonces, ¿cómo das avituallamiento? ¿cómo cronometras? ¿con dinero del Monopoly?

Que vale, que los patrocinadores colaboran, pero tampoco son monjitas de la caridad.

Yo, será porque he empezado a correr hace poquito, opino que muchos corredores han perdido la perspectiva, hasta el punto de que un dorsal, el alquiler de un chip con la infraestructura de cronometraje, 3 botellines de agua, una isotónica, una fruta, un tentempié, el material para la delimitación del circuito, la limpieza posterior, el uso de wc y duchas, y hasta una camiseta ténica les parece muy poco por 5 euros. Coño, que ya solo la camiseta técnica más barata del Decathlon vale más, sin estampación ni nada, y el margen de beneficio que tiene es muy bajo. Que no digo que las de las carreras valgan eso, pero beneficio no sacan precisamente.

No sé, es mi opinión. A mí no me duele pagar 5 € si me voy a encontrar una carrera bien hecha. Siempre es mejor que no pagar y sufrir una mala organización.

No quisiera ser abogado del diablo pero no creo que el objetivo del Correo Gallego con la cuota sea hacer caja. No creo que lo que puedan ganar por ello les vaya a suponer nada. Creo que lo hacen como una oportunidad para hacer las cosas mejor, poder tener un cálculo fiable de asistencia para montar un dispositivo acorde, poder dar la camiseta antes de la carrera, etc.
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 22:08

miguelanxo escribió:
Na miña opinión, e despois de analizar a convocatoria desta nova edición da carreira, creo, digo, creo, que os amigos do correo preferiron apostar polas figuras do atletismo, e para elo, e a pesar da crise económica seguen a manter bos premios económicos.
.

[b]pero los han bajado,ya no son los de años anteriores.

1 euro por tomar 2 aguas ????.
MENTIRA, ES GRATIS, ya que mondariz la regala y sale dos dias en las fotos del correo.

POR CIERTO habeis visto a algun organizador de pruebas ir con el dinero al super a comprar isotonicas, agua o fruta Pregunta Pregunta Pregunta o viene begano (o el que corresponda) y te pone el chiringuito, no se,
LESTROVE eras tu el que iba el lunes cargado con todo ese material en la furgoneta, para tu carrera.... Pregunta Pregunta Pregunta

BUENO, y ya que estoy con LESTROVE a vueltas, una pregunta sin maldad, has perdido dinero con la carrera realizada el martes
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 23:08

ramallo escribió:

LESTROVE eras tu el que iba el lunes cargado con todo ese material en la furgoneta, para tu carrera.... Pregunta Pregunta Pregunta

BUENO, y ya que estoy con LESTROVE a vueltas, una pregunta sin maldad, has perdido dinero con la carrera realizada el martes

El mismo,cargadito de víveres pa mi majestuosa Corrida Guiño
E si perdo algo,como é algo que o teño como jovi,tampouco che me preocupa moito,ainda que 30€ de móvil non hai quen mos quite. Guiño
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 0:58

pero que tonterías son estas?hablamos por hablar en muchos de los casos. Que sí que mondariz dá las aguas,que sí que es muchas publicidad para todos...PERO C... ESTE AÑO DAN CAMISETA TECNICA vosotros os creeis que eso es gratis?pero en que mundo vivimos?estamos acostumbrados a que nos lo den todo gratis y echo y no es así.Por mucho voluntariado que tenga esta prueba tambien tiene sus gastos como todo,acaso no sabeis que muchas de las ambulancias que se piden para algunas pruebas a veces han de ser pagadas para que vengan?os creeis que con la cantidad de personal sanitario que se necesita para la pedestre se arreglan con la cruz roja y el 061?pos ahí teneis un gasto mas entre otros muchos otros que habrá y que nosotros desde fuera desconocemos porque es muy facil hablar sin saber. Si esto hubiera sido así desde un principio ninguno se estaría quejando pero duele perder algo gratis AUNQUE SEAN 5 MISEROS EUROS QUE NOS LOS GASTAMOS EN UNAS CAÑAS O EN CUALQUIER OTRA TONTERÍA,pero si quereis quejaos,aer si con suerte el año que viene conseguís que no haya NADA de NADA (SÍ,LA CRISIS ES PARA TODOS)

PD: Porque pagais 15 por la VigBay y no se oyen tantas quejas?o 40 por el MAPOMA donde tambien les regalan muchas de las cosas que dan??un poco de cabeza porfavor.

PD. perdonad si me he pasado en algo pero es que hierbe la sangre a cualquiera
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5874 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 6:07

[quote="ramallo"]
miguelanxo escribió:

[b]POR CIERTO habeis visto a algun organizador de pruebas ir con el dinero al super a comprar isotonicas, agua o fruta Pregunta Pregunta Pregunta o viene begano (o el que corresponda) y te pone el chiringuito, no se,

Si señor ramallo, te contesto: yo mismo (yomismo) en persona he ido en las carreras que he organizado en Padrón a gastar una pasta en pastelitos, barras energéticas y fruta, al menos una de esas 3 cosas, al Eroski ó Gadis y a una tienda de frutas de Padrón que ahora ya no está. Pedía la correspondiente factura y a cargarlas en mi coche. Por no decirte más cosas que paga el Ayuntamiento (imperdibles, papelería, trofeos y medallas, etc etc etc etc). A Begano había que hacerle un monumento por lo bien que se porta y todo lo que nos da, pero en alguna ocasión (en pocas, es verdad), por diversas circunstancias no podía llegar a una cantidad determinada y el resto lo ponía el Ayntamiento.
A Lestrove había que hacerle otro monumento, pero ¿todo su tiempo no vale nada? era casi una dedicación exclusiva,,... y ¿Cuantos Lestroves hay? No todo el mundo puede dedicarle ese tiempo ni es verdad, vive el atletismo como él... pero por eso se tendrían que dejar de hacer carreras? En fin, seguir así
pOR CIERTO, NO QUERIA PONERLO EN NEGRITA, NO SE PQ ME HA SALIDO ASI
Tenor

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/10
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 6:54

Decir en mi modesta opinión, que estaría dispuesto a pagar los 3 euros si se destinara la recaudación a cualquier causa benéfica y que así viniera especificado en las bases de la prueba, cosa que no he visto.
Lo que no estoy dispuesto a pagar los premios de los primeros clasificados, para esa gente hay otras pruebas destinadas unicamente a profesionales. Pero pienso correrla igual como he hecho en los ultimos 20 años. Un saludo desde lugo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos