Foros ›
XI Carreira Pedestre Popular Concello de Ames
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Nanaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/10
40 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 22:35
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Pois eu teño pensado ir.

Tras non poder ir a PingaPinga por coincidirme con partidos, para a de Ames estou libre e teño que aportar puntos á miña parella no Circuito Bareixa. Coma non estou para unha Media, mellor un paseiño por Ames, boa terra, e unha visita ó apostolo despois
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 11:09

Buenas a todos. Esta va a ser mi primera participación en esta carrera y la verdad estoy ansioso porque llegue el día; puesto que todos habláis maravillas de ella. Una pregunta: envié el e-mail de inscripción el pasado lunes pero no he recibido respuesta alguna. A vosotros os han enviado confirmación?? Muchas gracias y saludos
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 11:13

Inscricións:

Email: inscricionsFGAsantiago @ gmail.com

Prazo: ata as 14:00 h do día 22 de outubro
Datos: nome e apelidos, data de nacemento, localidade de procedencia, club e nº de licenza federativa (se procede). Guiño Guiño Guiño
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 11:30

cubeliños escribió:
Inscricións:

Email: inscricionsFGAsantiago @ gmail.com

Prazo: ata as 14:00 h do día 22 de outubro
Datos: nome e apelidos, data de nacemento, localidade de procedencia, club e nº de licenza federativa (se procede). Guiño Guiño Guiño

A esa dirección de e-mail envié yo mi correo; pero lo que me extraña es que no he recibido contestación alguna y querría saber si realmente estoy inscrito. Saludos
franbomber

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 11:53

si,yo envie email y me confirmaron inscripcion,supongo q os lo mandaran
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 0:50

intentaré asistir para rodarme algo de cara a la pedestre que buena falta me ha de hacer aparte la tengo a 15 minutos jeje,saludos desde a estrada
beniconxo

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/10
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 5:29

Eu pensaba ir a media de Pontevedra pero finalmente gustame ese tramo por terra,vamos a probar Ames.¿Cando é a milla?
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 14:01

VICTORALVAREZ escribió:
Buenas a todos. Esta va a ser mi primera participación en esta carrera y la verdad estoy ansioso porque llegue el día; puesto que todos habláis maravillas de ella. Una pregunta: envié el e-mail de inscripción el pasado lunes pero no he recibido respuesta alguna. A vosotros os han enviado confirmación?? Muchas gracias y saludos

No meu caso, sempre que me tuven que inscribir vía mail a unha pedestre a través da FGA, procuro poñerlle que me confirmen a inscripción e ata agora sempre o fixeron. Si ves que pasan os días e non cho confirman, reenvíalles o mail da inscripción e pregúntalles si está todo correcto. Saúdos e hoxe mismo me inscribo a esta carreira!!!
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 22:45

madytos01 escribió:
VICTORALVAREZ escribió:

No meu caso, sempre que me tuven que inscribir vía mail a unha pedestre a través da FGA, procuro poñerlle que me confirmen a inscripción e ata agora sempre o fixeron. Si ves que pasan os días e non cho confirman, reenvíalles o mail da inscripción e pregúntalles si está todo correcto. Saúdos e hoxe mismo me inscribo a esta carreira!!!

Muchas gracias madytos01. Ya me enviaron confirmación vía e-mail. Ahora sólo queda correr Moi feliz
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 22:23

Pues al final no podrá ser. Me debo quedar en Orense; si puedo iré a correr a una carrera que organizan aquí. Espero poder estar en Santiago la semana que viene.
juantxo2006

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 17:28

Una pregunta. Estoy pensando en correr esta carrera, pero nunca he ido. Me gustaria saber el nivel....Es "tan" popular como la de Santiago, o aqui la cosa ya es mas de profesionales?....
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 21:07

juantxo2006 escribió:
Una pregunta. Estoy pensando en correr esta carrera, pero nunca he ido. Me gustaria saber el nivel....Es "tan" popular como la de Santiago, o aqui la cosa ya es mas de profesionales?....

No te preocupes por el nivel, esta carrera está muy bien organizada y lo pasarás incluso mejor que en la de Santiago (obviamente son carreras diferentes), pero para mi gusto es la mejor de la comarca. Hay muchísimo ambiente y hay carreras para niños también, y la gente suele ir para probarse de cara a la Pedestre.
Por si te sirve de algo el año pasado fueron 309 en la categoría de adultos, y el primero llegó con un ritmo de 3:11 y el último a 7:16.
El recorrido este año lo han cambiado y creo que es más llano pero no lo puedo asegurar.
Anímate y ya verás como no te arrepientes.

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 6:32

Pache escribió:
juantxo2006 escribió:

No te preocupes por el nivel, esta carrera está muy bien organizada y lo pasarás incluso mejor que en la de Santiago (obviamente son carreras diferentes), pero para mi gusto es la mejor de la comarca. Hay muchísimo ambiente y hay carreras para niños también, y la gente suele ir para probarse de cara a la Pedestre.
Por si te sirve de algo el año pasado fueron 309 en la categoría de adultos, y el primero llegó con un ritmo de 3:11 y el último a 7:16.
El recorrido este año lo han cambiado y creo que es más llano pero no lo puedo asegurar.
Anímate y ya verás como no te arrepientes.
Efectivamente é moito mais chan,de feito é totalmente chan quitando unha pequena costa ao terminar o tramo de terra,pero que prácticamente non se nota,sempre haberá alguén que se bote as mans a cabeza "tremenda costa",pero para nada,o que se veña a probar seguro que vai a sair moi contento.
Boa carreira.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Out 2010, 22:05

Pues intentaré estar en Ames, que estoi mu flojo para hacer la media de Pontevedra Muerto .

Si alguien sale desde Coruña y lleva coche me ofrezco a compartir trayecto y gastos, sino tendre que madrugar muchiiiiiisimo, y eso es casi pecado en Domingo, así que esperemos aparezca algun alma caritativa, (sino alguien que salga desde Santiago zona estación de tren para Ames, ya que esos kilometros seran los más dificiles de cubrir sobre todo siendo domingo) vémonos.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Out 2010, 22:26

bekele escribió:
Pues intentaré estar en Ames, que estoi mu flojo para hacer la media de Pontevedra Muerto .

Si alguien sale desde Coruña y lleva coche me ofrezco a compartir trayecto y gastos, sino tendre que madrugar muchiiiiiisimo, y eso es casi pecado en Domingo, así que esperemos aparezca algun alma caritativa, (sino alguien que salga desde Santiago zona estación de tren para Ames, ya que esos kilometros seran los más dificiles de cubrir sobre todo siendo domingo) vémonos.

En principio va Yonathan desde Coruña, intenta contactar con él por tlf ya que ahora está sin internet. Así lo haces venir ya que tiene partida de póker por la noche... Pensando .

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos