Foros ›
Estrearse nunha media marathon
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 19:59
Asunto: Estrearse nunha media marathon

Estou pensando en estrearme na distancia de media marathon en Ferrol,levo correndo populares dende hai 3 anos,nunca de máis de 12 km (Arteixo),e neste último ano estou conseguindo baixar por pouco de 5´por km,procuro facer tiradas dunha hora correndo 2 ou 3 veces por semana e de vez en cando estou unha hora e media,terminando máis ou menos ben.A verdade é que correr 21 km dame moito respeto...
Gustariame que alguén me dixera se esta é unha boa media para estrearse e algún consello sobre a preparación.
Moitas gracias !!!
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 20:29
Asunto: Re: Estrearse nunha media marathon

! Ojo ! Que las Medias enganchan...
Yo mismo: Hice una Vigo-Bayona, en Petín.. y ahora estoy anotado para le Media de Pontevedra el 24/X/2010
ANIMO y Si quieres.... Puedes.- Silbar Disimulando Aplauso
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 20:56

Faz o seguinte vai com calma até aos 17km, de acordo com os ritmos que referes a uns 5/km ou 5.05/km, e se te sentes bem dá-lhe bem a partir daí!

Boa sorte!
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 22:01

Teniendo en cuenta que que sales sobre una hora y de vez en cuando hasta hora y media y acabas bien, creo que si quieres la haces perfectamente. Yo me estrené en esto de las carreras populares en una media maratón el año pasado y fué como un reto personal, el acabarla. Te aseguro que iba mucho pero que mucho peor que tú mil veces y la acabé, lo cual fué lo que buscaba. Este año he hecho la segunda y después de algunas populares por delante le bajé 11 minutos a la del año pasado. Ahora toca la de Pontevedra, así que si te animas no lo dudes. Otra cosa será el querer hacer tiempos, cosa que de momento no me planteo. Una media, para los que no nos imaginamos haciendo primeros puestos, se hace sin problemas con un mínimo de preparación y sobre todo con mucha cabeza, que yo recuerdo que el año pasado a partir del km 15 (cosa que nunca había corrido) no veía la hora de acabar, por cansancio pero sobre todo por cansancio mental. Saludos y como decía otro forero en otro post, (perdón si no era así exactamente) hace más el que va y llega de último que el que no se atreve y no va. Así que ánimo.
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 7:29

Yo haría la media de pontevedra que no es excesivamente dura por llana

afiladosrunners.wordpress.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 10:36

Ola,
Con esas tiradas penso que estas preparado para terminar unha MM ben, sen pensar no tempo.
Nunha primeira MM tes que deixar o crono na casa e sair a disfrutar sen preocuparte do tempo e como único obxetivo chegar a meta.
Empeza sempre de menos a máis, o duro empezará a partires do 16-17qm xa cando as pernas estan cargadas, hidratate ben en todolos avituallamentos aínda que sexa un pouco, vaselina nos puntos craves, non estrees nin roupa nin calzado.
Sal a disfrutar e sufrir un pouquiño Mr. Green , e seguro que baixas de 1h50m Satisfecho , proba na MM Pontevedra que o parecer e plana.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
XAKIMCANGAS

Maratoniano
Maratoniano
23/08/10
0 Carreiras
192 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 10:58

aprende a beber . . . come y cena carbohidratos ko ultimos 3 dias y noches . . . y lo mas importante pasate bebiendo el dia anterior, la horina tiene que salir clara, . . . y lo demas no tiene mas importancia . . .
en carrera llena la boca 2 veces de agua cada 5 km y date vaselina
.. . ..pero bebe
un saudo Guiño
ali1973

Novo foreiro
Novo foreiro
22/11/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 18:26

Joer que animos dais, pues me apunto yo tambien a pontevedra!!!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos