Foros ›
Autor
Mensaxe
CrespoG

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/10
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 14:22
Asunto: ¿Que e unha carreira popular?

Hoxe lein dous artigos moi interesantes neste mesmo foro sobor das carreiras de diseño e a polemica de pagar unha carrerira ata de agora gratuita.
E eu xa dubido, non teño claro xa que e entendemos por Carreiras Populares.
¿Que da prestixio a carreira? ¿Pagar e canto? ¿Os patrocinadores canto influen a hora de facela? Exemplo que O Corte ingles sexa o patrocinador da Vigo +11.
¿Que buscamos nunha carreira?
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 14:42
Asunto: Re: ¿Que e unha carreira popular?

En respuesta a tu pregunta, me atrevo a contestarte: 1º- Una carrera popular, en toda la extensión de la frase, es solamente la que no figura en calendario federativo alguno, y por lo tanto no es controlada por Jueces de Atletismo, se entiende de manera oficial, pues un "Juez" no deja de ser una persona, véase el ejemplo de "Lestrove".
Se le suele llamar "popular" a todas las carreras federadas que admiten la participación de personas sin licencia federativa, pero eso, abunda esa calificación pero no es la real, por ejemplo la Vigo + 11 es una carrera federada.....organizada además por la FGA, aunque no lo parezca.
2º - Lo del prestigio es relativo, normalmente depende mucho de lo invertido en publicidad en los medios... y depende mucho de las personas, hay a quien el mero hecho de pagar le hace sentirse en un "status superior" y para nada tiene que ser así. Lo lógico es que el prestigio se gane por la buena organización y participación.
3º - Sobre lo que se busca en una carrera eso es muy amplio de contestar, pues cada persona es un mundo.... y muchas personas se contradicen con lo que manifiestan que buscan y con lo que a la postre demuestran que buscaban.
Por supuesto es una simple opinión mía.
touza

Maratoniano
Maratoniano
14/10/10
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 15:05

Buenas,
soy nuevo en este foro y nuevo también en este mundiño del atletismo.

Mi comentario es el siguiente, cualquier club, concello, entidad vecinal, etc., que organice una carrera popular, lo primero que debemos hacer es felicitarlos, puesto que gracias a ellos podemos participar en carreras, que para mi personalmente, después de tanto entrenar, es lo que mas nos gusta.

A partir de ahí todos podemos "criticar" tanto positiva o negativamente la organización (siempre desde el respecto y la educación), pero insisto agradeciendo el esfuerzo que hacen.

No considero que el prestigio se alcance por un patrocinio o por una cuota de inscripción más alta, sino por lo bién organizada que este (corte de tráfico, inscripciones, recogida de dorsales, avitualllmiento, señalización del circuito, etc).

En resumen agradezcamos a quién organice una carrera popular, NOS LO PASAMOS EN GRANDE.

Gracias
zorroveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/10
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 19:16

EU PENSO que nas PROBAS POPULARES a meirande parte da xente que participa non o fai coa idea de gañar (chegar nos primeiros postos) como noutras categorías. As motivacións son diferentes, teñen un caracter máis FESTIVO (de pasar un rato agradable, de divertirse, de compartir...), sen esquecer o espírito deportivo de superación (que pode ser baixar tempos ou intentar acabar a proba nas mellores condicións).
Para min non sería o mesmo se antes, durante e despois das probas populares non puidese compartir sensacións e experiencias cos demáis corredores e amig@s, aínda que só sexa escoitar a respiración d@s que van ó meu carón.
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 19:59

eu creo q algunhas carreiras debian facer como nas festas e poñer un listado cos ingresos e cos gastos pa q a xente se dera de conta do q custa organizar unha carreira ,e asi poder valorar se e caro pagar 5 euros .
Como exemplo poño a carreira pinga -pinga q foi totalmente gratuita ,con champiomchip ,un bo avituallamiento o finalizar a carreira (pa min o mais importante despois de correr) unha camiseta e premio en metalico ata os 30 primeiros (pa min o menos importante entre outras cousas por q eu nunca entrarei neses postos jjeje).eu non sei como un pobo tan pequeno pode organizar unha carreira asi, a verdad e q e impresionante a labor q fixeron na organizacionn simplemente de 10.
por outro lado sei de carreiras q ainda pagando 3 euros e en peores condicions q a antes mencionada q o estan pasando mal pa poder organizar a carreira deste ano(ainda teñen pendiente de cobro as axudas do aqxuntamento).
por iso digo q cada un e libre de ir as carreiras q queira pero tal como estan as cousas ,con falta de patrocinio e poucos cartos q poden aportar axuntamentos etc etc
GRACIAS a todos os q organizades carreiras pa q nos poidamos disfrutar delas
monchoserantes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/01/07
0 Carreiras
54 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 15:54

Yo tambien participo en otros deportes, otra clase de competiciones y tenias que ver lo que se paga por inscripcion (desde 2000€ en un raid importante, hasta 120€ en una carrera de MTB) y estan llenas de gente. Pienso que lo del todo gratis se va a terminar, organizar un evento como puede ser la carrera de santiago tiene que costar un pastón, y contando con que tengas un montón de voluntarios que te ayuden gratis. Hay que valorar el esfuerdo de los organizadores si queremos seguir teniendo carreras "populares".
zorroveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/10
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 17:13

Como deportista popular "non me importa " pagar unha cantidade sempre e cando sexa razoable, sobre todo se é a cambio dunha camiseta técnica ( sirve para adestrar e é un bonito recordo) ou dun bo avitalluamento á chegada (se pode ser cun grifo de cervexa fresquiña mellor que mellor).
Por outra banda o requisito do cobro fai que só se apunten aqueles que verdaderamente pensan ir, co cal a/s entidade/s organizadoras o terán máis doado é ó final somos os propios atletas os que saímos beneficiados.
REMATANDO: se pagamos +/- 1 € por un café, ¿ Tanto é pagar +/- 5€ por unha carreira? Penso que non.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos