Foros ›
Carrera Pedestre de Santiago de Compostela
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 21:38
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

angelus escribió:
y cuanta gente asistió el pasado año? hubo problemas en la salida como en coruña?
es que este año estoy empezando y todavía no me conozco las carreras, recorridos,...
saludos

Sí, ésta é unha carreira das que é fundamental colocarse según o teu ritmo, dado o número de participantes. Na primeira páxina hai unha foto da saída do ano pasado... Xulga tí mesmo.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 21:42

Este año también pasamos por aquí:

oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 10:00

ivanno escribió:
Este año también pasamos por aquí:
¡Cómo cambian los tiempos! A finales de los ochenta esa zona era intransitable, sobre todo en invierno y de noche.
Un motivo más para no perderme la carrera, recordar mis nostálgicos años de estudiante en Santiago.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 12:43

alquimista escribió:
¿Y no sería un recorrido menos complicado, llegar por Galeras hasta la altura de Santa Isabel (que hasta allí esta arreglado) y luego girar a la derecha, conectando con el circuito que tienen marcado? con lo que se quitarian de encima el rompepiernas de San Francisco y luego la consiguiente bajada. La distancia, vendría a salir bastante similar, y el perfil sería un poco más parecido al original.
Un saludo.

No creo que les dé tiempo, hoy mismo los aledaños del campo de fútbol y estadio de Santa Isabel estaban levantados y con la maquinaria moviendo tierra. Aunque también lo está calle Galeras/Pombal. Ya veremos.

Oliveira, la zona de Vite y en particular esa vaguada eran el "Bronx" hace unos cuantos años, quizás cuando tú las conociste Moi feliz
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 0:10

Ata a edición do ano pasado, podo afirmar con completa seguridade que, na miña opinión, a organización da carreira de Santiago e a peor con diferencia de entre as carreiras con "historia" que se celebran en Galicia, por non limitarnos so as realmente grandes. Non é un problema de ausencia de recursos humanos ou materiais. Directamente é unha total falta de capacidade para ocuparse dunha empresa tan grande.

Non obstante a organización non está preocupada por esto porque sabe que a proba vai ter éxito entre os corredores, polo mero atractivo que supón correr polas rúas da capital de Galicia.

Os cambios que se introducen este ano demostran unha vez máis a incompetencia da organización. Por apuntar o máis grave, non se soluciona o problema da saída, e moito me temo que o conto de repartir as camisetas antes, tampouco solucionará as aglomeracións tamén na chegada.

O tema da obrigación de correr coa camiseta da organización é de coña.

As normas RFEA impoñen que todo atleta federado que participe nunha compitición oficial ten a obriga de correr coa camiseta do seu clube, so pena de seren descalificado. Enténdese por proba oficial toda aquela en calendario nacional, internacional ou autonómico.

Cabería preguntarse por qué a RFEA e máis especialmente a FGA, cuxo presidente estivo na presentación da proba, non toman as medidas para para correxir este punto do regulamento que chegado o caso pode ser conflictivo.

Paréceme perfectamente lexítimo que a organización pida á xente que corra coa súa camiseta, pero non o pode esixir, se quere estar dentro do calendario oficial.

Hai que recordar que tamén pode montar a carreira fóra do calendario, e polo tanto co regulamento que lle de a gana....pero claro a costa de que non veñan os internacionais e a xente de nivel español, que so poden competir en probas de calendario.

Alguén apuntou o caso da San Silvestre de Vallecas. Hai que caer no detalle que a que está no calendario é a proba internacional, na que segundo o regulamento da proba deberá levarse un dorsal. Na proba popular, que non está no calendario, a organización impón a camiseta. Un tanto entrincado pero regulamentario e poderían facelo aquí tamen.

Cuestións regulamentarias aparte, personalmente non comparto o gusto de moitos compañeiros polas carreiras uniformadas. Entendo que se o meu clube fai o esforzo de proporcionarme un material, que menos que utilizalo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 4:55

Raposo escribió:

Os cambios que se introducen este ano demostran unha vez máis a incompetencia da organización. Por apuntar o máis grave, non se soluciona o problema da saída, e moito me temo que o conto de repartir as camisetas antes, tampouco solucionará as aglomeracións tamén na chegada.
.

as aglomeracións son para quitar o chip do pe, non para pillar camiseta, eu alí nunca vin atasco, aínda que non podería aseguralo. Así que polo feito de dar antes a camiseta non evitarán o atasco do chip.

Na miña opinión os paus que recibiu a organización ate o de agora son merecidos, pero hai que ver se este ano ademáis de cobrar (que non me parece mal) perpetran outros cambios organizativos que melloren o trato ó participante da proba.

Non debe ser fácil organizar todo, pero despois de trinta e moitas edicións xa deberían ter aprendido de experiencias pasadas e de cómo traballan outras organizacións semellantes.

Unha pregunta, non retórica, ¿championchip só pon os chips e cronometraxe? ¿non teñen asesoría/consultoría para organizadores? Se fixesen un informe técnico da organización da proba, por suposto cobrando, podería ser útil para os organizadores.

-- Chámame "ghose"
Miguel

Novo foreiro
Novo foreiro
21/08/05
0 Carreiras
35 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 12:45

me da mucha pena estar de acuerdo con todos en que la organizacion es de las peores q hay en el circuito gallego, desde que le dieron portazo a suso alonso todo va a peor.

el tema de obligar a ir a todos con la misma camiseta me parece una borregada, elimina de cuajo la originalidad de alguna gente que va disfrazada (p.ej) y otro tema aparte son los atletas q están federados o que tienen algún patrocinador, quiero ver a los africanos corriendo con la camisetita de regalo.
(Si no se lleva te descalifican?)

Lo del chip dicen q no hay q devolverlo, a ver si eso soluciona el atasco de siempre, pero bueno, no me parece muy bien. Luego ya veremos las calles de santiago llenas de chips por las esquinas, seguro que son biodegradables y todo. Si nos lo podemos quedar, deberían de ser válidos para otras carreras cronometradas por championchip

Vamos de mal en peor, a pesar de las críticas q reciben todos los años, no aprenden y aun son capaces de superarse, pero a peor. La gente sigue viniendo, si, pero eso será hasta q no haya cantidad de carreras en toda galicia, o que otra no coincida el mismo día o q, y ojalá!!!, aparezca otro organizador, más profesional y competente, que recoja todas las críticas, que tome nota de otras carreras y organice otra carrera en santiago en otras fechas

SEÑORES DEL CORREOGALLEGO, ESPABILEN, QUE LA PACIENCIA TIENE UN LIMITE!!!!!!

bici 29,94km 23,5km/h 24sep10 - Ruta MG2: bit.ly/DuePS
bici: 37,77km 22,1km/h 21ago09 - Ruta MG1: bit.ly/DuePS
.

www.compravinodegalicia.es

.
undenavia

Novo foreiro
Novo foreiro
23/02/10
0 Carreiras
39 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 0:33

Eu non penso gañar; tampouco penso chegar como para que me den unha festa, así que se por non levar a "camiseta oficial" me queren levar a galeras ¡¡¡que me leven!!
Téñoo claro: un acuarius de litro e medio e unhas barritas enerxéticas que levarei pola miña conta e que lle vaian dando os da triste botelliña de 200 cc de auga: ¡¡mixerentos de m**da!!!
Hoxe o mesmo na Vigo+11: ¡¡Un plátano e 200cc de auga (non vaia ser que afoguemos!!) e despóis de afrousar 5 pavos ¡¡case mil pelas de antes!! E vergoñento e máis despóis de comparar coa media Ibercaja de fai dúas semanas e a bolsa de corredor e a organización...
Así que non lle pidamos peras a este sabuceiro que visto o visto non dará para máis. Se o chip é desechabel, que lle dén a medalla!!
Eu o teño claro para o 2011. So penso ir as probas donde os foreiros decides que tratan "dabuten" os corredores: pinga pinga, lestrove, miño e outras nas que de verdade preocúpanse de nós. De verdade que empezo a pensar que non sei que facemos os populares correndo outras que non sexan esas probas; cada vez que na chegada nos dan cun pau no lombo quédame a cara de parvo e penso non voltar o "timo do dorsal" que é como o da estampita pero con corredores populares.
Ainda así, vémonos na pedestre e na costa de vite. Veremos como é a cousa este ano!!
marcosmonki

Maratoniano
Maratoniano
28/02/10
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 21:05

buenas
es la primera vez que la corro.
Alguien me puede decir como es el circuito?? recorrido??
Para disfrutar, hacer marca...?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 8:17

pikamoku escribió:
as aglomeracións son para quitar o chip do pe, non para pillar camiseta, eu alí nunca vin atasco, aínda que non podería aseguralo. Así que polo feito de dar antes a camiseta non evitarán o atasco do chip.
Será que eres muy rápido corriendo y que no sabes realmente lo que es el «atasco de la pedestre» Guiño . Se produce cuando tardas más de una hora en llegar a meta y tienes que pasar mucho tiempo (nunca lo he medido) en medio de una aglomeración (después de entregar el chip) esperando a que te den un botellín de agua y una camiseta. Lo del atasco del chip es anecdótico Disimulando Los que tenemos chip amarillo también lo sufrimos Muerto

URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 9:09

marcosmonki escribió:

Para disfrutar, seguro!!!
E si é a primeira vez que a corres, aposto a cabeza a que fas marca!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green
morfeo

Maratoniano
Maratoniano
14/06/09
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 15:31

marcosmonki escribió:
buenas
Alguien me puede decir como es el circuito?? recorrido??

Si a que te pisen tropecientas veces durante los primeros kilómetros debido a la aglomeración que se forma en la salida le llamas disfrutar, la verdad es que sí, vas a disfrutar a mazo.
Lo único bonito del recorrido son los dos últimos kilómetros, el reto tinenes que ir sorteando gente, saltando aceras, jardines...
¿marca?, el año pasado hice los dos primeros kilómetros a casi 6 min/km..., como no salgas entre los primeros 200 o no tengas alas, olvídate de hacer marca.

Saludos y que la disfrutes.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 16:14

morfeo escribió:
¿marca?, el año pasado hice los dos primeros kilómetros a casi 6 min/km..., como no salgas entre los primeros 200 o no tengas alas, olvídate de hacer marca.

Saludos y que la disfrutes.

Anda! Yo también hice los 12 primeros kilómetros a 6'/km. Caramba, qué coincidencia Moi feliz

juantxo2006

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 17:20

La cuesta de San Francisco es muy fastidiadilla, teniendo en cuenta que ya subirla andando cuesta lo suyo..A mi me tira más para atras que la archifamosa de Vite.
El año pasado corrí por primera vez, y este año me lo estoy pensando, porque tanto sube-baja al final Muerto
Lo que tengo claro es que no habrá ni la mitad de corredores que el año pasado. al menos con dorsal. Incluso a lo mejor lo han hecho para limitar el numero de corredores, porque hay que reconocer que organizativamente es un lío tanta gente.
Un saludo a tod@s
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 17:43

khene escribió:
[..... que no sabes realmente lo que es el «atasco de la pedestre» Guiño . Se produce cuando tardas más de una hora en llegar a meta y tienes que pasar mucho tiempo ............ (después de entregar el chip) e(

Avergonzado disculpade, non quixen quitarlle importancia ó asunto. Só que a maior aglomeración qu vin foi a do chip. E xa lle chegaba ben.

O da nova costa de San Francisco, a min paréceme máis entretido que a lixeira-longa-sostida subida dende Santa Isabel ate Peón. Métenche un sube baixa jodido, pero podes recuperar na baixada. Ainda que esto cada un sabe cómo lle senta.

Sería agradable ver melloras na organización Rezar E temos que queixarnos ós organizadores, con bos modais, pero protestar. Se non o de Vigo+11 será a norma habitual.

... e non son taaaan rápido, só o suficiente pa non pillar atasco Mr. Green

-- Chámame "ghose"

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos