Foros ›
IV Carreira de montaña Cañón do Sil
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 0:05
Asunto: Re: IV Carreira de montaña Cañón do Sil

rosarodicio escribió:
la carrera de 33 no se la aconsejo a corredores de montaña experimentados. zapatillas de montaña sin dudarlo.el domingo xabi y yo grabaremos la subida a entrambosrios para que observeis la dureza

gracias rosa y xabi... esperamos ansiosos... auqnue me hago una idea Silbar

por cierto rosa al final no corriste en Rios?

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 17:52

A maior diferencia das zapas normais as de montaña para min non e so o agarre si non tamen a proteccion que dan e a durabilidade , eu aínda non atopei unhas que me vaian ben de monte así que corro cunhas de asfalto , eso si das que teño xa vellas porque con algo de mala sorte non pasan da primeira carreira......por certo si alguen quere unhas asics gel trabuco teño unhas con menos de cen kms en perfecto estado , son do 43,5 segun talla europea......tamen decir que parte da carreira de 33kms non vai nin por camiños nin sendas nin nada , si non monte a traves por riba dunhas carqueixas , unhas uces , ou toxxos recien desbrozados , e e moi divertido......
quito

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/10
0 Carreiras
26 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 21:40

O que estou eu aprendendo desto das carreiras de montaña.

Espero ansioso ver o video ese. Máis que nada para facer a inscrición, posto que teño outros 3 compañeiros que teñen máis dúbidas que ... eu que sei. Pensando
jorafa

Novo foreiro
Novo foreiro
27/05/10
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 9:19

Rosa ¿por que non a aconsellas a corredores experimentados?
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 9:47

jorafa escribió:
Supoño que o que quixo decir e que non a aconsella a corredores NON experimentados.
Eu xa mandei por fax a inscripcion e o resguardo do ingreso, supoño que xa estarei inscrito, non vai ser que me pase como na do carballiño que fixen o ingreso pensando que xa estaba e resulta que non figurabe por ningun sitio.
Podese ver en algun sitio o liostaxe de inscritos ?
rosarodicio

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/10
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 10:02

jorafa escribió:

perdon me confundi y queria decir no experimentados.el motivo es que es una carrera muy dura con un control de paso exigente por Meda
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 13:02

vistahermosa escribió:

Eu xa mandei por fax a inscripcion e o resguardo do ingreso, supoño que xa estarei inscrito, non vai ser que me pase como na do carballiño que fixen o ingreso pensando que xa estaba e resulta que non figurabe por ningun sitio.
Podese ver en algun sitio o liostaxe de inscritos ?

Creo que non se pode ver a listaxe en ningún sitio, eu polo menos non a atopei na páxina da carreira. Cando fixen a inscripción pedín que me confirmaran ao mail se estaba correctamente inscrito pero non o fixeron. Espero que publiquen a lista antes do fin do prazo de inscripción para confirmar que estamos ben inscritos...
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1054 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 15:12

¿La corta a que otra carrera sería comparable en dureza?

Lo pregunto básicamente por si sería igual, más, o menos dura que la Tebaida, ya que es lo que más se le parece de lo que tengo corrido.

Estoy planteándome si correra, pues en cuanto a distancia 16 km me parecen asuibles, pero si son muy duros pues no sé Pensando

¿E ir con zapatillas normales? Pensando

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
rosarodicio

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/10
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 20:30

eses son los porcentajes medios pero en la subida desde Entrambosrios hasta Corguiñas que solo hacen los de la larga hay pendientes de mas del 35%

es.wikiloc.com/wikiloc...id=1247414

ojo con la rampa que arranca en el monasterio de Santa Cristina en el km27 porque es durisima.no aparece reflejada en el track porque no he podido bajar hasta el monasterio,son 800m infernales
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 21:24

ZeusOurense escribió:
¿La corta a que otra carrera sería comparable en dureza?

Lo pregunto básicamente por si sería igual, más, o menos dura que la Tebaida, ya que es lo que más se le parece de lo que tengo corrido.

Estoy planteándome si correra, pues en cuanto a distancia 16 km me parecen asuibles, pero si son muy duros pues no sé Pensando

¿E ir con zapatillas normales? Pensando

hugo, yo nunca la corri, pero por los perfile y el terreno, la corta de Parada no deberia ser peor que la Tebaida ... y si es un pelin peor se ve compensada por la diferencia de km 16-22.
animate... vaya a cual vaya yo, tu siempre puedes correr la corta

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
rosarodicio

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/10
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 7:21

estas son las fotos de la primera subida de la carrera corta desde A Sapoira (cerca de Rabacallos) hasta cerca de Teimende pasando por Entrambosrios y Sardela

picasaweb.google.com/rodicio/Pgr98#
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 10:18

Ola,
Gracias, polas fotos.
Bonitos paraxes imos ter o Domingo para disfrutar Silbar .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 10:18

decidido por la corta Idea ,
no tengo ningunas ganas de pasar el tiempo calculando o Rezar para llegar antes del cierre a la meta volante, porque lo veo muy... muy justo Muro . La montaña es para disfrutar y como soy un poco lento...
nos vemos en Parada.

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 11:02

Apuntado a la media, nos vemos por Parada.
Estaría muy bien el poder ver una relación de inscritos, más que nada para confirmar la inscripción y no tener ningún problema una vez que lleguemos allí después de hacer tantos kilómetros.

Un saludo.
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 11:26

Bueno , pois en vísperas do peche da inscripción permítome animarvos a que vos anotedes. Penso que o simple feito de preguntarse se seremos quen de rematar (ou de pasar o control...) xa demostra que non somos tan inexpertos. Creo ademais que unha cousa é ser novato na montaña ( cúrase moi fácil, xa o veredes) e outra diferente selo nas carreiras. Un novato nas carreiras non creo que queira correr a Carreira completa, pero si tés corrido moitas carreiras populares, medias...etc. seguramente estarás preparado para calquera carreira de montaña, preocupándote únicamente de ser moi prudente xa que é o único perigo que correrás. Penso ademais que a beleza da carreira e o feito de ser por paisaxes cambiantes faina mais levadeira dende o punto de vista mental. Eso si, eu non dudaría e mercaría unhas "zapas" de montaña, coido que son case imprescindibles.
O tocho anterior referíase a carreira completa...en canto a media podea facer calquera que queira...creo que compre desmitificar a montaña para poder estar á altura en carreiras e participación das demais comunidades...
Vémonos o domingo!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos