Foros ›
IV Carreira de montaña Cañón do Sil
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 11:46
Asunto: Re: IV Carreira de montaña Cañón do Sil

Eu xa me anotei a curta, polo que espero compartir algùn treito co chavalin.
A grande non me dá medo, pois son un chicarrón do norte, pero se dou acabado esta, o ano que ven verei se me atrevo ca grande.
Vémonos logo en Parada o domingo.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 12:32

Hola Guti,
pues eso, a pasarlo bien como en Lugo.

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
rosarodicio

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/10
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 12:53

grafica de la primera subida de la carrera corta

es.wikiloc.com/wikiloc...id=1248792

www.mapmyrun.com/run/s...0538393657
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 20:45

Con ises fermosos paraxes que nos enseña Xabi non hai que ter ningun medo, pois se nos fallan as forzas tomaremola coma un paseo disfrutando dises paraxes innigualables. Xa estou desexando que chege o domingo. Vemonos en Parada.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 11:00

Ola,
Parece que a día de hoxe o tempo vai cambiar para o Domingo para peor Chorando claro, de todas maneiras esperemos que non chova Rezar e si o fai que non sexa como na Maratón de Ourense. Temperatura mínima 6º e máxima 16º, habrá que ir abrigados Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 11:01

vistahermosa escribió:
Con ises fermosos paraxes que nos enseña Xabi non hai que ter ningun medo, pois se nos fallan as forzas tomaremola coma un paseo disfrutando dises paraxes innigualables. Xa estou desexando que chege o domingo. Vemonos en Parada.

o malo de ese paseo, e que si non chegas en control quedas fora (na larga claro) Mr. Green Mr. Green

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 11:03

faraon escribió:
Bueno , pois en vísperas do peche da inscripción permítome animarvos a que vos anotedes. Penso que o simple feito de preguntarse se seremos quen de rematar (ou de pasar o control...) xa demostra que non somos tan inexpertos. Creo ademais que unha cousa é ser novato na montaña ( cúrase moi fácil, xa o veredes) e outra diferente selo nas carreiras. Un novato nas carreiras non creo que queira correr a Carreira completa, pero si tés corrido moitas carreiras populares, medias...etc. seguramente estarás preparado para calquera carreira de montaña, preocupándote únicamente de ser moi prudente xa que é o único perigo que correrás. Penso ademais que a beleza da carreira e o feito de ser por paisaxes cambiantes faina mais levadeira dende o punto de vista mental. Eso si, eu non dudaría e mercaría unhas "zapas" de montaña, coido que son case imprescindibles.
O tocho anterior referíase a carreira completa...en canto a media podea facer calquera que queira...creo que compre desmitificar a montaña para poder estar á altura en carreiras e participación das demais comunidades...
Vémonos o domingo!

vas a larga ou a corta?
o final decanteime pola larga... e veremos si entro en control.. dende Rios quedei fundido sin gasolina ningunha (imaxin que Penedos teria algo que ver Sorriso )

La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 13:08

Pois vou á longa, por suposto! Para min é a mais bonita proba de todo o calendario...en canto ó do cansancio debe de ser da "altura" da tempada á que nos atopamos e á cantidade de competicións (se eu vos contara...) con pouquísimo descanso pero tamén me ocorre a min e a moitos dos que me atopo. Nembargantes eu xa estou anotado para Santiago e penso correr tamén o San Martiño, así que non me podo queixar..."sarna con gusto.."
Para os que fixestes Penedos e rematastes ben como no caso de Oscarourense, non creo que exista problema co peche do control...
Sorte a todos e ata o domingo.
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 13:22

OSCAROURENSE escribió:
vistahermosa escribió:

o malo de ese paseo, e que si non chegas en control quedas fora (na larga claro) Mr. Green Mr. Green

y lo peor: te dejan fuera, no antes de la subida, si no cuando ya hicistes lo mas duro Muro Muro Muro y que, aunque ya fuera de carrera, no tienes mas remedio que bajar Enfadado .

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
rosarodicio

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/10
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 14:35

chavalin escribió:
OSCAROURENSE escribió:
vistahermosa escribió:

y lo peor: te dejan fuera, no antes de la subida, si no cuando ya hicistes lo mas duro Muro Muro Muro y que, aunque ya fuera de carrera, no tienes mas remedio que bajar Enfadado .

las normas son claras y la carrera es exigente, creo que el que acuda sabe que viene a una carrera de montaña de verdad no a una salida de domingo a pasear y esto lo digo con todo el respeto del mundo
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 15:01

Hola rosarodicio,

en ningun momento es una critica hacia el club que organiza (al cual pertenezco) ni busco ninguna polemica ni protagonismo (a mi edad, ya no lo necesito) solamente encuentro que el tiempo de cierre es muy justo aún más si miramos los resultados del año pasado donde solo 116 corredores entrarian en meta en estas condiciones. Es solo un debate.

Alguien que vío evolucionar la montaña y el deporte, me dijo un dia: El "Trail running" no es más que un senderismo... rapido.

rcc

Montañés
Montañés
22/01/07
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 15:11

Por mi experiencia en esa carrera que ha sido poca, del cierre de control no puedo decir nada ya que no la terminé, lo que sí puedo decir que desde el km. 10 aproximadamente que me lesioné la rodilla y seguí caminando y con una bara como baston continué andando y cojeando como pude y llegué hasta el km. 21 de la meta volante en esas condiciones y subiendo la parte más dura y aún así llegue dentro del tiempo de paso y sobre las 3 horas y media y creo que iba en el puesto 114 cuando me retiré allí mismo en la meta volante, así que a mi entender no creo que halla que preocuparse mucho con eso.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 16:14

chavalin escribió:
OSCAROURENSE escribió:
vistahermosa escribió:

eu voy levar uns patins por si acaso.... Sorriso

La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 16:19

O malo FARAON e que dende Penedos non fixen nada especifico salvo algun carreira e algun rodaxe en plano de 10-15- km....
esperemos que as rendas de penedos sirvan,.... e senon, algo que aprenderemos que narices....
o importante e qye creo que teremos bo dia, e saldremos a disfrutar do monte e da natureza.
vemonos

La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 16:24

gracias rcc por compartir esperiencias

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos