Mér, 20 Out 2010, 20:50 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
Yo creo que también estoy mas o menos en mi sitio, por la gente que tengo delante, que es mucha, je, je.
Mér, 20 Out 2010, 21:13 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
Yo estoy. Puesto 67. Ya daba la clasificación por traspapelada, jeje... elcaserondenosferatu.blogspot.com
Xov, 21 Out 2010, 8:24 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
bos dias! Pois eu acabo de vela...e non salo...cheguei despois de ADAN GARCIA JANEIRO e antes de ESTHER NAVARRETE...
Xov, 21 Out 2010, 10:27 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
Eu tamén aparezo, como sempre mitad da táboa para abaixo.
nachouve Novo foreiro
19/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes
Xov, 21 Out 2010, 11:02 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
Eu creo que aparezo correctamente!!
Estou moi contento con esta listaxe
Persoalmente, como una das persoas que con máis insistencia pediu as clasificacións quero AGRADECER as persoas do concello e/ou organizadores da proba e demáis o esforzo para arranxar este problema.
Nos vemos o ano que ven na Amaia!!!
nachouve Novo foreiro
19/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes
Xov, 21 Out 2010, 11:49 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
Xov, 21 Out 2010, 13:44 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
En la lista hay gente que no sale y fue premiada el día de la carrera,por lo tanto aparecía en la lista en la entrega de trofeos supuestamente debería aparecer en esa lista y por lo tanto los puestos no son reales.
Xov, 21 Out 2010, 15:09 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
Aparezo na lista e máis ou menos na posición que me corresponde tomando outros corredores coma referencia.
Moitas gracias ó Concello de Brión polo esforzo. Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño. asociaciongam.blogspot.com.es
Xov, 21 Out 2010, 18:23 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
Eu quero confirmar que estou, nada mais Ben ou mal, non o sei pero a min tamén me pediron que lle cantase o número.
Un saúdo e grazas
Xov, 21 Out 2010, 18:54 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
yo creo que mi puesto es real
luisji Novo foreiro
8/05/10
0 Carreiras
30 Mensaxes
Xov, 21 Out 2010, 21:09 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
Atletis escribió:
En la lista hay gente que no sale y fue premiada el día de la carrera,por lo tanto aparecía en la lista en la entrega de trofeos supuestamente debería aparecer en esa lista y por lo tanto los puestos no son reales.
Hola Atletis: He cotejado la clasificación con la lista de premiados y sólo me sale un caso como los que señalas: el tercero de "homes de 13 a 15": los demás, creo que aparecen en el orden correcto. En todo caso, si ves más errores, sería mejor concretar, ¿no? -Saludos
Ven, 22 Out 2010, 13:19 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
eu no saio , fixen 23:51
yomismo Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5874 Mensaxes
Ven, 22 Out 2010, 13:43 Asunto: Re: Clasificación Carreira de Brión
Yo aparezco, puesto 24, creo que está bien. Gracias por intentar solucionarlo de la mejor forma posible.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos