Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Sáb, 23 Out 2010, 14:18
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

canido escribió:
Bueno por aquí de nuevo.

En primer lugar darle ánimos a Banderas para que se luzca de noche en Bilbao.

Como acabo de leer, al parecer Linkin tiene el coche completo, Beauvais va con Govi e Igor, pues nada yo me voy a tener que acoplar al coche de Agüita, si es que me deja, jejeje.

Agüita voy con vosotros aparezco en tu casa, bueno donde el colegio, ¿dime a que hora?, también si quieres puedes dejar el coche tuyo y vamos en el mío, me es indiferente. Espero respuesta.

El lugar de kedada me parece estupendo, la hora por mí vale, recordad que tenemos que coger los dorsales.

Saludos.

Sin problema Canido, ya que no hay consenso sobre la hora de salida, si estas en el colegio a las 8:45 salimos a esa hora camino de Pontevedra.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
canido

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/03/09
0 Carreiras
720 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 23 Out 2010, 14:36

Aguita escribió:
canido escribió:
Bueno por aquí de nuevo.

En primer lugar darle ánimos a Banderas para que se luzca de noche en Bilbao.

Como acabo de leer, al parecer Linkin tiene el coche completo, Beauvais va con Govi e Igor, pues nada yo me voy a tener que acoplar al coche de Agüita, si es que me deja, jejeje.

Agüita voy con vosotros aparezco en tu casa, bueno donde el colegio, ¿dime a que hora?, también si quieres puedes dejar el coche tuyo y vamos en el mío, me es indiferente. Espero respuesta.

El lugar de kedada me parece estupendo, la hora por mí vale, recordad que tenemos que coger los dorsales.

Saludos.

Sin problema Canido, ya que no hay consenso sobre la hora de salida, si estas en el colegio a las 8:45 salimos a esa hora camino de Pontevedra.

OK. Nos vemos.
ferru

Novo foreiro
Novo foreiro
7/04/09
0 Carreiras
9 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 23 Out 2010, 16:01

ola

estou apuntado para a media d pontevedra e quedeime sen transporte a última hora
Tedes un asento libre para ir dende Vigo?

Temos coincidido en varias carreiras e corrín con vosotros a previa da Vig-Bay

o dito se non é moita molestia agradeceríavolo moitísimo

o meu contacto é:
Fernando 697350836
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 23 Out 2010, 17:01

ferru escribió:
ola

estou apuntado para a media d pontevedra e quedeime sen transporte a última hora
Tedes un asento libre para ir dende Vigo?

Temos coincidido en varias carreiras e corrín con vosotros a previa da Vig-Bay

o dito se non é moita molestia agradeceríavolo moitísimo

o meu contacto é:
Fernando 697350836

Xa falei con ferru e xa tomou nota dos teléfonos de GOVI para quedar para mañán.

igor escribió:
Desculpa... Pancho tens razão... Agradeço a que horas? E a beira de tua casa?

Mais uma vez as minhas desculpas!

Mas não deixei de ler e comentar os treinos!

Pedro non tes que disculpar. O mellor será que aparques o carro cerca da miña casa e quedamos a 8:50 no cruce que hai xunto a autopista. Que te parece?

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Sáb, 23 Out 2010, 21:28

Ok pancho combinado!!!

Obrigado!
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 0:00

Boaa noites. Sentindoo moito teño que confesar que, por fin, retireime dunha proba. A famosa perna esquerda insistiu en decirme que non estaba ben e a partires do km 23 e eu insistinlle unha e outra vez ata o 27, no que tiven que parar a estirar... unha e outra vez... e xa pasado o km 30 decidín que a prudencia era mellor que a insistencia... cabezón son bastante, pero estúpido non, así que mellor evitar unha lesión máis seria. Outra vez será... porque prometo volver a Bilbao e rematar a maratona nocturna.

Entre as anécdotas a destacar a dun par de portugueses de Porto que me adiantaron no km 27 e lles chamou a atención o de "Montepío"... preguntaron de onde era e conteillo... e os ghichos fliparon... e máis ainda cando lles amosei os outros dous patrocinadores. Iban a baixar das 3h 30´ e eu xa estaba tocado... desexamonos boa viaxe ás nosas casas respectivas e non voltei a velos, claro. Levaban bo ritmo e espero que alcanzaran o seu obxectivo.

Xa vos narrarei o que sentín na milña primeira retirada dunha carreira. Ata mañá!!
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 5:39

Companheiro, descansa trata da perna... aproveita hoje para fazer um pouco de turismo e passar com a familia.

Boa viagem de Volta!

rapidamente estarás de volta!

Abraço!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 6:06

Unha pu..da Antonio pero tomaches a decisión acertada. Coida o corpo e como ben dis a maratona de Bilbao cairá.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 6:15

Buenos dias.
Ya estoy levantado viendo la F1 pasada por agua, aqui tb tendremos algo en la media, aunque espero que no salgamos con el coche de seguridad.
Yo cuando termine la carrera bajare a coger el dorsal y espero veros por ahi.

Siento mucho lo de Banderas. Abandonar una carrera por una lesion es muy duro pero a veces hay que tomar esas decisiones.
Suerte y por lo menos disfrutarias de la noche de Bilbao.

Nos vemos en dos horas, esperemos q Alonso salga vivo de esta peazo piscina....

ricardotero.com/deporte
Papabaloo

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 6:33

Una pena, Banderas, pero creo que no te equivocaste. Ahora a cuidarse y a recuperarse pronto.

En una hora salgo de casa, sin tener muy claro si ponerme los neumáticos de lluvia o los de seco...

Soy de natural optimista, así que espero que si llueve sean sólo 4 gotas de nada. Lo que si está claro es que no va a ser como el año pasado.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 11:58

Banderas, meu, lo siento mucho Triste . Dentro de lo malo, le has hecho caso a la cabeciña y la lesión no va a ser demasiado grave. Un abrazo y a recuperarte Guiño .

MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 14:16

Lo siento, Banderas! Estuvimos pendientes de ti pero al final no pudo ser. Aún así hay que felicitarte por la sabia decisión de abandonar, que ya de por si es una decisión dificil pero una vez llegado al km30 imagino que cuesta mucho mas.

banderas escribió:

Xa vos narrarei o que sentín na milña primeira retirada dunha carreira. Ata mañá!!

Buenooooo, eso suena a entrada en el blog Silbar Silbar Silbar

Buen viaje de vuelta, por si aún andas por Bilbao.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 14:24

Bonita carrera la de hoy. Buena participación del CARMA, tanto en cuanto a cantidad como en calidad. Si no entendí mal, cayeron varias marcas personales Aplauso Aplauso Aplauso Bailar Bailar Bailar

Encantado de conocer tanto a Papabaloo como a Fran (al ser ya el tercer Fran del grupo habrá que buscarle algún "nombre de batalla")

Lo único que me dejó un mal sabor de boca era ver al Presi, que sigue con molestias y no da arrancado. !ANIMO! Ya hablaremos por la noche, ok ??

Salutti a tutti.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 16:36

Y yo que me quedé hasta las 2:00 de la mañana para ver a Banderas en corriendovoy.com!!! Ya me extrañó que no llegaras...

Ahora en serio, una pu..da pero por lo menos has tenido la buena cabeza de retirarte a tiempo. Ahora a descansar, mejorar y pensar en próximos objetivos.

¿No hay crónicas de Pontevedra?
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 17:19

Banderas,moito animo,tan so por intentar facer a maraton es un crack,sempre podes miralo lado positivo,fixeches un largo de preparacion para a proxima maraton Ríndose ,recuperate pronto,que o banquillo dos tocados estase llenando de xente Ríndose Ríndose
Aqui deixoo link coas fotos que sacou Andrea na maña de hoxe en Pontevedra:
picasaweb.google.com/r...ontevedra#
Un pracer coñecer un pouco mais os novos fichaxes do Club,benvidos a todos
Moi boa comida,e postcomida,que creo que e o millor das carreiras Silbar ,moi chulo o garito,propoño ese local como a sede da delegacion de Pontevedra do CARMA,sitio con moito sitio e comodo,que mais se pode pedir

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos