Foros ›
XI Carreira Pedestre Popular Concello de Ames
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 16:03
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Espero que alguien de la organización ella el comentario por que va para ellos, al llegar al pabellón para ducharnos, cual el nuestra sorpresa que la chicas no teníamos...cuando fue a preguntar el motivo era porque estaban las chicas del futbol y que entonces nosotras no podíamos entrar....como comprenderéis no me quede callada y proteste ya que nosotras también veníamos de hacer algo que era corre que estábamos mojadas y nos estaba cogiendo el frio ,al final nos enviaron a otro lado...eso si previo salto de vallas metálicas.. que como estaban medias sueltas y la altura pues no era para nada bajita te jodias sino las piernas la ropa que tenias puesta, te paseabas todo el campo de futbol y cuando llegabas al sitio pues nadie sabía de nada ,así que te encontrabas un vestuarios totalmente mojado inundado de césped del campo...pero bien...ahhhhhhhhhhhhhh eso si a dios gracias que al fin y al cabo teníamos agua caliente ..porque los vestuarios eso si estaban de un ventiladito que te congelabas ,de frio por las corrientes....

Muy agradecida a la organizacion por tenernos tan en cuentas.

un saludo
nachouve

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 16:44

Disfrutei moito da carreira!! Un trazado agradable e gustoume a combinación de asfalto/camiño. Organización moi ben tamén.

Por non ser todo loubanzas:
Eu quitaba a voltiña final polo paseo que era moi estreitiño, moitas curvas, esbaraba un pouco... e non podías dar o último empurrón para rematar agusto.

Noraboa!!!!!!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 16:47

Sinto moito Flip o das duchas,pero eso era competencia exclusiva do Concello,o igual que os imperdibles,que chegaron tarde. Guiño
Así que mañán a primeira hora.!! Lúme o Conselleiro de Deportes !! Sorriso
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 17:18

A min tamén me gustou moito a carreira, as miñas felicitacións a organización Aplauso

A ver si para o ano non chove
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 17:54

Estupenda carreira a nivel persoal.Non teño nada q reprochar a organizacion, pero si a 2 listillos que lle quedaría a conciencia tranquila ó esconderse no km.2 aproxe atallar. A min non me afecta para nada pero xa lles vale. só quería comentalo a modo anecdótico.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:22

Gracias por unha carreira tan ben organizada, e máis nestes tempos que parece que para ser competentes hai que pagar 5 €.
Un saudo e seguide nesa linea.
Miguel

Novo foreiro
Novo foreiro
21/08/05
0 Carreiras
35 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:24

mino_a escribió:
Gracias a todos por vir e compartir esta xornada deportiva cons amenienses...

Deixovos unhas pocucas fotos neste enlace.

Sau2

gracias por las fotos mino_a

bici 29,94km 23,5km/h 24sep10 - Ruta MG2: bit.ly/DuePS
bici: 37,77km 22,1km/h 21ago09 - Ruta MG1: bit.ly/DuePS
.

www.compravinodegalicia.es

.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 20:30

O percorrido era precioso, a verdade que si, gustoume moito, pero como xa comentou outro forero, os últimos metros polo paseo fluvial estaban algo perigosos... Na curva de ferradura, alguén estivo a piques de ir ao Sar.
As miñas pegas... un pouco lenta a entrega de dorsais e a música disco ás 10 da mañán. Parecía que estivéramos nun botellón nun aparcadoiro de algún After Hours e que estiveran por alí os de Callejeros Guiño
Outra cousa que eu animaría aos organizadores a cambiar, e a carreira dos máis pequerrechos. 500 metros para cativos de 2,3 e 4 anos paréceme moito. Pero moito moito...

www.subeaobarbanza.blogspot.com
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 0:20

Clasificaciones provisionales aquí:

www.fgatletismo.es/santiago/

En la prueba absoluta va haber algún error en los cronos, por eso son provisionales, ya que hay varios atletas que corrieron sin dorsal y ello suma un crono sin sumar una llegada. Los iremos corrijiendo. También el dorsal 112 corrió con un dorsal que no le pertenecía; si sabeis quién es...
Si detectais algún error no dudeis en comentarlo.
En cuanto a lo de prebenjamines, es cierto que 500 m es bastante distancia, dependiendo el año claro, pero entended que corrieron casi 100 niños; si se ponen en 100 metros...imagínate que llegada!!!.

Un saludo y espero que os haya gustado la prueba. Hasta el año.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 8:30

Ola a todos.

Impresionante carreira. A verdade é que a primeira e última vez que a correra disputábase no Milladoiro, e teño que dicir que o circuíto de onte en Bertamiráns é realmente impresionante. O tramo por terra/herba simplemente espectacular. O día tamén acompañou ben é certo, sen frío e "case" sen choiva.

A organización excelente. A cola de recollida de dorsais aínda que grande movíase con fluidez. Pero non é de estranar tendo a quen tiñamos dando os dorsais, nada máis e nada menos que o gran Lestrove, ó que "por fin" tiven a oportunidade de coñecer.

A miña carreira... psé, nin ben nin mal. A cousa non vai a peor, pero tampouco vai a mellor. Haberá que entrenar máis, supoño.

As miñas felicitacións a Derek e ó Concello de Ames unha vez máis polo excelente traballo.

Ata a vindeira carreira.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 8:36

Marcos escribió:
Ola a todos.
A organización excelente. A cola de recollida de dorsais aínda que grande movíase con fluidez. Pero non é de estranar tendo a quen tiñamos dando os dorsais, nada máis e nada menos que o gran Lestrove, ó que "por fin" tiven a oportunidade de coñecer.

Gracias Marcos,un placer coñecerte Moi feliz
E xa sabes que alí donde esté Lestrove......a cousa funsiona !!! Guiño
flex_28

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/10
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 9:25

nacho_s1600 escribió:
Estupenda carreira a nivel persoal.Non teño nada q reprochar a organizacion, pero si a 2 listillos que lle quedaría a conciencia tranquila ó esconderse no km.2 aproxe atallar. A min non me afecta para nada pero xa lles vale. só quería comentalo a modo anecdótico.

Eu vinos voltar a carreira dende o campo e o primeiro non sabia se coincidiran para votar unha mexadiña, logo o pouquiño o adiantar a un deles souben que ese elemento era "IMPOSIBLE" que fora diante miña 6 km.(nas fotos dos compañeiros na meta non o vin, darialle vergoña non aguantar nin con trampas) O outro trampeiro xa corria mais e non o puiden coller, pero dame que tiña una camisola bastante chamativa.

Se alguén pode aportar mais datos, que por favor llos faga chegar a Federacion, tan só por xustiza cos que realmente suamos a camisola. E non estaria de mais un escarnio público para que servira de precedente .

Grazas a todos.
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 10:12

Tramposos serían si lo hiciesen para ganar, pero para quedar de 180 en vez de 316,..............eso no es ser tramposo, eso es ser "gilipollas".

Por cierto, bonita carrera y mejor ambiente ayer en Bertamirans.
carabina

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
AMES
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 10:29

Guapiiisima carreira. Un recorrido fenomenal para facer tempo persoal, e o tempo estivo correctísimo, incluso ese orballiño que caía nos veu de perlas...
Respecto os "canpeóns" que atallaron, moito me temo que si chegaron á meta, xa que cerca dela a diante a un corredor que me estrañou moito, moito atopar ali, e aparece nas fotos chegando. Pero como eu non os vin atallar non sei se e un deles.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 10:58

nacho_s1600 escribió:

¿Pero como foi? ¿Escondéronse ó lado da estrada no km 2 e saíron cando volvimos a pasar por alí, aprox. no km 6? Abraiado Abraiado Abraiado Tache boa a navalla Razz Razz

A mín tamén me sorprendeu ver a un rapaz entrar no grupo de 4:00-4:10 o km. De feito comenteillo a un compañeiro. Aínda que ó millor non era él. Quen sabe. Pensando

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos