Foros ›
media marathon cidade de pontevedra 2010 ATA O ANO QUE VEN!!
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
novatillo72

Maratoniano
Maratoniano
6/07/09
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 16:01
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Un 10 para la organización...

Mi estreno en Media Maraton...Mi tiempo ridículo al lado de los que comentáis.. 1h53'17''....pero para mi es la leche...si hace un año y medio cuando un día decidí empezar a correr me dicen que haría esto no me lo creería....

Y ha sido la peor carrera de las que llevo..en ningún momento tuve buenas sensaciones y la lumbalgia que arrastro me dio la lata....

En fín...que estoy más feliz que una castañuelas.....

Un saludo a todos
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 16:04
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Quiero felicitar a la Organización de la carrera. Desde mi punto de vista ha estado sensacional. y La bolsa que dieron fue espectacular. Para mi habéis estado de lujo. El año que viene repito. Aplauso Aplauso Aplauso
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 16:21
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

una vez en casa queda analizar la carrera.
lo primero felicitar a la organizacion por lo bien organizado que estuvo la carrera Aplauso Aplauso Aplauso

esta ha sido mi primera edicion y la verdad que me llevo buenas sensaciones.
sobre todo me gusto llegar a meta por la pista de atletismo.
por decir algun pero, pero no a la organizacion yo esperaba mas gente en el centro de pontevedra.

en cuanto a mi carrera como nunca habia corrido una media no sabia como me responderian las piernas, y me respondieron bien, hice un tiempo de 1h.26min. para el año espero hacer el objetivo que me marce hacer una media en 1h.24min.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3872 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 16:49
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

De lujo, hoy en Pontevedra. Organización perfecta, carrera perfecta, temperatura perfecta, bolsa de corredor perfecta. Por mi parte, una mañana de domingo inolvidable personalmente.

Tenía muchas ganas de mejorar marca y quiero decir bien alto que:
-Por fin, lo conseguí Aplauso Aplauso Aplauso ¡¡¡Bravo, viva, plas, plas, plas!!!

Siempre que pronosticaba un tiempo para una carrera me salía mal y nunca lo cumplía porque era muy optimista pero tambien reservón Ríndose . En esta me puse 1h26m y... ¿que pasó?, ¿que susedió? que he batido mi propia marca que tenía tambien aquí en Pontevedra en el año 2007 (1h23m55seg) y hoy lo he conseguido y con creces, y lo más bonito es que no sufrí mucho y que entrenando se puede hasta mejorar Satisfecho lo de hoy.

1h21m28seg Puesto general 69 (así da gusto) Ríndose Ríndose Ríndose y puesto categoría 27.

Lo más sorprendente Abraiado , mi mejor marca en 10.000 es 37m40seg y hoy pasé por el km 10 en 37m50seg Abraiado Abraiado Abraiado ... once segundos menos y hasta hago dos mejores marcas personales en una misma carrera...y es que estoy hecho un toro Silbar

La mayor parte de la carrera la hice al lado del gran Telmocho que de vez en cuando giraba la vista atrá para saber si seguía con vida. Tambien quiero decir que mi gran referencia de esta carrera fué la gran atleta Xoliña, pues cuando vi que estaba anotada para este medio maratón ya tenía claro que si queria hacer marca tenía que estar en su ritmo pero lo veía muy dificil porque nunca arriesgo y esta vez sí, se cumplieron muchos factores a mi favor.

El que haya hecho mejor marca en medio maraton puede ser y en un alto porcentaje que estuve preprarando el maraton de Orense que al final no fuí y por ese motivo. Preparé un maraton y corrí un medio maraton...

Suerte a Oliveira en su recuperación, que corrió con molestias y al final no pudo acabar.

Un saludo muy grande a tod@s los forer@s hoy estuvimos en Pontevedra, así no me olvido de nadie Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 17:09
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

xoixe escribió:

1h21m28seg Puesto general 69 (así da gusto) Ríndose Ríndose Ríndose y puesto categoría 27.

y hasta hago dos mejores marcas personales en una misma carrera...y es que estoy hecho un toro Silbar

El que haya hecho mejor marca en medio maraton puede ser y en un alto porcentaje que estuve preprarando el maraton de Orense que al final no fuí y por ese motivo. Preparé un maraton y corrí un medio maraton...

Suerte a Oliveira en su recuperación, que corrió con molestias y al final no pudo acabar.

Un saludo muy grande a tod@s los forer@s hoy estuvimos en Pontevedra, así no me olvido de nadie Ríndose Ríndose Ríndose

Felicitaciones por el excelente crono en la Media. Creo que el tiempo conseguido, al estar la carrera homologada, te permite tener reservada plaza en el Marathón de Nueva York. Yo también mejoré mi tiempo estimado en 3 minutos.

También deseo que Oliveira se recupere pronto y... muchas gracias por acordarte de tod@s lo forer@s

Para la Organización un 10

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 17:28
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Aqui deixo algunhas fotos da carreira de hoxe a maña,non saides tod@s,pero hoxe as fotos tiraron pro equipo:
picasaweb.google.com/r...ontevedra#
A carreira de hoxe a maña e moi vistosa para ver,se tes pos na rotnda podes ver multiples pasos dos corredores,o tempo non estivo mal,pena que chovera o final para os ultimos corredores e pra xente que ali estabamos vendo a carreira,moi boa bolsa do corredor,moi chula a camiseta
Animo Oliveira,haber se te recuperas pronto!!
E felicidades a tod@s os que corristes hoxe e fixeron marca e os que chegaron a meta! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 17:47
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Un 10 para la organización, creo que después de este año se coloca en el podium de las mejor organizadas, despliegue de voluntarios por todo el circuito (muy animadores por cierto), circuito precioso, perfil bueno para hacer marca, buena bolsa de corredor, etc... Mi más sincera enhorabuena, carrera perfecta.

Por mi parte MMP en media maratón, más de 4 minutos mejor con una marca de 01:51:58 que es humilde pero al ser la mía cuanto más la veo mas me gusta.

Enhorabuena a los premiados.

Un abrazo y el año que viene me la apunto para volver.

Mi blog hoyempiezoacorrer.blogspot.com/
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 17:50
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

esta e a miña primeira media e a verdade e q a nivel organizativo penso q estivo moi ben ,o circuito moi rapido e moi bonito,o avituallamento moi ben,bastante facilidade pa aparcar, duchas e algo pa min importante o gardaroupa,etc etc
a nivel fisico na carreira seninme moi ben nos 11 primeiros km ,despois funme topando raro e justo coincideu q se retiraron catro diante miña e entroume o conguelo jejjej, pero despois volvinme a topar ben e asi ata o final ,a verdade e q a entrada nas pistas e un acerto.
un saudo e gracias a toda organizacion e voluntarios
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:13
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Gracias por las fotos, safardatxo. Tuve suerte al ir con dos del C.A.R.MARISQUEIRO, jeje...

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3722 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:19
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

A miña 40 media non me defraudou as expectativas, ainda que xa correra en 2 ocasións esta Media, era co outro percorrido (coido que sen vento era mellor que este para facer marca). Nesta ocasión decidín non sair tan reservón, é o paso polo Km1 collo a incombustible Esther Pedrosa que ia ca sua filla que comentan algo de ir a 4'Km, así que me decido a quedar con elas. E así foi caseque toda a carreira, paso polo 10 en 40'01 polo meu, pero no 11 marcámolo a 4'06", así que decido aumentar o ritmo e voume so, pero a miña aventura duraría pouco xa que chegando o 14 xa me colle outra vez Esther (a filla quedárase), que leva un ritmo moi superior o meu, así que decido engancharme, indo case que o resto da carreira co gancho (excepto nas subidas que o que tiraba era eu.
O final sprint na recta de meta para tentar baixar da 1h24 oficial, marcando xusto eso e 5 segundos menos o neto.
Sendo a miña 4ª mellor marca, e uns tempos que non acadaba dende o ano 2007.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:23
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

unha carreira moi bonita ,moita sente animando un 10 para organizadores e voluntarios e gracias a todos por animarme cando ia tirando dun tio que cos cascos non vos escoutou ven e chamábame SARA e ia me preguntando cantos amigos tiña ?mooooooooooooooooooooooitos reinme unha volta con el asta que me abandonou ,e logo o ciclista estaba coa SARA a voltas jeje ,vemonos na prosima
Andre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/09/10
20 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:36
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Bueno amigos... a mi no me salió nada bien... tenia esperanza de bajar marca y todo eso pero cuando encontré sitio para aparcar ya no me dava tiempo.. corri bastante pero cuando llegué ya era demasiado tarde por lo que marché para Coruña fatal.... ya me estoy proponiendo no volver a ir en coche a ninguna carrera....

Por otro lado, enhorabuena a todos vosotros que habeis corrido y pasado bien...Ya intentaré el año que viene( en autobus o tren... claro)


Última edición por Andre o Dom, 24 Out 2010, 18:37; editado 1 vez
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:36
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Bonita y Estupenda MEDIA en PONTEVEDRA...
DIEZ de DIEZ...
Saludos a todos..... Aplauso Aplauso Silbar Disimulando
rivava

Maratoniano
Maratoniano
12/11/08
0 Carreiras
50 Mensaxes
Lalín
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:46
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Noraboa a organización e a toda a cidade de Pontevedra. Foi un luxo participar na vosa 1/2 maratón.
Sen ánimo de crear polémica gustariame poñer en certa dúbida a distancia final da carreira. Observando os tempos parciais e finais, e polo meu resultado (mellorei máis de 2 minutos sen ter unhas sensacións moi boas) cóstame creer que foran 21 km e algo. Podo estar equivocado, e ser so unha falsa sensación, pero o parcial no km 10, a so 20 seg da miña mellor marca en 10 km dame que pensar. Escribo esto para saber se son o único que ten esta impresión. Un saúdo a todos.
dulcamara

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:50
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Enhorabuena a todos. Organización, voluntarias muy animadoras, en fin, todo. !!!!!!Ánimo que solo queda un año para la siguiente!!!!!!!! Por cierto, que hay que hacer cunado en la clasificacion pone sin datos del dorsal 509. Si alguien sabe que me lo diga.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos