Foros ›
media marathon cidade de pontevedra 2010 ATA O ANO QUE VEN!!
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:53
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Marabillosa mañá deportiva! Por segundo ano cosecutivo demóstrase que, se non é que está mal medido, este percorrido ten maxia... Mr. Green
Parabéns para organización, participantes e público!
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:58
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

dulcamara escribió:
Enhorabuena a todos. Organización, voluntarias muy animadoras, en fin, todo. !!!!!!Ánimo que solo queda un año para la siguiente!!!!!!!! Por cierto, que hay que hacer cunado en la clasificacion pone sin datos del dorsal 509. Si alguien sabe que me lo diga.

Comunicar a Champion Chip los datos de esa persona, y a la organización.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 19:09
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Andre escribió:
Bueno amigos... a mi no me salió nada bien... tenia esperanza de bajar marca y todo eso pero cuando encontré sitio para aparcar ya no me daba tiempo.. corri bastante pero cuando llegué ya era demasiado tarde por lo que marché para Coruña fatal.... ya me estoy proponiendo no volver a ir en coche a ninguna carrera....

Por otro lado, enhorabuena a todos vosotros que habeis corrido y pasado bien...Ya intentaré el año que viene( en autobus o tren... claro)

Pues yo salí de Ferrol a las 6:30 de la mañana porque quería ver a Fernando Alonso y a las 7:55, después de aparcar, ya estaba viendo la F1.

El ir en el propio coche te da muchas ventajas, pero tienes que programar el horario de salida para llegar al menos una hora antes de la Carrera; además, llegando pronto, tienes el aparcamiento asegurado.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 19:16
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

rivava escribió:
Noraboa a organización e a toda a cidade de Pontevedra. Foi un luxo participar na vosa 1/2 maratón.
Sen ánimo de crear polémica gustariame poñer en certa dúbida a distancia final da carreira. Observando os tempos parciais e finais, e polo meu resultado (mellorei máis de 2 minutos sen ter unhas sensacións moi boas) cóstame creer que foran 21 km e algo. Podo estar equivocado, e ser so unha falsa sensación, pero o parcial no km 10, a so 20 seg da miña mellor marca en 10 km dame que pensar. Escribo esto para saber se son o único que ten esta impresión. Un saúdo a todos.

Yo también registré un tiempo mejor en 3 minutos de lo esperado, pero la distancia, al estar homologada, está bien medida. Los tiempos son consecuencia del perfil llano, la magnífica temperatura sin apenas viento y de que todos estábamos motivados para quedar bien en una Ciudad como Pontevedra.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Andre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/09/10
20 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 19:19
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Bueno... de cualquier manera, despúes del escarmento, pienso ir a Santiago el domingo q viene en tren... por si acaso.

Saludo
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 19:24
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

jesusb escribió:
Gracias por las fotos, safardatxo. Tuve suerte al ir con dos del C.A.R.MARISQUEIRO, jeje...

No es dificil,cada dia somos mais!!!
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 19:27
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Moi boa a carreira. Un 10 á organización:
- Bolsa do corredor moi completa.
- Camiseta moi chula. Creo que vale para saír de copas (eso si, quedas coma un friki Moi feliz ).
- Empanada e cervexa á chegada á meta.
- Servicio de fisioterapia para os que o necesitamos (gracias á Escola de Fisioterapia da Universidade de Vigo).
- Duchas ao lado da meta.

Ademais é unha media maratón moi asequible para a xente:
- Trazado moi plano, quitando algunha subida moi suave (que tamén se baixa, todo sexa dito).
- Temperatura moi boa para correr, sobre uns 16º C. Só choveu un pouco a partir de 1h 30m.
- Aparcamento cercano á saida.
- Grande cantidade de voluntarios controlando o trazado.
- Circuito totalmente cerrado ao tráfico. Só autorizaban o paso os policías municipais, non coma noutras medias...

Só un cometario: non é moi normal que se lles acabaran os imperdibles nas mesas de entrega de dorsais. Terán que ter 4 por dorsal e listo. Sorte que sempre levo uns comigo para estes casos. Senón malo sería que alguén non me deixase un par deles.

Respecto á miña carreira, estiven a punto de abandonar no km 9 porque me doían moito as rodillas. Continuei porque se me pasou a dor e logrei acabar como puiden. A pesar de todo, disfrutei moito a careira.

Carreira para repetir.
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
903 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 19:29
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Hola a todos!!
Gran Media la de Pontevedra. Un circuito precioso y todo para los corredores, bastante público animando y que decir de la Organización PERFECTA.
La meta en el Centro, es una pasada.
Por mi parte mi carrera de mas a menos. Salí comodo y pasé los primeros kms a 3´45´´., pero poco a poco me pesaban las piernas y no tenía fuerzas. Quería mejorar mi MMP, pero no pudo ser y por bastante.
Aún así el año que viene repito ya que es una Media que me encanta.
Gracias a TODOS (organización, Centro, voluntarios, etc etc)
Saludos
coia

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/10
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 19:52
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

lo cierto es que yo tambien baje mi tiempo pero dudo mucho de la distancia...por mi gops salen 20.710 m.....siceramente creo que lo de homologar es un chacndeo total. En la ibercaja de vigo me salio 21.100 m y no estba homolgada ...y me consta que mi gps es preciso.

la organizacion muy bien pero en mi opinion aun le queda por mejorar para llegar a la media ibercaja en vigo y la vig bay
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 20:08
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Dia propicio pa facer marca, de feito eu baixei o meu rexistro persoal.1h19'36"
Felicitacions a organizacion, e que siga crecendo esta carreira, e po ano que ben seguro que chegamos os 1000 participantes. (faltou pouco este ano pa conseguilos).
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 20:13
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Una carrera con un recorrido brillante y una organización de lujo. Era la primera vez que la corría y quede muy satisfecho con todo. Soy de Vigo y me gustaría que se pasasen por aquí para ver como la gente disfruta del atletismo sin que los coches les piten o sin chupar su humo cuando corres. ¿Aprenderemos algún día a cortar el tráfico total unas cuantas horas?
Bravo por Pontevedra y su gente. El año que viene esperamos repetir.
A Bouza Sprint.
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 20:30
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Muy buena carrera y ambiente, un día perfecto y una organización magnífica
Enhorabuena a todos
pirindolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 20:35
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Todo muy bien organizado y recorrido genial.

Mi carrera, un desastre en la 2ª vuelta, genial hasta el 11, a partir de aqui, las piernas no respondían. 1h 55, cuando en el Km 10 llevaba 48'. Así que ya os podeis imaginar.

Los últimos Km. lo pase realmente fatal.

Menos mal que en los últimos metros, estaba mi fan nº 1 animandome (mi pequerrecha) y llegue con una sonrisa en la boca.

El año que viene, más y mejor.

Saludos a todos.


Última edición por pirindolo o Dom, 24 Out 2010, 20:41; editado 1 vez
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 20:36
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

jesusb escribió:
Felicitaciones por el excelente crono en la Media. Creo que el tiempo conseguido, al estar la carrera homologada, te permite tener reservada plaza en el Marathón de Nueva York. quote]

Moitas gracias Jesusb hoxe e un dia moi especial para min, deportivamente escribindo... O de "Nueva York" non o sabía pero de todas formas teríame que tocar un bo pellizco na primitiva Ríndose ou que me saíra ben o asalto a un banco Silbar eso sí, sin victimas Parar , que eu sonche moi pacifista Silbar Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 20:43
Asunto: Re: media marathon cidade de pontevedra 2010 QUEDAN 15 DIAS

Moitas felicidades Xoixe pola tua marcaza, estas feito " un guepardo ", segue asi e a disfrutas diste noso vicio. Aburiño. Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos