Sáb, 23 Out 2010, 15:31 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
,o mellor a ves e todo,sempre e cando non lle doa a barriga,le baixe hoxe a regla,teña gripe,que lle moleste a moa so xuizo,ou que npn lle chegue sangue o cerebro
Vemonos maña!!!
tara
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Sáb, 23 Out 2010, 19:19 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
ai carajo que maña non vai ,van a parada do sil a animar a sente jeje
safardatxo
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Dom, 24 Out 2010, 17:54 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Tara,xa tes as fotos de Bembrive colgadas,e no CARMA post,tes as de hoxee Cheetos tamen,ainda que parece que non queria sair na foto
Javiyl,cal e a tua proxima carreira?mira que tes que puntuar polos 2,jejeje
javiyl
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Dom, 24 Out 2010, 20:58 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
supoño que irei a Santiago.
o ano pasado prometinme non volver, despois do frio que pillei na meta.
pero agora que se acerca, cada día me apetece máis. javiyl.blogspot.com/
safardatxo
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Dom, 24 Out 2010, 21:42 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
jajajaja,a verdade que si,eu o ano pasado tamen dixen que non volveria,este ano o cumplo,pro ano,xa se vera
safardatxo
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Lun, 25 Out 2010, 1:42 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Alguen notou o temblor?decirme que si,que andiven a buscar imformacion e so encontro respostas frikis,que se foron os marcianos que veñen a terra a extinguir os homes via ...,que se foi un pedo de non sei quen,en fin,a xente se aburre moito
Canto colgado hai solto!!
javiyl
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Lun, 25 Out 2010, 10:19 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
eu por aquí, polo norte non notei nada.
creo que puido ser un meteorito que traia uns seres microscopicos que o contacto ca auga converteronse en hormigas xigantes, e que teñen unhas armas bioloxicas que lanzan uns mocos verdes pegañentos, que te destruen o cerebro e te fan escribir parvadas no ordenador. javiyl.blogspot.com/
safardatxo
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Lun, 25 Out 2010, 10:42 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
E cousa dos do sur,queremos ser millores que os do norte
ardillaroja
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Lun, 25 Out 2010, 13:10 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
E de decir que yo estaba paseando por la plaza de la Independencia con un amigo y los dos nos quedamos quietos al notar que se nos movía el suelo, no descarto la teoría de Javiyl, creo que vi a un hombre y a una mujer un poco extraños (quizás macho y hembra de esas especies raras).
El temblor lo sentí a la 1:42. Cosa de brujas Safardatxo, todos tus mensajes son de minuto 42, te habrán aduccido ya?
jajaja
ardillaroja
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Lun, 25 Out 2010, 13:13 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Tener en cuenta que un arma perfecta es la CUCHARILLA, me lo dijo un experto, la técnica es un poco más complicada
tara
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Lun, 25 Out 2010, 14:13 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Canto aburrimento ai ,ardilla que o domingo espero por ti ou voute despertar cunha serenata javiyl o domingo con tanta sente non creo que nos miremos ,sorte ,vemonos e portadevos ben
ardilla que o domingo espero por ti ou voute despertar cunha serenata javiyl o domingo con tanta sente non creo que nos miremos ,sorte ,vemonos e portadevos ben
Casi mejor que no me vengas a despertar ya que a partir de las 6:00 de la mañanita tengo que ir a montar la (maldita) Navidad, como no me quería lenvantar temprano ala ¡¡toma!! Domingo y Lunes.
Tartarugo
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes
Sáb, 30 Out 2010, 11:38 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Boas familia, aqui estou de novo...... comecei a adestrar algo a semana pasada e esta......non moito, tamen e verdade (estou sen acentos, por certo ) ..... maña ao mellor vou a santiago (segun como descanse e como me levante cando soe o despertador cedo) simplemente porque me gusta o ambiente da pedestre e por ver se ainda empeoro o tempo do ano pasado (nunca pensei que poderia ser peor ). Se algun vai veremonos na saida xa que despois de rematar teño que sair pitando pois teño compromisos familiares ao mediodia.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos